Авто-спорт

Феттель: Такий відрив від конкурентів став сюрпризом

Пілот Феррарі Себастьян Феттель після перемоги у кваліфікації до Гран-прі Китаю поділився думкою про виступ команди і про причини великої переваги над конкурентами.

"Так, такий відрив став сюрпризом. Зрозуміло, що траси, на яких проходять три перші гонки, відрізняються один від одного, але таку перевагу над конкурентами дійсно стало для нас сюрпризом.

При цьому я думаю, що на цій трасі дуже важливо потрапити в налаштування. Якщо ж ти "вивалюєшся" з робочого вікна, то відразу втрачаєш багато часу. Я не буду здивований, якщо завтра перевага зникне і боротьба буде щільним. Зрозуміло, я не стануть заперечувати, якщо все залишиться як є, але мені здається, що в гонці нас чекає щільна боротьба трьох команд. Гонка буде важкою і довгою – здорово, що ми стартуємо з першого ряду", – цитує Феттеля ESPN.

Нагадаємо, Феттель став першим в кваліфікації Гран-прі Китаю.

Читайте також анонс Гран-прі Китаю.

Наш сайт буде вести онлайн-трансляцію гонки Гран-прі Китаю в неділю, 15 квітня. Початок трансляції о 9:00 за київським часом.

Бажаєте дізнаватися головні спортивні новини першими? Підписуйтесь на наш канал в Telegram!

подробнее )

Алонсо потрапив в аварію в перший день тестів у Барселоні

Пілот Макларена Фернандо Алонсо в перший день тестів у Барселоні перед початком сезону потрапив в аварію.

Болід іспанця втратив одне з коліс в повороті вилетів у гравійну пастку.

Сесію зупинили червоними прапорами.

Alonso was going quickest on supersofts but has now caused a red flag by spinning at the final corner and a wheel has come off (in the distance here) #F1 #F1Testing pic.twitter.com/Xuntuh107H— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) February 26, 2018

До аварії Алонсо встиг проїхати п'ять кіл на шинах суперсофт з кращим часом 1.24,202, а це на 1,252 секунди гірше, ніж у лідера сесії Валттері Боттаса.

Раніше повідомлялося, що Макларен представив новий болід на сезон-2018.

Бажаєте дізнаватися головні спортивні новини першими? Підписуйтесь на наш канал в Telegram!

подробнее )

Порносайт став спонсором команди мотогоночной

Команда британського супербайка Dave Tyson Tsingtao MV Agusta представила нового спонсора – PornHub. Логотип найбільшого порнопортала світу також зайняв величезний шматок лівреї самого мотоцикла.

У даний момент райдер команди Джо Френсіс виступає в серії DICKIES BRITISH SUPERSPORT CHAMPIONSHIP і займає там 17-е місце в загальному заліку. За його словами, він "ніколи не чув" про нового спонсора.

Що цікаво, ця команда є заводський і користується підтримкою виробника MV Agusta. Ще зовсім недавно ця фірма була більше відома за колаборації з чотириразовим чемпіоном Формули-1 Льюїсом Хемілтоном, за сприяння якого розробляла спеціальну іменну обмежену серію мотоциклів.

Бажаєте дізнаватися головні спортивні новини першими? Підписуйтесь на наш канал в Telegram!

подробнее )

У Формулі-1 з'явиться новий етап – ЗМІ

В наступному сезоні етап серії "Королівських гонок може пройти в Майамі. Подібну ініціативу вже підтримало керівництво Формули-1, повідомляє ресурс Crash.net.

Відзначається, що боси Формули-1 зустрічалися з мером Майамі, обговорюючи можливість провести вуличне Гран-прі. Обидві сторони зацікавлені, щоб Гран-прі Майамі відбулося вже в 2019 році.

"Формула-1 – приголомшливе гоночне видовище з більш ніж півмільярдного аудиторією, а Майамі – один з найзнаменитіших і гламурних міст у світі, який у поєднанні з розвиненою туристичною інфраструктурою буде ідеальним місцем для Формули-1 і її шанувальників", – заявив комерційний директор перегонів Шон Братчес в коментарі прес-службі Формули-1.

Раніше повідомлялося, що Вільямс може зникнути з Формули-1.

Бажаєте дізнаватися головні спортивні новини першими? Підписуйтесь на наш канал в Telegram!

подробнее )

Tsunami RT: в Італії – з новим складом

Незважаючи на те, що сезон в Porsche Carrera Cup Italia і Porsche Carrera Cup France стартує у другій половині весни, міжсезоння в української команди Tsunami RT Centro Porsche Padova було насиченим. У січні було виступ на марафонській гонці «24 години Дубая» (у підтримку програми RACEFOR.LIFE, акції допомоги дітям з онкологічними захворюваннями), де екіпаж Андрія Круглика, Олександра Гайдая, Кома Ледогара і Алессіо Ровери на новітньому Porsche 991 GT3 Cup MR II домігся найвищого для нашої команди успіху в марафонських перегонах – перемога в класі SPX і шосте місце в абсолютному заліку! У березні-квітні – серія офіційних тестів, які проходили на Circuit de Nevers Magny-Cours (в рамках підготовки до сезону в Porsche Carrera Cup France), Misano World Circuit Marco Simoncelli і Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari (тести Porsche Carrera Cup Italia). Підготовка завершена, склад команди остаточно сформований у найближчі вихідні, 27-29 квітня, в Імолі відбудеться перший етап італійської Porsche Carrera Cup.

В італійському монокубке Porsche українську команду представлятимуть два нових пілота – досвідчений Алекс де Джакомі (42 роки, на його рахунку два вищих титулу в Michelin Cup, заліку Porsche Carrera Cup Italia для джентльмен-драйверів) і новачок в категорії GT Томмазо Моска (два тижні тому йому виповнилося 18 років, більшу частину своєї кар'єри провів у картингу, в 2017 році дебютував у німецькому монокубке Audi Sport TT Cup і одразу завершив сезон на третьому місці). Траса Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari, де відбудеться перший раунд Porsche Carrera Cup Italia 2018 року, в поданні не потребує – в свій час вона була однією з найшвидших у Європі инеоднократно приймала у себе етапи «Формули-1».

Добре відомі дві особливості гоночного треку в Імолі– високі жорсткі поребрики (на яких часом машини «підстрибують» мало не на півметра) і рух проти годинникової стрілки (велика рідкість для шосейно-кільцевих трас). Останнім часом Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari стала чи не головною трасою для Porsche Carrera Cup Italia – Імола вже третій рік поспіль прийматиме у себе два етапи італійської серії за сезон (як це вже було в 2016-2017 роках). На відміну від Томмазо Моски, який лише в цьому році розпочне виступи на італійських трасах, Алекс де Джакомі відмінно знайомий з гоночним треком в Імолі – наприклад, в минулому році він в чотирьох стартах на Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari тричі фінішував на подіумі в заліку Michelin Cup (два третє та друге місця).

Томмазо Моска: «Я вперше проїхав по треку в Імолі за кермом гоночного автомобіля тільки два тижні тому, під час офіційних передсезонних тестів. Траса дійсно дуже красива і складна!»

Формат гоночного уїк-енду залишився майже незмінним – вільне тренування в п'ятницю, двоступенева кваліфікація в суботу вранці (перша сесія для всіх учасників, друга для найкращих пілотів), дві півгодинні гонки (в суботу ввечері та в неділю вранці). Однак, організатори серії в 2018 році внесли невеликі зміни в формат кваліфікації. По-перше, тепер у першій сесії для всіх учасників виділено 30 хвилин, друга сесія триває 10 хвилин (раніше співвідношення було 25+15 хвилин). По-друге, у другий тур кваліфікації потрапляють 10 кращих пілотів, а не вісім, як раніше. По ідеї, цей крок повинен загострити боротьбу для десяти кращих пілотів – мінімум часу і можливостей виправити помилку. Що насправді вийде з цього нововведення – глядачі і учасники дізнаються вже через кілька днів.

Програма гоночного уїк-енду (час київський)

П'ятниця, 27 квітня

- 17.10-18.10 – вільні тренування (60 хвилин)

Субота, 28 квітня

- 11.50-12.20 – перша кваліфікація (30 хвилин)

- 12.25-12.35 – друга кваліфікація (10 хвилин, для 8 кращих пілотів)

- 18.45 – перша гонка (28 хвилин + 1 коло)

Неділя, 29 квітня

- 12.05 – друга гонка (28 хвилин + 1 коло)

Пряму трансляцію з гонок на Autodromo Enzo e Dino Ferrari можна побачити на сайті www.carreracupitalia.it

Всі самі останні новини про Tsunami RT можна дізнатися на її офіційному сайті, а також на сторінці команди в Facebook tsunami-rt.com/ і www.facebook.com/Tsunami.RT

Прес-реліз Tsunami RT

Фото Akis Temperidis (Tsunami RT)

подробнее )

Президент Феррарі: Якщо Ф-1 перетвориться з спорту в спектакль, то ми підемо

"Якщо Формула-1 перетвориться з спорту в спектакль, якщо ми почнемо рухатися в бік гонок NASCAR, то Феррарі піде. Це станеться, якщо з'являться якісь пропозиції, які спотворять Формулу-1.

Але ми працюємо з Liberty Media над пошуком прийнятних рішень. Десять днів тому Liberty зробила свою пропозицію, проте ми спочатку хочемо дізнатися всі подробиці, а потім вже зробимо вибір на користь інтересів Феррарі. Ми можемо придивитися і до інших рішень – і це не погроза, – але це не означає, що ми перестанемо витрачати.

Деякі хочуть, щоб підхід до гонок став менш технологічним, однак Феррарі і Мерседес бажають зберегти високі стандарти", – наводить слова президента Феррарі Серджіо Маркіонне pitpass.com

Раніше повідомлялося про те, що власники Формули-1 змінять формат уїк-енду.

Бажаєте дізнаватися головні спортивні новини першими? Підписуйтесь на наш канал в Telegram!

подробнее )

Гонщиком дня за підсумками Гран-прі Азербайджану визнаний дебютант сезону

Пілот " Заубера Шарль Леклер був визнаний гонщиком дня за підсумками Гран-прі Азербайджану.

У Баку дебютанта сезону Леклеру вдалося фінішувати на шостому місці, заробивши перші очки в кар'єрі.

Переможця в цій номінації визначають вболівальники шляхом голосування на офіційному сайті Формули-1 по ходу гонки.

"Sorry for the bad word" ????We forgive you @Charles_Leclerc - after all you did finish P6! ????#AzerbaijanGP #F1 pic.twitter.com/bFp31MMZxW— Formula 1 (@F1) 29 квітня 2018 р.

Раніше повідомлялося, що Хемілтон виграв божевільний Гран-прі в Баку.

Бажаєте дізнаватися головні спортивні новини першими? Підписуйтесь на наш канал в Telegram!

подробнее )

Хемілтон вважає Ріккардо претендентом на титул

Пілот Мерседес Льюїс Хемілтон назвав претендентів на перемогу в нинішньому сезоні Формули-1.

"У нас, безумовно, йде боротьба між трьома пілотами. Думаю, що Феррарі – все ще найсильніша команда. Їх машина була швидкою в Монако і вона досить гарна протягом усього сезону. Вони допустили кілька помилок, ніж ми змогли скористатися. Якби не це, ми б не випереджали їх. Як би те ні було, у Феррарі роблять кращу роботу. Але боротьба йде між трьома командами.

Можливо, гонка в Монако була не сама захоплююча. Але я сподіваюся, що фанатам подобається бачити розгортаючись боротьбу. Що стосується Ріккардо, то на даному етапі він – лідер своєї команди. У "Ред Булл" буде оновлення двигуна, і, можливо, їх боротьба із нами стане навіть жорсткіше. Попереду довгий сезон, хто знає, можливо, їм вдасться виграти ще більше гонок", – наводить слова британця офіційний сайт Ф-1.

Нагадаємо, Льюїс Хемілтон є лідером індивідуального заліку гонщиків, другим йде Себастьян Феттель, а третім – Даніель Ріккардо.

подробнее )

Tsunami RT: пригоди в Зандворте

Завершилося виснажлива турне Tsunami RT Centro Porsche Padova, коли українська команда на чолі з її лідером Алессіо Роверой чотири тижні поспіль виступали майже по всій Європі. Чотири гоночних уїк-енду в Італії, Бельгії, Франції та Нідерландах – вісім кваліфікаційних сесій, вісім гонок... Зате нагорода за це пекельна праця була фантастичною – тільки в особистому заліку нашими пілотами було здобуто п'ять перемог у восьми стартах, до чого можна також додати ще сім призових кубків за фініші на подіумі. І це не рахуючи командних перемог! Завершенням цього марафонського «марш-кидка» став феєричний раунд Porsche Carrera Cup France Зандворте, де Алессіо Ровера і Томмазо Моска навіть у самих несприятливих умовах зуміли двічі піднятися на подіум, значно посиливши позиції Tsunami RT в командному заліку!

Вже під час вільних тренувань відбулося чимало подій – в одній сесії Моска з Роверой показали два кращі результати, а в іншій стали другим і четвертим. Але при цьому обидва Porsche 911 GT3 Cup Type 991 отримали чимало пошкоджень, які механікам нашої команди довелося усувати майже всю ніч. А вранці в кваліфікації у наших пілотів почалася нова серія «пригод... У першій сесії Алессіо Ровера показав другий час, поступившись лише чемпіону Жульєна Андлауэру, але відразу після цього успіху з міркувань безпеки пропустив другу кваліфікацію – виникли проблеми з підвіскою, які не можна було усунути в перерві між заїздами (регламент подібні операції забороняє). Тим часом Томмазо Моска освоював мистецтво швидкого кола трафіку (сесія 15 хвилин, на трасі майже весь час присутні три десятки машин), після чого завоював відповідно шосте та третє місця на старті.

Перша гонка, яка відбулася в суботу ввечері, була не дуже видовищною, але вельми напруженою – група лідерів з десятка пілотів за весь час майже жодного разу не змінила свої позиції. Ровера протягом всього заїзду вперто боровся за перемогу з Жюльєном Андлауэроми став другим на фініші, після 16 кіл і 70 кілометрів, їх розділили лише 0,7 секунди. Майже в такому ж стилі виступив і Моска, який постійно атакував найближчого суперника (Макса ван Сплунтерена з Porsche GT3 Cup Challenge Benelux) і разом з цим одночасно відбивався від випадів Ксав'єра Маассена (чемпіона Porsche GT3 Cup Challenge Benelux) – у підсумку, італієць завершив гонку шостим в абсолютному заліку і п'ятим в Porsche Carrera Cup France.

Алессіо Ровера: «Я добре стартував, але відразу втратив весь свій виграш, послизнувшись на брудному ділянці траси. Як же важко обганяти на цій трасі, навіть просто триматися за суперником важко, тому що навіть не бачиш поворотів. Я старався, щоб Андлауэр занервував, сподівався на його помилку, але він був бездоганний. На перших колах я був навіть швидше, але потім почалися проблеми з машиною...»

Зате недільна гонка стала повною протилежністю суботньої – з самого ранку над трасою висів густий туман, що обіцяв учасникам безліч неприємностей... І якщо Томмазо Моска стартував з комфортною третьої позиції, то Алессіо Ровера (пропустив другу кваліфікацію) був на останньому 34-му місці – йому треба було якось пробиватися на трасі, на якій дуже важко обганяти. В таких умовах пригоди не змусили себе чекати – сталося кілька зіткнень, розворотів і вильотів, після чого довелося двічі випускати машину безпеки (на щастя, вона затримувалася на трасі ненадовго і при першій же можливості покидала її). На жаль, не обійшлося без помилки організаторів, яка ледь не призвела до ще однієї серйозної аварії – у самий розпал перегонів евакуатор намагався відтягнути пошкоджений Porsche поперек дороги! На щастя, голландець Єрун Крефт зумів на повній швидкості загальмувати і ухилився від цього «бар'єру» – все закінчилося лише обірваним буксиром, зіпсованими нервами і появою машини безпеки...

Для обох пілотів Tsunami RT Centro Porsche Padova гонка теж стала дуже насиченою. Томмазо Моска майже весь час боровся за місце у трійці кращих, періодично намагався атакувати двох лідерів –Айхаджана Гювена і Жюльєна Андлауэра. Не обійшлося і без силової боротьби з Валентином Асі-Кло, коли різка атака француза на останніх колах завершилася взаємним дотиком і вильотом француза в гравій. Однак, цей епізод не завадив Томмазо фінішувати четвертим в абсолюті і третім у заліку Carrera Cup France. Але головним героєм дня став Алессіо Ровера, який зумів відіграти більш ніж двадцять позицій на «трасі, де дуже важко обганяти» і став десятим в абсолюті (а також сьомим французької серії)!

Алессіо Ровера: «Відмінна гонка! Уявляєте, на старті зі своєї останньої позиції я навіть не бачив світлофора! Мені Андрій Круглик командував по радіо «червоний-червоний-зелений»... Я добре стартував, відразу відіграв чотири-п'ять місць, потім обганяв за один-два автомобіля майже на кожному колі. Другий сейфті-кар мені навіть допоміг, він нас зібрав в одну групу. Я став сьомим у французькому заліку, так що не так вже багато очок ми втратили. Враховуючи мою аварію в п'ятницю, все вийшло дуже гідно».

Томмазо Моска: «Я помилився на старті, втратив дві позиції, але відразу відіграв. Вся гонка пройшла добре, крім одного моменту, коли після відходу сейфіті-кара Асі-Кло мене підштовхнув, і в цьому повороті нас обігнав Маассен. Я нічого не міг вдіяти. Але я все одно дуже задоволений своїм виступом!»

За попередніми даними, Алессіо Ровера зараз набрав 65 очок і займає другу позицію в загальному заліку Porsche Carrera Cup France (попереду тільки чемпіон Жюльєн Андлауэр з пунктом 81), а дебютант Томмазо Моска з 28 очками відразу вийшов на восьму позицію. У командному заліку Tsunami RT зуміла зробити потужний ривок і стрімко піднялася з четвертого на друге місце (на її рахунку вже 93 очок). Зараз в програмі нашої команди настала невеличка перерва на півтора тижні, після чеговпервые выходныеиюня її чекає виступ на третьому етапі Porsche Carrera Cup Italia на легендарній Монці.

Всі самі останні новини про Tsunami RT можна дізнатися на її офіційному сайті, а також на сторінці команди в Facebook tsunami-rt.com/ і www.facebook.com/Tsunami.RT

Прес-реліз Tsunami RT

Фото Akis Temperidis (Tsunami RT)

подробнее )

Ріккардо може перейти в Мерседес

Невиконавчий директор Мерседес Нікі Лауда зацікавлений у переході в команду Даніеля Ріккардо з Ред Булл", повідомляє bild.de.

У Лауди негативне ставлення до Валлтери Боттасу - легендарний австрієць вважає, що той більше не здатний прогресувати. Тому екс-гонщик намагається переманити на його місце Даніеля Ріккардо.

Нагадаємо, Ріккардо виграв Гран-прі Китаю і був визнаний кращим гонщиком етапу.

Бажаєте дізнаватися головні спортивні новини першими? Підписуйтесь на наш канал в Telegram!

подробнее )