Авто-спорт

Хемілтон: якби не Боттас, то ми б не виграли Гран-прі Угорщини

Британський пілот Мерседес Льюїс Хемілтон подякував свого партнера по команді Валттері Боттаса за його внесок у перемогу команди на Гран-прі Угорщини.

“Нарешті у мене з'явилася хвилинка. Хотілося б висловити величезну подяку Валттері Боттасу, за його внесок у нашу перемогу на Гран-прі Угорщини. Якщо б не його шикарна робота, то ми б не змогли стримати Феррарі позаду. В кінці була дуже важка і щільна боротьба, але дії Боттаса дозволили нам взяти на 3 очки більше, ніж суперник.

Для команди найважливішим є перемоги в гонках і лідерство в Кубку конструкторів. Сьогодні саме Валттері зіграв ключову роль у цьому успіху. Я дуже радий, що у мене є такий партнер по команді і ставлюся до нього з повагою",- написав Хемілтон в своєму Instagram.

Нагадаємо, що після гонки, Боттаса оштрафували за інцидент з пілотом "Ред Булл" Даніель Ріккардо.

На нашому сайті можна ознайомитися з положенням пілотів в індивідуальному заліку, а також з таблицею Кубка конструкторів.

Бажаєте дізнаватися головні спортивні новини першими? Підписуйтесь на наш канал в Telegram!

подробнее )

Джип-спринт: майже кільцева гонка, але на позашляховиках

Найближчим неділю 14 жовтня аеродром «Бородянка» прийме гонку «Козак-Спринт», де на старт вийдуть потужні позашляховики, квадроцикли та UTV. «Козак-Спринт» стане 2-м етапом національної серії з джип-спринту «Ukrainian Raid Series» і пройде в досить незвичному форматі, в першу чергу спрямований на глядача. Мова буде йти про кільцевій трасі з досить невеликою протяжністю як для позашляхових змагань – всього 5,5 кілометрів. Це порівнянно з класичними кільцевими гонками. Більш того, «Козак-Спринт» пройде у так званому форматі «примикання». Це означає, що хоча учасники і будуть випускатися на трасу з хвилинним інтервалом, у підсумку всі вони опиняться на ній одночасно.

З урахуванням різниці технічного рівня підготовки машин (вони діляться на три класи - Standart, Tuning і Sport), так і досвіду самих пілотів, це виллється в безліч обгонів, що не так часто зустрічається в класичних ралі-рейдових перегонах. Більш того, довжина одного спецділянки складе 9 кіл, або майже 50 км, що також порівнянно з спринтерськими кільцевими гонками... Всього протягом дня глядачі зможуть побачити чотири окремих заїзду. В цілях безпеки позашляховики будуть їхати роздільно з ATV і UTV. Таким чином, спочатку свої 9 кіл проїдуть «джипи», потім їх більш легкі побратими по бездоріжжю, а після обіду все повториться, але вже у зворотний бік.

Незважаючи на малу протяжність кола, сама траса буде не такий вже простий. В ній є не тільки кілька швидкісних відрізків, але і пара дуже звивистих ділянок, один з яких представляє з себе справжній серпантин. Роботи пілотам тут вистачить на цілий день. Нехай дистанція і буде «промаркована», штурманам при першому проходженні кола в обох напрямках теж не позаздриш. На відміну від класичного ралі, в джип-спринті ознайомлення з трасою, як і на будь-яких ралі-рейдових гонках, суворо заборонено. Разом з тим зрізання, - будь то ненавмисні або навмисні, - будуть каратися за всією суворістю спортивного «закону». За цим стежитимуть неупереджені судді-факту. Відхилення від визначеного маршруту в «Легенді» більш ніж на 20 метрів в одну зі сторін буде прирівнюватися до «зрізі», і приводити не тільки до штрафних хвилинах, а навіть може послужити приводом для зняття екіпажу з гонки.

Особливою родзинкою для глядачів, так і самих учасників теж, стануть трампліни, яких на цій трасі буде кілька. Більше того, організатори планують на виході з деяких з них встановити мірні «маркери», щоб глядачі могли оцінити, наскільки далеко «стрибне» черговий учасник. Якщо врахувати, що часом мова буде йти не про легенів і зовсім не маленьких позашляховиках – подібне видовище навряд чи залишить когось байдужим. Разом з тим, організатор настійно просить глядачів дотримуватися правил безпеки на трасі і беззаперечно підкорятися вимогам суддів та маршалів. Потрібно пам'ятати, що Ваше здоров'я і тим більше життя стоять незрівнянно дорожче будь-якої фотографії або відео, знятого на «мобільник». З правилами поведінки на трасі можна (і потрібно) ознайомитися в ралі-гід «Козак-Спринт». Для глядачів на трасі передбачені відразу кілька зон, поруч з якими, безпосередньо поблизу від самої траси, розташовані паркування. Урочиста церемонія відкриття гонки відбудеться на площі Шевченка в центрі Бородянки і почнеться в 11 ранку. Відразу звідти учасники вирушать на трасу. Перший екіпаж повинен стартувати рівно опівдні.

Доїхати «пішки» з Києва в Бородянку нескладно. Маршрутки йдуть з-під мосту на станції метро «Святошин» і йдуть прямо на площу Шевченка. Від неї ж до траси буде «рукою подати». Потрібно відзначити, що прямого громадського транспорту, що їде власне на аеродром, немає. Тому «пішого» глядачеві краще пропустити церемонію відкриття і відразу відправитися безпосередньо на трасу, все ж розташовану в парі кілометрів від площі Шевченка.

Нагадаємо, що в Національної серії по джип-спринт Ukrainian Raid Series на старт може вийти будь-який бажаючий, навіть на звичайному серійному позашляховику – вони змагаються в заліку «Стандарт». Для глядачів ж організаторами заготовлено кілька сюрпризів, один з яких носить грізне ім'я HellСat.

Більш детальну інформацію про гонці можна дізнатися на офіційному сайті серії: jeepsprint.com.ua.

Прес-реліз прес-служби Ukrainian Raid Series

Фото надані прес-службою Ukrainian Raid Series

подробнее )

Мерседес запропонував Хемілтону рекордну для Формули-1 зарплату

Керівництво Мерседес запропонував своєму пілотові Льюїсу Хемілтону новий контракт. Згідно з умовами договору, британець за наступні п'ять років може заробити 326 мільйонів доларів. Ця сума є рекордною для Формули-1, повідомляє Daily Express.

Нагадаємо, що Хемілтон став найкращим у кваліфікації Гран-прі Великобританії.

Бажаєте дізнаватися головні спортивні новини першими? Підписуйтесь на наш канал в Telegram!

подробнее )

Райкконен показав кращий результат на другій практиці Гран-прі Бельгії

Пілот Ferrari Кімі Райкконен приїхав першим до фінішу під час другої серії тренувальних заїздів напередодні Гран-прі Бельгії.

Другий результат показав Льюїс Хемілтон з Мерседес. Трійку замкнув партнер британця за Мерседес – Валттері Боттас.

Гран-прі БельгіїСпа-Франкоршам, Спа24 серпня 2018 року2-я практика

1. Кімі Райкконен (Ferrari) – 1.43,3552. Льюїс Хемілтон ("Мерседес") – +0,1683. Валттері Боттас (Мерседес) – +0,4484. Макс Ферстаппен (Ред Булл) – +0,6915. Себастьян Феттель (Феррарі) – +0,7746. Даніель Ріккардо ("Ред Булл") – +0,8957. Серхіо Перес (Форс Індія) – +1,3078. Карлос Сайнс (Рено) – +2,1269. Маркус Ерікссон (Заубер) – +2,18210. Шарль Леклер (Заубер) – +2,26711. Ніко Хюлькенберг (Рено) – +2,39812. Ромен Грожан (Хаас) – +2,46213. Естебан Вікон (Форс Індія) – +2,58014. Кевін Магнуссен (Хаас) – +2,72315. П'єр Гасли (Торо Россо) – +2,72516. Фернандо Алонсо (Макларен) – +2,79817. Брендон Хартлі (Торо Россо) – +2,98218. Сергій Сироткін (Вільямс) – +3,09619. Ленс Стролл (Вільямс) – +3,11520. Стоффель Вандорн (Макларен) – +3,141

Додамо, що в суботу, 25-го серпня, відбудеться третя практика – 13:00 за київським часом, а також кваліфікація – 16:00 за київським часом. Сама гонка пройде в неділю, 26-го серпня. Початок – о 16:10.

Раніше повідомлялося, що Себастьян Феттель виграв першу практику перед Гран-прі Бельгії.

Бажаєте дізнаватися головні спортивні новини першими? Підписуйтесь на наш канал в Telegram!

подробнее )

Формула-1 планує змінити формат кваліфікаційних заїздів

У новому сезоні Формули-1 вболівальники стануть свідками нового формату кваліфікації.

До нинішніх трьома сегментами додатися ще один, фінальний сегмент. В останньому етапі візьмуть участь 8 пілотів, які будуть розігрувати між собою поул.

Розрахунок зроблений на те, що при меншій кількості місць у фінальному сегменті, гонщики стануть частіше ризикувати і помилятися, тим самим роблячи кваліфікацію більш інтригуючою.

Крім того, планується зменшити час, який дано гонщикам у вирішальному сегменті, що повинно збільшити напруження боротьби та ціну однієї помилки.

Нагадаємо, що в ці вихідні завершився Гран-прі Росії, тріумфатором якої став пілот Льюїс Хемілтон.

подробнее )

Феттель: Я нікого не звинувачую

Пілот Феррарі Себастьян Феттель виступив на захист рішення команди на початку третього сегмента відразу випустити обох гонщиків на трасу на проміжних шинах.

В результаті Феттель посів дев'яте місце на Гран-прі Японії, оскільки суперники встигли проїхати швидкі кола на "сліках" до початку дощу.

"Чому ми прийняли таке рішення? Як ви бачили, через 5-6 хвилин розпочався досить сильний дощ, це витало в повітрі. Ми чекали, що дощ піде швидше, тому й прийняли таке рішення. Дощ не пішов відразу, так що рішення виявилося невірним. Але в таких погодних умовах ти можеш опинитися прав, або ні. Так що я нікого не звинувачую. Хто саме прийняв це рішення? А яка різниця? Це наше рішення.

Траса була в нормальному стані. Я втратив машину в чотирнадцятому повороті і у мене був всього один круг – очевидно, що все склалося не найкращим чином. З-за всього цього ми втратили час на початку сегменту, але як я вже говорив, якщо б дощ почався на 5-6-7 хвилин раніше, то тоді б ми створили диво, тому що були б єдиними, хто обрав таку гуму. Якщо ж дощ не пішов, то ми б виглядали безглуздо. Тому, як я вже говорив, я захищаю це рішення, яке ми прийняли разом. Але так, в результаті траса виявилася недостатньо мокрою, а дощ пішов пізніше", – цитує Феттеля motorsport.

подробнее )

Формула-1: анонс Гран-прі Німеччини

Після напруженого відрізка у вигляді трьох Гран-прі за три тижні гонщики відпочили два тижні і тепер повертаються до роботи - їх і нас чекає Гран-прі Німеччини на трасі Хоккенхаймринг.

Гран-прі Німеччини повертається в Формулу-1 після річної перерви. Втім, до цього німецький етап по черзі проводився в Хоккенхаймі, то на Нюрбургринзі, тому місцеві вболівальники як зазвичай чекали приїзду "королівських гонок" два роки.

Попередній Гран-прі Великобританії поставив нові питання - Феттель зміцнив лідерство, а Феррарі істотно додала в швидкості. Хоча насправді сезон проходить так, що до гонки визначити переможця складно - все вирішує ситуація на треку, погода, умови гонки. Сезон проходить дуже цікаво.

Траса

Місце проведення: Хоккенхайм, НімеччинаТраса: ХоккенхаймрингДовжина кола: 4,574 кмДистанція гонки: 67 кілРекорд кола в гонці: Кімі Райкконен (Макларен, 2004 рік) – 1.13,780Останній переможець: Льюїс Хемілтон

Траса в Хоккенхаймі складається з 16 поворотів. Траса не дуже швидкісна, так що аеродинаміка налаштовується на середній рівень притискної сили. З-за великої кількості поворотів – знос гальм високий.

Рекорд кола належить Райкконену, який був показаний в 2004-му році. У тому ж році в кваліфікації Міхаель Шумахер встановив абсолютний рекорд траси – 1.13,306.

Перша частина траси включає дві довгі прямі і всього два повороту, причому перед першим гальмування зовсім короткий – з-за цього прогріти шини в кваліфікації при прохолодній погоді там дуже непросто. Один із ключових – шостий поворот. Це повільна шпилька, де траса повертається до своєї старої конфігурації після "зрізання" – для доброго часу на колі пройти її потрібно ідеально. Це найкраще місце для обгону.

У 2018 році використовувати систему DRS можна буде на трtх ділянках - між першим і другим поворотами, між четвtртым і шостим, де вони були і раніше, а також на стартовій прямій, куди зону DRS додали в цьому сезоні.

У нової зони DRS і наступної за нею буде єдина точка детекції розриву між пілотами, яка розміститься після 16-го повороту.

Прогноз погоди

Прогноз обіцяє жарку, але мінливу погоду по ходу уїк-енду на Хоккенхаймринге. У суботу на кваліфікації можливі грози і спека трохи спаде до +25 при 50% ймовірності дощів і гроз у другій половині дня.

У неділю небо буде хмарним, вітер посилиться – вдень близько +27С при лише 20% ймовірність опадів.

Про гумі

Традиційно Pirelli привозила в Хоккенхайм свої м'які склади, почавши з Medium і Soft, але при цьому пропустили склад SuperSoft – самою м'якою гумою в Німеччині стане UltraSoft.

Більше за інших — по 10 комплектів Soft — вибрали пілоти Рено. Лідерами за кількістю обраного Soft стали гонщик Мерседес фін Валттері Боттас, його співвітчизник Кімі Райкконен з Ferrari і датський пілот Хааса Кевін Магнуссен — по 5 комплектів. А більше за інших Medium вибрав монегаск Шарль Леклер з Заубер.

Розклад заїздів

20.07 (12:00) Перша практика20.07 (16:00) Друга практика21.07 (13:00) Третя практика21.07 (16:00) Кваліфікація22.07 (16:10) Гонка

Прогноз і ставки букмекерів

Букмекери з контори bwin пропонують наступні коефіцієнти на перемогу в Гран-прі Німеччини:

Льюїс Хемілтон (Мерседес) – 2,10Себастьян Феттель (Феррарі) – 2,20Валттері Боттас (Мерседес) – 7,50Кімі Райкконен (Ferrari) – 12,00Макс Ферстаппен (Ред Булл) – 26,00Даніель Ріккардо (Ред Булл) – 26,00Кевін Магнуссен (Хаас) – 501,0Ніко Хюлькенберг (Рено) – 501,0Ромен Грожан (Хаас) – 751,0Карлос Сайнс-молодший (Рено) – 751,0Естебан Вікон (Форс-Індія) – 1001,0Шарль Леклер (Заубер) – 1001,0Фернандо Алонсо (Макларен) – 1501,0Серхіо Перес (Форс-Індія) – 1501,0Маркус Ерікссон (Заубер) – 2001,0П'єр Гасли (Торо Россо) – 2001,0Стоффель Вандорн (Макларен) – 3001,0Брендон Хартлі (Торо Россо) – 4001,0Сергій Сироткін (Вільямс) – 5001,0Ленс Стролл (Вільямс) – 5001,0

Додамо, що наш сайт буде вести онлайн-трансляцію гонки Гран-прі Німеччини в неділю, 22 липня. Початок трансляції – о 16:00 за київським часом.

Кубок конструкторівОсобистий залік пілотів

Бажаєте дізнаватися головні спортивні новини першими? Підписуйтесь на наш канал в Telegram!

подробнее )

Хемілтон виграв другу практику Гран-прі Австрії

Пілот "Мерседеса" Льюїс Хемілтон показав найкращий час під час другої вільної практики Гран-прі Австрії.

Його напарник по команді Валттері Боттас продемонстрував другий результат, замкнув трійку найсильніших гонщик Феррарі Себастьян Феттель.

Формула-1. Гран-прі Австрії. Друге тренування

1. Льюїс Хемілтон (Мерседес) — 1.04,5792. Валттері Боттас (Мерседес) — +0,1763. Себастьян Феттель (Феррарі) — +0,2364. Даніель Ріккардо ("Ред Булл") — +0,4525. Макс Ферстаппен (Ред Булл) — +0,5466. Кімі Райкконен (Ferrari) — +0,6567. Ромен Грожан (Хаас) — +0,8508. Кевін Магнуссен (Хаас) — +0,9809. П'єр Гасли (Торо Россо) — +1,17910. Стоффель Вандорн (Макларен) — +1,32111. Карлос Сайнс (Рено) — +1,42012. Шарль Леклер (Заубер) — +1,51713. Естебан Вікон (Форс Індія) — +1,55414. Маркус Ерікссон (Заубер) — +1,62015. Ніко Хюлькенберг (Рено) — +1,69416. Сергій Сироткін (Вільямс) — +1,74717. Брендон Хартлі (Торо Россо) — +1,75318. Серхіо Перес (Форс Індія) — +1,77519. Фернандо Алонсо (Макларен) — +1,85020. Ленс Стролл (Вільямс) — +2,047.

Додамо, що наш сайт буде вести онлайн-трансляцію гонки Гран-прі Австрії в неділю, 1 липня. Початок трансляції о 16:00 за київським часом.

Бажаєте дізнаватися головні спортивні новини першими? Підписуйтесь на наш канал в Telegram!

подробнее )

Райкконен може перейти в Челсі в разі відходу Алонсо – журналіст

Команда Формули-1 " Макларен має намір підсилитися Кімі Райкконеном, який найближчим часом покине Феррарі. Про можливість підписання фінського гонщика повідомив журналіст Daily Mail Джонатан Макевой.

"Боси Макларена розглядають чемпіона світу 2007 року Райкконена, якому в жовтні виповниться 39 років, у вигляді якісної заміни на випадок відходу Алонсо.

Макларен також спілкувався з Даніель Ріккардо, але той не кине Ред Булл в здоровому глузді заради команди, яка виступає помітно гірше", – пише Макевой.

Також розташування команди Макларен в кінці року може покинути Фернандо Алонсо.

Раніше назвали ім'я пілота, який замінить Райкконена в Феррарі.

Бажаєте дізнаватися головні спортивні новини першими? Підписуйтесь на наш канал в Telegram!

подробнее )

Росберг: Хемілтон не футбольний вболівальник

Екс-пілот Mercedes Ніко Росберг прокоментував раптовий інтерес Льюїса Хемілтона до чемпіонату світу з футболу.

За словами Ніко, британець не є футбольним фанатом, а про інтерес заявляє тільки заради свого іміджу.

"Льюїс насправді не футбольний вболівальник. Для нього інтерес до футболу – всього лише шоу, це частина його роботи", – цитує Росберга Bild.

Раніше Хемілтон заявив, що піде на фінал ЧС-2018, якщо туди проб'ється збірна Англії.

Бажаєте дізнаватися головні спортивні новини першими? Підписуйтесь на наш канал в Telegram!

подробнее )