Як ідеальний дутися зробив ці Сіднеї сестри мільйони


Опубликованно 10.04.2018 09:51

Як ідеальний дутися зробив ці Сіднеї сестри мільйони

Від рубінового до червоного, персиковий або блідо-рожевий — це була та битва, що стимулювало сестри Кімберлі, 28, і Кортні, 27, запуску їх тепер багатомільйонна косметична лінія, губи лабораторії.

У Трейсі сестер, які виросли у Камден в південно-заході Сіднея, натрапив на ідею створити персоналізовані продуктів для губ, щоб кожна жінка могла знайти свій ідеальний матч.

Концепція, яка почалася в 2015 році, досить проста. Клієнти йдуть за "консультації", де вони намітити потрібні кольори, текстури, аромати та оздоблення.

Помада може містити різні кольори, текстури і навіть захист SPF.

Як тільки ви знайшли правильний відтінок, процес змішування починається з допомогою опалення і методи охолодження для контуру косметика помада пробки, процес, який займає близько 15 хвилин.

"Все почалося, коли Кімберлі і я подорожували за кордоном, і ми зробили зупинку в Далласі, штат Техас," Кортні пояснила, новини.ком.ау.

“Ми натрапили на невеликий бутік, який продавав розроблений фундамент, і невеликий вибір помади. Я завжди хотіла чорну помаду, але це не було дійсно доступно. Так ми поговорили з власником магазину, які ставлять нас в контакт із косметичними машини, і ось як ми починали".

Процес комбінації в губи лабораторії, яка займе близько 15 хвилин після змішування.

Сестри, які працювали в індустрії краси до запуску губи лабораторії, говорить, що з моменту створення вони зараз звертаються за $2,8 млн в рік, відкрили 14 магазинів по всій країні — і план по розширенню за кордоном.

"Ми працюємо вже три роки, а в минулому році ми продали 45,000 помад", - говорить Кортні.

“Це було хобі для нас і всього-то на боці. Але за все інше — моя справа видалення татуювання, і Кімберлі салон краси".

У 2017 році, тенденція бренди з акцентом на зміцнення відносин клієнта з допомогою емоцій, кастомізації і робити речі "особисті" злетіли.

На персоналізовані помад названі замовником.

За даними euromonitor, поняття "на замовлення" стає все більш поширеним брендинг приманки, а тенденція, яка буде тільки в 2018 році.

Щоденні редакцією, яка робить все, починаючи від гаманців, сумок та чохли для мобільних телефонів, був одним з перших австралійських брендів, щоб включити настроювані аксесуари явище, і купив мій стиль до нових висот для споживачів.

Виступаючи в моді, Еліс Чан від повсякденної відредаговані сказав популярності персоналізації надходить від клієнтів, охочих продукт, який примудряється залишатися унікальним, правда, і насамперед натуральна.

"Мій стиль завжди був навколо скрізь зараз, прямо зараз", сказала вона журнал.

"Люди дійсно з'єднатися з продуктом набагато більш очевидно, коли він був свої ініціали, або щось, що вони створили самі."

Споживачам більше не доведеться-тепер потрібні зараз потрібні відносини, коли справа доходить до цегли та мінометних магазинів, і так звикають чекають своїх покупок — то логістики на виробництві, створення індивідуальних продуктів у магазині більше не проблема.

Соціальні медіа надали сильний вплив на краса і особиста гігієна в Австралії.

Краса і косметичної промисловості продовжує зростати в Австралійський ринок, з найсильнішими-виконавських категорій захисту від сонця, догляду за шкірою та декоративної косметики — за статистикою 2015/16 від компанії euromonitor.

Соціальні медіа надали сильний вплив на краса і особиста гігієна в Австралії, із споживачами, особливо молодого покоління, всі живуть своїм життям в інтернеті.

"Соціальні медіа є економічно ефективною, бренд-Білдінг інструмент для компаній, дозволяючи їм збільшити бренд-awareness, ділитися порадами краси і анонсувати запуск нового продукту," резюме читати.

"Соціальні медіа впливають на поведінку споживачів, споживачі, які часто діляться своїм досвідом продукту і хочете добитися ідеального і бездоганний вигляд в зображеннях, які вони поділяють".

"Зараз всі люблять індивідуальний продукт", - додала Кортні.

“Ці помади абсолютно індивідуальне, і кастомізації є унікальним.

"Ми обидві молоді мами, і поки ми думали, що це буде популярним, ми ніколи не думали, що це буде щось подібне."



Категория: Мода