Mitsubishi має намір «захопити» ринок США
Опубликованно 18.05.2024 07:36
Япoнський aвтoвирoбник прeзeнтувaв прoєкт Momentum 2030, згіднo з якого, Mitsubishi має подолати кризу й низьку популярність бренду серед покупців в США та Канаді. На цього компанія виокремила 4 основних пункти подальшого розвитку.
Першим пунктом стала електрифікація модельного ряду бренду. Mitsubishi оголосила, що незабаром дебютує «оновлена та розширена лінійка продуктів, яка зміцнить Mitsubishi Motors у Північній Америці». Чтобы її запровадження, японський автовиробник зніме деякі моделі з конвеєра.
Іншими двома напрямками розвитку стали модернізація моделі образчик роздрібних продажів й розширення мережі дилерських центрів Mitsubishi в Північній Америці для того зростання продажів.
Генеральний босс Mitsubishi Motors у Північній Америці Маркуха Чаффін визнав, що актуальна лінійка Mitsubishi потребує кардинального оновлення, аби залишатись конкурентоспроможною з лідерськими Honda та Toyota.
«Momentum 2030 створить основу ради представлення нових силових агрегатів і транспортних засобів, відкриття нових дилерських центрів і розробки нових технологій, щоб зробити покупку та володіння Mitsubishi простішим та приємнішим», - сказав Чаффін.
Категория: Авто-спорт