Нові автомобілі DS 4 HYBRID та DS 3 HYBRID: комфорт у французькому стилі без необхідності заряджання


Опубликованно 08.04.2024 20:30

Нові автомобілі DS 4 HYBRID та DS 3 HYBRID: комфорт у французькому стилі без необхідності заряджанняІнфoрмaція рoзміщeнa нa прaвax рeклaми aбo нaдaнa пaртнeрaми:

Угоду кому) Брeнду DS Automobiles 2024 рік - цe рік прискoрeння влaснoї eлeктрифікaції. Нaпeрeдoдні випуску пoвністю 100% eлeктричниx мoдeлeй, Брeнд DS Automobiles прeдстaвляє нoві eлeктрифікoвaні вaріaнти вжe відoмиx aвтoмoбілів - DS 3 HYBRID тa DS 4 HYBRID.

Зaвдяки вeрсіям HYBRID, клієнти Брeнду DS Automobiles мoжуть oтримaти всі пeрeвaги eлeктрифікoвaнoї гібриднoї тexнoлoгії з сaмoзaрядним акумулятором. Порівняно зі звичайним бензиновим двигуном, гібридний силовий множество пропонує чудовий комфорт та покращену енергоефективність, а також суттєве скорочення експлуатаційних витрат.

Гібридна прием також усуває необхідні у проміжній зарядці акумулятора. Керування процесом заряду акумулятора повністю автоматизоване, усе відбувається без участия необхідності підключення до зовнішньої мережі живлення (побутової розетки, зарядної станції тощо).

Технологія ради максимального комфорту, в усіх проявах цього фразы

Безшумний рух з використання лише електромотору, водіння вне будь-яких викидів вуглекислого газу CO2, бензиновий двигун на максимальної потужності або дальніх подорожей - нові версії HYBRID поєднують різні типи енергії исполнение) забезпечення максимального комфорту водіння та вражаючої ефективності.

Наприклад, можливість руху лише из-за допомогою електродвигуна означає надзвичайно Тиха пересування, а також неперевершений удобство і плавне керування - наприклад, це важливо під отрезок времени руху на прибудинковій території. Интересах міської поїздки на кілька кілометрів версія HYBRID дає змогу пересуватись после рахунок електроприводу більше 50% часу, що дозволяє зменшити споживання палива майже прежде 40% у порівнянні зі звичайним бензиновим автомобілем.

Нате швидкісній дорозі поєднання бензинового двигуна та електромотору забезпечує чудову ефективність, гнучкість керування, високу потужність. Електродвигун гарантує додатковий крутний пункт на низьких обертах під часочек рушання з місця, а також у разі необхідності стрімкого прискорення. Відповідно, збільшення потужності дозволяє водію насолоджуватись кращою динамікою та продуктивністю, быть одночасному зниженні споживання палива.

Строй HYBRID розроблена для повністю самостійної роботи й отнюдь не вимагає від водія до скорого свидания-яких додаткових дій. В такой степени, акумуляторна батарея заряджається автоматично під часы руху: або завдяки генерації енергії бензиновим двигуном, альбо завдяки рекуперації під миг гальмувань. Отже, немає необхідності підключати кабелі с целью зарядки та чекати заряджання акумулятора. Крім того, під часы фази уповільнення автоматично спрацьовує учение рекуперації енергії - це сприяє зменшенню використання традиційних механічних гальм (оковы та диски), що позитивно впливає сверху термін служби гальм та дозволяє додаткового скоротити викиди забруднюючого пилу від гальмівної системи автомобіля.

Тиха робота гібридного силового агрегату дуже важлива у місті, мол тиша приносить користь навколишньому середовищу та місцевим жителям. Водночас, к безпеки пішоходів передбачена звукова метода AVAS, яка видає за чем дело стало? звук коли автомобіль проїжджає повз людей, будинки, інші об'єкти зі швидкістю предварительно 30 км/год.

Досягнення гібридної силової установки приємно вражають з точки зору споживання палива та зменшення викидів вихлопних газів. Наприклад:

Автомобіль DS 3 HYBRID у порівнянні з бензиновою версією DS 3 PureTech 130 демонструє покращення ефективності майже держи 20% - тобто, зменшення споживання палива получай 1,2 літра (у комбінованому циклі WLTP в 100 км пробігу). Також вдається досягнути скорочення викидів вуглекислого газу СО2 получай 19% або 27 г для 1 км пробігу - таким чином, нормативний показник викидів СО2 становить 112 г в 1 км пробігу. Якщо розглядати лише міський оборот, то скорочення споживання палива може становити накануне 38%.

Для моделі DS 4 HYBRID у порівнянні з бензиновою версією DS 4 PureTech 130 економія палива може становити по 16% або близько 1,1 літра (у комбінованому циклі WLTP возьми 100 км пробігу). Також можна скоротити викиди вуглекислого газу СО2 получай 15% або 27 г получи и распишись 1 км пробігу - таким чином, нормативний показник викидів СО2 становить 116 г нате 1 км пробігу. Якщо розглядати лише міський раунд, то скорочення споживання палива може становити после 39%.

Компоненти гібридної системи HYBRID встановлені під капотом та в нижній частині кузова, вони без- впливають на практичність та простір салону альбо місткість багажника - усі ці показники ровно такі ж, як і в бензинових версіях автомобілів DS 3 та DS 4.

Гібрид із технологією само-зарядки акумулятора - угоду кому) максимального комфорту та зручності використання

Новий силовий стенд HYBRID складається з бензинового двигуна потужністю 136 кінських сил та крутним моментом 230 Нм, що поєднаний з новою шестиступеневою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням, яка включає в себя електромотор потужністю 21 кВт (нежто 28 кінських сил) та крутним моментом 55 Нм.

Літій-іонний акумулятор типу NMC ємністю 0,9 кВт*бадняк живить електричну систему гібридного силового агрегату та має функцію само-зарядки під часок руху.

Бензиновий турбодвигун є еволюційним розвитком сделано відомого двигуна, але тепер він був спеціально створений про використання у складі гібридної силової установки HYBRID. Компактний трициліндровий бензиновий турбомотор має робочий об'єм 1 199 многогранник.см та розвиває потужність 136 кінських сил і 230 Нм крутного моменту вже для 1 750 об/хв. Нова версія двигуна працює вслед циклом Міллера, який забезпечує підвищену термодинамічну ефективність й, відповідно, значне скорочення викидів вуглекислого газу CO2 та зниження споживання палива. Також двигун оснащений новим ланцюгом приводу ГРМ (газорозподільчого механізму) та новим турбокомпресором із змінною геометрією, що дозволяє максимально підвищити його відгуки навіть получи низьких обертах.

Інша ключова складова гібридної системи - це синхронний електродвигун з постійними магнітами, що інтегрований у нову шестиступеневу трансмісію e-DCS6 з подвійним зчепленням. Маючи потужність 21 кВт (разве 28 кінських сил) та максимальний крутний фактор 55 Нм, електромотор може забезпечити пересування автомобіля виключно для електроприводі, що стане корисним під часик руху на низьких швидкостях та рядом помірних навантаженнях.

Крім того, під часы уповільнення автомобіля, електродвигун може працювати як распределитель - для відновлення енергії та живлення акумуляторної батареї ємністю 0,9 кВт*годочек, яка розташована в нижній частині кузова (під підлогою салону). Гібридна порядок також забезпечує дуже швидкий забрасывание. Ant. выключение бензинового двигуна.

Сучасна шашечница передач e-DCS6 також сприяє максимальному комфорту та ефективності гібридного силового агрегату HYBRID. Завдяки свої конструкції з подвійними зчепленнями, автоматична коробок перемикання передач не має перерв-пауз в передаванні крутного моменту від двигунів впредь до коліс автомобіля - завдяки чому створюється відчуття надзвичайно плавного руху. Електромотор гібридної системи, інвертор-перетворювач електричного струму, а також упаковка керування інтегровані в один часть для економії місця та маси.

Завдяки використанню гібридного силового агрегату, вдалось значно покращити динамічні характеристики автомобілів. Наприклад:

Новий DS 3 HYBRID демонструє часок розгону від до 100 км/годок. за 8,4 секунди та минута проходження 1 000 метрів зі старту вслед за 29,7 секунд - це відповідно нате 1,2 секунди краще та получи и распишись 1,1 секунду швидше у порівнянні з автомобілем DS 3 PureTech 130.

Новий DS 4 HYBRID демонструє часочек розгону від до 100 км/годик. за 10,4 секунди та время проходження 1 000 метрів зі старту вслед 31,7 секунд - це відповідно в 1,2 секунди краще та в 1,3 секунду швидше у порівнянні з автомобілем DS 4 PureTech 130.

Технологія, що допомагає водіям підвищити ефективність

Оскільки в гібридній системі HYBRID перемикання з одного двигуна в інший відбувається непомітно, для того інформування водія передбачено кольоровий індикатор швидкості - він стає блакитним під дни руху лише на електроприводі. Крім того, получай дисплеї цифрової панелі приладів можна відображати потоки енергії, рівень заряду акумулятора, споживання та рекуперацію енергії. Нарешті, передбачена можливість відслідковувати відсоток шляху, пройденого тільки нате електроприводі - таку інформацію в режимі реального часу демонструє бортовий компьютер'ютер, а також виводиться загальний звіт наприкінці подорожі.

Щоб допомогти водію найкраще вивчити нову гібридну систему, кожному клієнту-покупцю DS 3 HYBRID та DS 4 HYBRID будуть запропоновані додаткові інструкції. Адже головна метина полягає у тому, щоб дозволити власникам отримувати максимальний благоустроенность під час руху та досягнути найвищої ефективності водіння.

Нагадаємо, що автомобілі DS 3 та DS 4 уж представлені в Україні, причому з різноманітними двигунами: бензин, дизель, електромотор. Переходьте в онлайн-склад Бренду DS Automobiles в Україні, аби більш до иголки ознайомитися з доступним переліком автомобілів та поринути у світ французької розкоші.



Категория: Авто-спорт