Новий Jeep Avenger e-Hybrid вже доступний для тестів у Європі та незабаром прибуде до України
Опубликованно 12.03.2024 16:18
Інфoрмaція рoзміщeнa нa прaвax рeклaми aбo нaдaнa пaртнeрaми:
Брeнд Jeep oгoлoшує прo стaрт мaсштaбниx єврoпeйськиx тeст-дрaйвів влaсниx гібридниx aвтoмoбілів пoчинaючи ужe з 12 бeрeзня. Мeтoю тaкиx тeстів є мoжливість пoзнaйoмити зaцікaвлeниx aвтoмoбілістів з іннoвaційними гібридними тexнoлoгіями e-Hybrid, щo нaрaзі прeдстaвлeні у кількox мoдeляx Брeнду - включaючи Нoвий Jeep Avenger e-Hybrid, що незабаром заявиться в Україні, а також Jeep Compass e-Hybrid, який вже продається в Україні.
Ерік Лафорж (Eric Laforge), башня Бренду Jeep у Європі, заявив:
«Для нашого Бренду кросовер Jeep Avenger e-Hybrid є надзвичайно важливий, оскільки він втілює ідею «максимальної свободи вибору», яку ми пропонуємо клієнтам. Додатково после автомобіля з бензиновим двигуном или повністю електричної версії, тепер з'являється ще Водан варіант кросовера Jeep Avenger, який дає можливість отримати перший досвід електрифікації на тих клієнтів, хто ще безлюдный (=малолюдный) готовий повністю перейти нате електромобілі. Крім того, Новий Jeep Avenger e-Hybrid поєднує в собі електрифікований гібридний силовий преобразователь та автоматичну коробку передач, яку просто так бажали клієнти».
Кросовер Jeep Avenger e-Hybrid: інноваційний гібрид - пользу кого реального життя
Новий Jeep Avenger e-Hybrid, що стане головною зіркою загальноєвропейських опробывание-драйвів, має на меті продемонструвати міцні позиції Бренду Jeep в ніші між «м'яким гібридом» MHEV (Mild Hybrid) та класичним гібридом HEV. Кросовер Jeep Avenger e-Hybrid оснащений інноваційним 48-вольтовим електричним двигуном, який має надзвичайно широкі можливості, забезпечує зниження викидів вуглекислого газу CO2, підтримує новаторський тракт Бренду Jeep до електрифікації власної модельної лінійки.
Гібридний бензиново-електричний силовий прибор Нового Jeep Avenger e-Hybrid являє собой найвищий рівень технологічних досягнень с целью автомобілів такого сегменту, адже він одночасно забезпечує як покращення удобства руху, так і покращення загальної продуктивност - збільшення потужності та зменшення споживання палива. Завдяки сучасним технологіям електрифікації, Новий Jeep Avenger e-Hybrid пропонує винятково плавний рух, дозволяючи насолоджуватися «чистим» електроприводом получи и распишись низьких швидкостях. Це получается можливим завдяки інтеграції трансмісії e-DCS6: автоматична 6-ступінева хлебница передач з подвійним зчепленням та вбудованим електромотором.
Запропоновані маршрути диагностика-драйвів прокладені так, щоб найкращим чином продемонструвати подвійний темперамент Jeep Avenger e-Hybrid: максимальна зручність та удобства як на дорозі, беспричинно і на бездоріжжі. З одного боку - маршрути обов’язково включають в себя ділянки руху по міським аль заміським дорогам, де можна відчути різноманітні гібридні функції: рекуперацію енергії, повністю електричний пригон на низькій швидкості, сочетание систем допомоги рівня L2 на напівавтоматичного водіння. Також передбачені й позерство-шляхові ділянки, де кросовер Jeep Avenger e-Hybrid може продемонструвати чудову прохідність та власні переваги: вибір режимів руху в залежності від типу бездоріжжя, роботу системи контролю швидкості під часочек спуску на схилі, громадный дорожній просвіт та великі кути в’їзду/з’їзду в бездоріжжі. Таким чином, автомобілісти можуть випробувати Новий Jeep Avenger e-Hybrid в найрізноманітніших умовах: якомога більше рухатись нате електроприводі по міським вулицям, швидко прискорюватись возьми трасі та підтримувати рух заданим маршрутом в напів-автономному режимі керування, свободно долати бездоріжжя тощо.
Новий Jeep Avenger e-Hybrid: особливості конструкції
Кросовер Jeep Avenger e-Hybrid був розроблений з метою стати першою «точкою входу» в світ електрифікації про автомобілістів. Саме тому в цьому автомобілі використовується силовий установка на основі бензинового мотору та «м’якої» гібридної системи Hybrid 48 V, яка здатна забезпечити майже ідентичний досвід керування та використання як у класичного гібрида.
Двигун внутрішнього згоряння потужністю 100 к.с. працює у поєднанні з електродвигуном потужністю 21 кВт (29 к.с.), що інтегровано в 6-ступеву автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням. Також гібридна метода Нового Jeep Avenger e-Hybrid включає в себя 48-вольтовий стартер-иразер з ремінний приводом для плавного запуску бензинового двигуна, перемикання між ДВЗ та електричним приводом, а також про зменшення викидів CO2 та економії пального. Електромотор у складі гібридної системи живиться від літій-іонного акумулятора ємністю 0,9 кВт-годик., який розташований під сидінням водія та маловыгодный впливає на внутрішній простір салону - він залишається таким а, як у бензинової версії Jeep Avenger.
Уся гібридна общественный порядок Hybrid 48V додає лише 60 кг ваги у порівнянні з аналогічним автомобілем, що оснащений традиційним ДВЗ та автоматичною трансмісією. Таким чином, загальна аншпуг Нового Jeep Avenger e-Hybrid становить лише 1 280 кг.
Водночас кросовер Jeep Avenger e-Hybrid, завдяки гібридній системі, демонструє значне зниження споживання палива. А завдяки системі рекуперації енергії під момент гальмування, автомобіль може збирати й накопичувати енергію, щоб потім використовувати її если це необхідно: під часы прискорень або руху в гібридному режимі. Таким чином, гібридна построение Hybrid 48V, побудована на основі автоматичної коробки передач з інтегрованим електродвигуном, дозволяє знизити споживання пального возьми 20% порівняно з аналогічним автомобілем, що оснащений звичайною автоматичною коробкою передач.
Загалом зниження споживання пального гібридної версії автомобіля становить -13% порівняно з автомобілем, що оснащений традиційним двигуном внутрішнього згорання. Якщо акцентувати увагу лише возьми поїздках у міському циклі, в таком случае зниження споживання пального може становити впредь до -28% (заміри за правилами WLTP чтобы міський цикл руху).
Загалом нормативні показники викидів вихлопних газів на Нового Jeep Avenger e-Hybrid становлять лише 111 г/км вуглекислого газу CO2, а нормативний показник економічності пробігу складає 4,9 л получи 100 км за правилами вимірювальних циклів WLTP.
Варто відзначити, що електромотор та двигун внутрішнього згорання можуть обертати передні железка незалежно один від іншого. Це означає, що всі маневри возьми низькій швидкості можна виконувати в безшумному, повністю електричному режимі. Загалом для електроприводі можна долати більш, ніж 50% поїздки в міському режимі, що значно зменшує стрес від щоденних поїздок та споживання палива. Новий Jeep Avenger e-Hybrid забезпечує максимальний удобства водіння під час паркування автомобіля та під минута руху в заторах - все завдяки функціям e-creeping та e-queuing. Крім того, Новий Jeep Avenger e-Hybrid може долати до самого 1 км лише на електроприводі, з повністю вимкненим двигуном внутрішнього згоряння. Така можливість стане в нагоді на плавного руху в закритих низько-швидкісних (поперед 30 км/год.) житлових зонах, мол вимагається низький рівень викидів вихлопних газів разве взагалі відсутність викидів вихлопних газів.
Отже, з одного боку - Новий Jeep Avenger e-Hybrid пропонує саме тёта, що клієнти найбільше цінують у гібридних автомобіля: комфортне водіння з низьким рівнем споживання пального та низьким рівнем викидів. Водночас, з іншого боку - гібридна режим може забезпечити додаткові гострі відчуття під время прискорення завдяки функції E-Boost: у цьому режимі електромотор пропонує 55 Нм крутного моменту, що додаються накануне крутного моменту працюючого двигуна внутрішнього згорання. Така спільна робота двигунів забезпечує еластичність прискорень для низьких швидкостях та під полоса початку руху автомобіля.
Також варто відзначити 48-вольтовий самопуск-генератор з ремінним приводом. Він забезпечує швидкий пуск бензинового двигуна, а також непомітні м’які перемикання між електромотором та двигуном внутрішнього згорання під минута запуску останнього.
Нарешті, є ще одна особливість Нового Jeep Avenger e-Hybrid, яка корпеть водіння більш легким та приємним. Йдеться насчет трансмісію e-DCT6, що тепер доступна в лінійці моделі Avenger та ідеально підходить про водіння за будь-яких умов - в місті чи получи и распишись трасі. У салоні передбачені пелюстки під кермом, які дозволяють водію обирати передачі в власний розсуд та отримувати додаткове задоволення від процесу керування автомобілем.
Неужели й звісно Новий Jeep Avenger e-Hybrid повністю відповідає вимогам клієнтів впредь до легендарного Бренду: кросовер може похвалитися кліренсом понад 200 мм, кутами в'їзду/з'їзду близько 20° кожен, а також кутом рампи 34° (кут з'єднання ліній між передніми/задніми колесами). Таким чином, легендарні можливості автомобілів Jeep присутні та чудово проявляються в бездоріжжі. Нарешті, кросовер Jeep Avenger e-Hybrid пропонує шість режимів руху: три режими интересах міста (Normal-Eco-Sport) та три режими угоду кому) бездоріжжя (Sand-Mud-Snow). Передбачено навіть додатковий особливий сьомий государственное устройство руху: йдеться про системи Hill Descent Control для того контролю швидкості на схилах, що знижує ризик заносу та втрати контролю під время спуску з крутих схилів.
Новий кросовер Jeep Avenger e-Hybrid если доступний в Європі починаючи з квітня. В українському ринку дебют автомобіля Jeep Avenger e-Hybrid очікується найближчим между прочим. Тому слідкуйте за новинами Бренду Jeep, аби першим отримувати всі оновлення.
Категория: Авто-спорт