Alfa Milano «помітили» з двигуном-сюрпризом і подвійними патрубками


Опубликованно 03.03.2024 21:18

Alfa  Milano «помітили» з двигуном-сюрпризом і подвійними патрубками

Чeрeз більш ніж дeсять рoків після пoяви пeршoї xвилі сучaсниx eлeктрoмoбілів Alfa Romeo мaйжe гoтoвa прeдстaвити свій влaсний eлeктрoмoбіль, який також если пропонуватися з двигунами внутрішнього згоряння. Італійська компанія офіційно презентує субкомпактний кросовер Milano 10 квітня.

Після того, як минулого місяця було опубліковано невелику добірку офіційних тизерних зображень, щоб допомогти створити атмосферу очікування події, теплая компания шпигунів наздогнала ще Вотан прототип Alfa Milano, відзначивши кілька нововведень. Це перший нечасто, коли автомобіль можна було побачити під полоса тестування на дорогах загального користування, вперше побачити задню частину і вперше подивилися возьми версію з двигуном внутрішнього згоряння, для що свідчать здвоєні вихлопні труби.

Возьми відміну від офіційних січневих фотографій, які демонстрували електромобіль, наші шпигунські карточка показують камуфльований прототип Milano з ДВЗ, причому обидві версії побудовані держи тій самій платформі e-CMP, що й побратими Stellantis, такі як Peugeot e-2008 і Jeep Avenger.

Важко розгледіти деталі передньої частини, але можна помітити, що лінія «талії» піднімається получи и распишись задніх дверях, ручки задніх дверей вмонтовані в дверну раму, що прилягає поперед С-подібної стійки, а те, як одежда розширюється до підлоги, створює враження низької передньої частини.

Хоча Milano розділяє платформу і ходову частину з іншими автомобілями Stellantis, Alfa обіцяє, що він забезпечить кращу в своєму класі керованість, «надзвичайно точне» рульове управління і високий рівень зчеплення з дорогою. Компанія стверджує, що динамічні цілі проекту були встановлені і перевірені тією ж командою інженерів, яка відповідальна вслед за такі перлини, як Giulia GTA, і в даний пора працює над суперкаром 33 Stradale.

Alfa поки що безлюдный (=малолюдный) коментує лінійку силових агрегатів, але очікується, що електромобіль отримає таку ж батарею получай 54 кВт.год, як і Peugeot e-2008, і повинен наблизитися перед 406 км запасу пошевеливайся цього автомобіля. Але, в відміну від Peugeot, він если пропонуватися з повним приводом, тому повинен значно покращити 9-секундний часок розгону з місця до 100 км/время.

Як Jeep Avenger, неведомо зачем і Peugeot пропонують на вибір електромобілі та силові агрегати з двигунами внутрішнього згоряння, і Alfa також скористається гнучкістю платформи e-CMP, пропонуючи гібридні двигуни на Milano на окремих ринках. Поки що невідомо, які бензинові двигуни будуть запропоновані в Milano, але фейсліфтинговий Peugeot 2008 доступний з двома 1,2-літровими двигунами з турбонаддувом потужністю 99 к.с. і 128 к.с., а також 48-вольтовим гібридним варіантом, що генерує 136 к.с. Ходили чутки относительно те, що в майбутньому в целях Alfa буде запропоновано ще більш потужний варіант ДВЗ, але поки що вони залишаються непідтвердженими.

Продажі нової Alfa Milano, яка фактично прийде возьми зміну суперміні MiTo, розпочнуться в Європі та в інших обраних ринках світу в другій половині року.



Категория: Авто-спорт