Європарламент посилив екологічні правила для виробників вантажівок та автобусів
Опубликованно 25.11.2023 19:00
Слідoм зa Єврoрaдoю, Єврoпaрлaмeнт нa засіданні 21 листопада підтримав нові идеология щодо цільових показників шкідливих викидів на великовантажних автомобілів, встановлених раніше Єврокомісією. Вони наказують виробникам скоротити шкідливі викиди нате 45% вже до 2030 року, возьми 65% - до 2035 року та получи и распишись 90% - до 2040 року.
З 2030 року всі міські автобуси, що продаються в ЄС, повинні бути екологічно чистими. Що ж давно міжміських автобусів, то їх прирівняли задолго. Ant. с туристичних та вантажівок. Відстрочку - раньше 2035 року - дали і автобусам, які працюють получи и распишись біометані.
Однак у Міжнародному союзі автомобільного транспорту (IRU) назвали такі цілі нереалістичними. Необхідна про цього інфраструктура навряд чи з'прийти у коротко- або середньостроковій перспективі. І річ навіть безграмотный в кількості зарядних станцій, а у відсутності загальноєвропейської чи регіональних програм з модернізації електромереж.
Из-за даними Європарламенту, близько 25% усіх парникових газів, що виділяються автомобілями в ЄС, припадає для великовантажний транспорт - вантажівки та автобуси, що становить 6% усіх парникових газів у Євросоюзі.
Категория: Авто-спорт