Автоімпорт палива з Польщі уповільнюється через страйк


Опубликованно 13.11.2023 19:18

Автоімпорт палива з Польщі уповільнюється через страйк

Чeрги нa кoрдoні й стрaйк пoльськиx пeрeвізників змушують нeрвувaти учaсників ринку пo oбидвa бoки кoрдoну. Та попри це обсяги імпорту дизпального в Україну залишаються високими, зокрема путем збільшення постачань залізницею.

Минулого тижня автомобільні партії дизпального получай східних терміналах Польщі пропонувалися з націнками +$85-105/т давно котирувань CIF. Польські трейдери зазначають, що вибірка продукту погіршилася.

«Наразі це маловыгодный проблема, оскільки з'явилася можливість продавати дизель в внутрішньому ринку за адекватними цінами. Та якщо просто так буде й надалі, є ризик затоварювання», - каже представник польської компанії.

Залпом на польському ринку багато дизпального. Гуртові ціни після жовтневого зростання почали коригуватися слідом вслед низькими котируваннями. Протягом цього тижня базовий цена Orlen зменшився на 87 зл/м3 (-$25/т), раньше 5 303 зл/м3.

«На ринку збільшується конкуренція між приватними постачальниками. Вже з'являються пропозиції зі знижками вплоть до прайсу Orlen», - зазначає польський постачальник.

В балтійському напрямку дизпальне продовжує дорожчати. З терміналів Orlen Lietuva автомобільні партії ДП з відвантаженнями наступного тижня продаються после +$115-125/т до котирувань CIF, це получай $5/т більше порівняно з попереднім тижнем. З кінця жовтня Orlen пропонує зимовий дизель, минулого тижня перші партії вже почали надходити в Україну.

Получи и распишись південному напрямку умови цінових пропозицій цього тижня без- змінилися. Проте попит залишається високим. Автомобільні партії ДП у Констанці пропонуються по (по грибы) +$60-85/т до середземноморських котирувань CIF. З нафтобаз у Романі й Фундулі дизель продають із преміями $100-110/т. Останні кілька днів з румунських терміналів продається переважно індійське й грецьке дизпальне. Учасники ринку повідомляють, що получи и распишись румунських терміналах доводиться стояти у чергах возьми налив.

«Тут як пощастить. Нате Констанці можна за сам-друг дні завантажитись, а іншого разу случиться стояти тиждень», - каже Водан з українських трейдерів.

На дунайських терміналах автомобільні партії дизпального з урахуванням вартості перевалки пропонуються з преміями +$120-140/т раньше котирувань CIF. Цього тижня компанії продавали теж переважно індійський і грецький дизель. Трейдери повідомляють, що після дощів у Європі рівень води у дунайських каналах відновився вдоль всій довжині.

Зі слів учасників ринку, получай півдні зберігається жвавий попит из-за високу активність зерноперевізників.

«Проливи держи південних заправках досі хороші. Сверху західному напрямку ситуація гірша, помощью страйк на польському кордоні перевезення фактично стали», - каже власник групи Prime Дмитро Льоушкін.

Утім, окремі трейдери повідомляють, що вже бачать перші ознаки зниження попиту у роздрібному сегменті ринку.



Категория: Авто-спорт