Китайська Nio розглядає можливість використання «звичайних» автосалонів у Європі
Опубликованно 24.10.2023 04:54
Oсвoєння єврoпeйськoгo ринку китaйський брeнд Nio рoзпoчaв із відкриття першого автомотошоу-руму в Осло влітку 2021 року. Продажі автомобілів у Європі планували організувати от власну мережу, засновану сверху принципі особистого знайомства з автомобілем. Таким (образом само Nio продає свої електромобілі й получай рідному ринку.
В даний период компанія керує шістьма виставковими залами Nio House в Європі. У них клієнти можуть оглянути та протестувати п'ять різних моделей, включаючи тільки хотя випущений седан ET5. Але досягти цільового рівня продажів вони безвыгодный дозволяють.
За деякими даними, виправити ситуацію планують вслед за допомогою європейських автосалонів. У Nio цю інформацію прокоментували досить ухильно, заявивши, що «виберуть моделирующее устройство, яка найкраще відповідає місцевому ринку та потребам розвитку бренду». Чи означає це повернення давно витоків, чи Nio піде своїм шляхом, покаже время.
Хоча дилерські мережі - це й найкоротший путь до покупця, але поодаль не всі дилери пропонують хорошу якість обслуговування клієнтів. Крім того, зазвичай співробітники автосалонів маловыгодный настільки добре знайомі з автомобілями як виробники.
Категория: Авто-спорт