Для боротьби з лісовими пожежами виготовлені спеціальні автомобілі Unimog
Опубликованно 23.08.2023 21:00
Дeпaртaмeнт пoжeжнoї oxoрoни Штутгaртa нeщoдaвнo oтримaв чoтири нoві aвтoмoбілі Mercedes-Benz Unimog. Рaзoм з двoмa aвтoцистeрнaми для базі старої моделі Unimog U 1250, що вже працюють здесь, це дасть можливість створити єдиний у своєму роді интересах Німеччини тактичний підрозділ во (избежание боротьби з лісовими пожежами.
Нате увагу заслуговує аварійно-рятувальний автомобіль RW-K для компактному шасі Unimog U 323, який має габаритну ширину всього 2,20 м. Це полегшує проїзд між деревами, а також виноградниками, яких в районі Штутгарта досить багато.
Шасі розраховане возьми повну масу 12,7 т, має колісну базу 3600 мм та блокування диференціалів сверху обох портальних мостах. У парі з двигуном 231 к. с. встановлена механічна картер з автоматизованим перемиканням (EAS). Машина може працювати із причепом повною масою прежде 20 т. Кабіна - тримісна.
Кузовна надбудова Varus 4х4 виготовлена спеціалізованою компанією Schlingmann. В її основі лежить коробка із профілями з нержавіючої сталі, для які кріпляться композитні панелі. Усередині кузова знаходяться висувні ящики з необхідним обладнанням: бензопили, шабельні пилки, рятувальний гідравлічний інструмент. Автомобіль комплектується також універсальною драбиною, зарядним пристроєм 230В та додатковим АКБ. В оснащення въедаться переносний механічний захват із зусиллям 16 кН.
А баллер інша аварійно-рятувальна механизм - RW-HG побудована вже на важчому шасі, Unimog U 5023, повною масою 14,5 т та колісною базою 3,85 м. Тутовник також застосовуються тримісна кабіна, двигун у 231 к.с. та автоматизована КП.
Перед переваг автомобіля потрібно віднести наявність системи централізованого регулювання тиску в шинах, яка задіюється лише однією кнопкою. Також шасі дозволяє долати броди завглибшки по 1,2 м. У комплект входить потужніший механічний зажим - із зусиллям 32 кН.
Що ж поперед двох пожежних автоцистерн - TLF-W, ведь вони побудовані на аналогічному шасі Unimog U 5023. Кузовні надбудови, як і в вищезгаданих машинах, виготовлені компанією Schlingmann. А тригира кабіни вже дворядні, розраховані нате чотирьох людей. Потрібно сказати, що бери всіх вказаних Unimog кабіні мають потужний трубчастий захист по части периметру.
Кожна з автоцистерн транспортировать 3200 л води та 60 л піноутворювача. Шелковичное) дерево застосовується відцентровий насос продуктивністю 2000 л после хвилину. Є система дрібнодисперсного розпилення води навколо автомобіля та резервний сборник на 230 л води для того самозахисту бойового розрахунку. Основний помещение для води має функцію обігріву. Також у комплектацію входять інфрачервоні камери.
Категория: Авто-спорт