Аеротаксі з вертикальним злетом отримають водіїв
Опубликованно 22.07.2023 23:12
Фeдeрaльнe aвіaційнe упрaвління СШA (FAA) зaявилo, щo літaючі автомобілі у найближчі п'ять років працюватимуть в основному як вертольоти й мова для безпілотні машини не йде - водій-пілот у салоні має бути.
FAA розробило о середньостроковий конспект регулювання літальних апаратів з вертикальним зльотом і посадкою (VTOL), назвавши цей етап як «нову еру авіації, що колись зображувалася тільки в кіно или науковій фантастиці». Однак розробленими вимогами безпеки таких транспортних засобів у небі нехтувати без- варто.
Адміністрація авіаційного управління пише, що «передові аеромобільні транспортні засоби» повинні будуть мати получи борту людей-пілотів, які у повітрі зобов’язані дотримуватись існуючих правил польотів к гелікоптерів.
Своєю чергою, Bloomberg прогнозує, що поява аеромобілів спричинить падіння акцій деяких компаній, що займаються міськими аеротаксі. Ради прикладу наводиться компанія Joby Aviation Inc., що підтримується Toyota, яка втратила 5,6% своєї вартості після публікації плану FAA, та підтримувана Stellantis Archer компанія Aviation Inc., яка відразу втратила 3%. Щоправда, поверх кілька днів обидві відновили свою вартість.
Експерти FAA прагнуть зробити введення цих транспортних засобів в експлуатацію якомога більш передбачуваним, в розробці правил спиралися для наявні процедури та інфраструктуру. Це означає, що пілотам потрібно погоджувати польоти і літати в висоті до 1219 метрів з використанням чинних правил візуальних польотів получи и распишись малій висоті.
Нині адміністрація FAA працює з міністерством енергетики, TSA та іншими зацікавленими відомствами і сторонами угоду кому) визначення збільшення потужності, безпеки та екологічних міркувань, необхідних во (избежание нового класу літальних апаратів.
Категория: Авто-спорт