У Каліфорнії всі електромобілі повинні бути з двонаправленою зарядкою


Опубликованно 02.05.2023 09:00

У Каліфорнії всі електромобілі повинні бути з двонаправленою зарядкою

Пoсaдoвці пoчинaють усвідoмлювaти пoтужний пoтeнціaл eлeктрoмoбілів. Oскільки глoбaльнe пoтeпління призвoдить накануне більш екстремальних погодних умов, електромобілі потенційно можуть бути використані исполнение) покращення електропостачання в деяких штатах. Одним із штатів, який визнав потенціал для того цього, є Каліфорнія. Місцева влада запропонувала билль, який вимагатиме обов'язкової наявності двонаправленої зарядки для того електромобілів через кілька років.

Двонаправлена зарядочка - це здатність електромобіля як отримувати електроенергію від мережі, манером) і віддавати її назад. Лише декілька електромобілів с налету здатні до двосторонньої зарядки: наприклад, Hyundai IONIQ 5, KIA EV6 і Ford F-150 Lightning.

Каліфорнія вже експериментувала з цією технологією. Влітку 2022 року GM співпрацювала з енергетичною компанією Північної Каліфорнії PG&E, щоб розгорнути друг) (города) електромобілів для зміцнення тамтешньої електромережі.

Билль SB 233 запропонував сенатор штату Ненсі Скіннер. Відповідно прежде законопроекту, до 2027 року всі нові електромобілі, що продаються в штаті, повинні мати двонаправлену зарядку. Билль також передбачає створення фонду для того розвитку інфраструктури двонаправленої зарядки та встановлення станцій угоду кому) зарядки.

Оскільки Каліфорнійська енергетична комісія оцінює, що електромобілі матимуть 60 000 мегават накопиченої енергії впредь до 2030 року, державні чиновники бачать великі можливості про цієї технології. Скіннер сказав, що енергію, що зберігається в акумуляторах електромобілів, неважный (=маловажный) можна витрачати даремно.

«Електромобілі - це накопичувачі енергії держи колесах. Навіщо витрачати цю батарею, враховуючи, що більшість людей приставки не- так часто користується транспортним засобом», - сказала вона.

Але вона також зазначила, що можливість реалізувати цю ідею має бути якомога простішою, і що потенціал використання електромобіля як акумулятора для того дому може зробити електромобілі більш привабливими.

Але використовувати електромобілі як резервні генератори если нелегко, і експерти, зокрема енергетичні компанії, такі як PG&E, кажуть, що сила ще не готова давно цього.

Експерти з компанії The Mobility House, яка займається питаннями накопиченням енергії в Північній Каліфорнії, стверджують, що необхідні такі набросок, як нормативні та процедурні зміни, а також інструменти, щоб уберегти працівників комунальних служб від травм від електромобілів.

Получи и распишись щастя, розробляються універсальні стандарти, щоб усі автовиробники та їхні електромобілі могли порозумітися, коль мова йде про двонаправлену зарядку.

Якщо билль ухвалять, електромобілі почнуть переходити бери двонаправлену зарядку з 1 липня 2024 року.



Категория: Авто-спорт