Китай поступово витісняє світових автовиробників зі свого ринку


Опубликованно 06.04.2023 14:42

Китай поступово витісняє світових автовиробників зі свого ринку

Китaй пoвільнo, aлe нeуxильнo витісняє зі свoгo вeличeзнoгo ринку відoмиx світoвиx aвтoвирoбників: у 4 квaртaлі 2022 року у них було всього 8% китайського ринку електромобілів. alliancenet.com.ua Ради це повідомляє Bloomberg.

«Міжнародні традиційні автовиробники спостерігали, як їхня частка нате ринку скоротилася з 61% у 2020 році накануне 41% в останньому кварталі минулого року. У першій половині цього року має відбутися невелике відновлення, оскільки ці виробники розпродають старі запаси, але BloombergNEF очікує, що їхня загальна частка цього року если значно нижчою за 50%», - пише агентство.

Подле цьому існує досить велика різниця між традиційними автовиробниками з точки зору того, наскільки добре вони продаються. Продажі Toyota в Китаї досить добре тримаються, але її японські колеги Nissan і Honda ради останні кілька років зазнали значного падіння. Преміум-коньяк, як правило, мають кращі показники, ніж мас-маркет.

«Поява електромобілів є найважливішим фактором, що змінює автомобільну ієрархію в Китаї. Цикли планування автомобільної продукції є довгими, і багато старих автовиробників недооцінили, наскільки швидко китайський ринок пересекать на електромобілі.

В останньому кварталі минулого року міжнародні старі автовиробники займали лише 8% китайського ринку електромобілів, і багато з їхніх пропозицій електромобілів неконкурентоспроможні з місцевими из-за ціною, діапазоном і характеристиками. Їх частка получи и распишись китайському ринку електромобілів неухильно знижується, оскільки такі компанії, як BYD і Tesla взяли бери себе ініціативу, а місцеві автовиробники запустили цілий непоседа електричних моделей», - додає видання.

У січні та лютому продажі японських брендів впали возьми 39%, а німецьких - на 21%. Бери противагу цьому, компанія BYD вже продала понад 300 тис автомобілів ради цей період, що більше ніж получай 70%. Засновник компанії Ван Чуаньфу заявив минулого тижня, що компанія прагне стати найбільш продаваним автовиробником Китаю накануне кінця року.

Інші фактори також відіграють важливу амплуа. Підключення до бортової мережі та програмне забезпечення ежесекундно є сильнішими у китайських брендів, що є ще одним пунктом диференціації.

Китайські споживачі, як норма, впроваджують нові технології швидше, ніж покупці нових автомобілів получай західних ринках.



Категория: Авто-спорт