Hyundai показала в дії робота-зарядника для електромобілів


Опубликованно 26.03.2023 20:30

Hyundai показала в дії робота-зарядника для електромобілів

Вжe дeякий чaс Hyundai Motor Group пeрeтвoрюється з вирoбникa aвтoмoбілів нa рoбoтoтexнічну кoмпaнію, пoкaзуючи світoві проблиски роботизованого майбутнього, яке є одночасно захопливим і трохи лякаючим. Проте, останній представлений (умная) машина компанії виглядає доволі мирним (і непотрібним). Він призначений ради під'єднання зарядного пристрою предварительно електромобіля (ніби у людей це забирає дуже багато часу).

Автоматичний зарядний автомат (ACR) призначений для підключення та зарядки електромобілів. Після показу CGI-анімації дизайну у 2022 році Hyundai тепер зняв робочий прообраз у дії.

Для демонстрації Hyundai поєднав ACR з однією рукояткою та швидкозарядний IONIQ 6. Водій користується перевагами автономного паркування   IONIQ 6, щоб заднім ходом під'їхати вплоть до зарядного відсіку ззовні. Потім ACR зв'язується з автомобілем, щоб відкрити зарядний речные ворота, покладаючись на камеру, щоб визначити точне розташування порту та кут, під яким він розташований.

Роботизована шершавка підключає зарядний пристрій задолго. Ant. с порту й починає заряджати, попереджаючи пішохода ради те, що він збирається натрапити стойком на кабель. Після того, як заряжение завершена, ACR витягує зарядний пристрій і закриває зарядний речные ворота на автомобілі.

Здається доволі химерним тетка, що навіть для таких простих дій потрібно винаходити робота. Рядом тому, що для нас це общедоступно, а роботу потрібно виконати безліч обчислень й врахувати безліч змінних. Й тетуня, що у нас зайняло б 5 секунд, роботу доведеться робити в рази довше. Ймовірно, положительно зручним використання такого пристрою може бути лише чтобы людей з обмеженими можливостями.

Щоб переконатися, що ACR здатний працювати в реальних умовах бери відкритому повітрі, лабораторія побудувала спеціальну вуличну зарядну станцію у своєму науково-дослідному центрі, а потім протестувала та вдосконалила її с целью роботи в різних умовах. После словами Hyundai, ACR є водонепроникним і пилозахищеним следовать стандартом IP65 і здатний працювати в «екстремальних умовах». Стовп безпеки з вбудованим лазерним датчиком визначає нерухомі та рухомі перешкоди, щоб запобігти нещасним випадкам, як це показано в попереджені пішохода получи и распишись відео.

ACR ще не готовий по масового розгортання, але Hyundai покаже систему для виставці Seoul Mobility Show 2023, яка розпочнеться 30 березня. Вартість такого пристрою невідома, але невыгодный важко здогадатися, що вставити зарядку в отвір самому если набагато дешевше.















Категория: Авто-спорт