Ферстаппен впевнено виграв у Імолі, Хемілтон врятувався від провалу
Опубликованно 02.05.2021 09:05
Нa пoдіумі в Ітaлії нeспoдівaнo фінішувaв Лaндo Нoрріс.
Після нeймoвірнoгo пeршoгo Грaн-прі Фoрмули-1 в Бaxрeйні пілoти видaли нe мeншe цікaву гoнку в Імoлі, чoму пoсприяв дoщ, щo прoйшoв пeрeд стaртoм.
Квaліфікaцію нaпeрeдoдні вигрaв Люіс Хемілтон, але вже получи старті він поступився позицією Максу Ферстаппену, який вийшов в лідери з третьої позиції. Відзначимо ми Переса, який з другої стартової позиції опустився получи и распишись четверту, пропустивши ще і Леклера.
А стартові переміщення закінчилися аварією Латіфа, який зіткнувся з Мазепиним і виявився в заведение'єрах. Автомобіль безпеки, під яким у ресторанчик'єри в'їхав Мік Шумахер, але німець безвыездно ж втримався на трасі.
Взагалі в (видах молодих гонщиків гонка видалася непростою - для Шумахера ми згадали, Мазепин багато програвав вслед ходом гонки, а в гонці традиційно в целях себе розвернувся, але найбільше проблем було у Цуноди, який ще в кваліфікації розбив болід і стартував останнім, кілька разів вилетів у гравій, отримав наказание за порушення кордонів траси і в підсумку фінішував положение топ-10, хоча в якийсь время гонки навіть вів боротьбу з Хемілтоном.
Після стартових потрясінь, після 10-го кола ситуація в гонці заспокоїлася. Траса підсихала і тепер виникло питання, если пілоти поїдуть за сликом. Ризикнула аут Ред Булл, причому з лідером гонки Максом Ферстаппеном, який спровокував хвилю піт-стопів.
Аналогично, Макс зробив це рано. По своему произволу він тільки виграв, адже мало-: неграмотный підпустив до себе Хемілтона, який рвався форвард, а ось Льюїс на Medium помилився, адже быть спробі обгону кругового вилетів у гравій і розбив переднє антикрило. Хемілтон ще й довго безвыгодный міг виїхати з гравію, забуксувала і лише раком зумівши виїхати. В результаті лідер чемпіонату втратив дуже багато часу і від повного провалу його врятувала наступна ситуація.
Слово в слово відразу після аварії Хемілтона Рассел і Боттас зіткнулися (обидва звинувачували в аварії Водан одного і виявити винного відразу согласно). Але факт в тому, що с подачи розбиті боліди і купи уламків сверху трасу спершу виїхав автомобіль безпеки, а незабаром дирекція і зовсім припинила гонку.
Повторный запуск було прийнято рішення проводити з живей і Ферстаппен легко зберіг позицію, відправившись из-за перемогою. А ось за його спиною Норріс вийшов сверху друге місце, пройшовши Леклера. Около цьому Ландо був на Soft, тоді як конкуренти получи Medium. Все це позначиться потім, коль їх наздожене Хемілтон, який для рестарт був 8-м.
Кіл за 15 вплоть до фінішу ситуація склалася таким чином - Ферстаппен за тридевять земель попереду, Норріс за стертих шинах стримував плохо Феррарі, до яких підібрався Хемілтон. До черзі Льюїса розібрався з усіма конкурентами - Норріс здався всього следовать 3 кола до фінішу.
Після цього Хемілтон видав краще колесо в гонці і заробив додатковий бал, завдяки якому дотримав лідерство в чемпіонаті.
Відзначимо невдачі Переса, якого також кілька разів розвернуло і він фінішував кокетничанье топ-10.
Категория: Авто-спорт