Салони краси завалені замовлення після закриття підйомників
Опубликованно 02.06.2020 18:25
Манікюрні салони, салони для брів і косметичні студії були змушені закрити магазин у кінці березня в рамках плану уряду щодо обмеження поширення коронавіруса.
На 1 червня підприємства в цій галузі дали зелене світло, щоб знову лікувати клієнтів, що викликало божевілля призначень.
Крістін Фішер, який працює популярний Крістін Фішер брови в Сіднеї міста, заявив, що кількість замовлень вона отримала з малозабезпечених клієнтів після того, як міністр охорони здоров'я Бред Газард оголосив, салони краси знову відкриє 1 червня був "приголомшуючий" – досвід, який був спільним для Новий Південний Уельс інших власників салонів краси.
"У нас було більше 2000 замовлень, кожен день у нас був stagging кількість доручень і запитів з бронювання," Крістін розповіла Новини.ком.АУ.
По темі: Уряд NSW оголошує салони краси будуть відкриті
Крістін Фішер заявив, що кількість бронювань вона була 'приголомшують'. Фото: Instagram / Крістін Фішер
"Червень буде виглядати і відчувати себе, як торгівлі в грудні, коли нам просто не вистачає годин на день, щоб задовольнити потреби клієнта".
Крістін, хто виступив проти тривалої ізоляції в минулому місяці, назвавши його "несправедливим", - заявив щільні мав "величезний вплив" на бізнес, але справи йдуть на поправку, з-за величезного попиту на процедури.
"Виходячи з попиту ми дивимося на розширення команди і наймані працівники, які несуть відповідальність за управління гігієнічних процедур і стандартів", - сказала вона.
Після того, як уряд Нового Південного Уельсу оголосила салони краси можуть знову відкрити, Крістін Фішер брови був засипаний замовленнями. Фото: Instagram / Крістін Фішер
До того часу, вчора Крістін відкрила двері, вона була більше 2000 замовлень. Фото: Instagram / Крістін Фішер
Даніель Кокс, який володіє Даніела краси в Balmain, сказала, що її телефон не переставав дзвонити з тих пір правила були пом'якшені, що її салон був так зайнятий", додавши, що він був "більше, ніж Різдво".
"Ми надзвичайно насичений, як і всі прагне потрапити в першу тиждень", - сказала вона, пояснивши, реклама вона за допомогою, але є керуючим її дітям, щоб допомогти її відкрити.
“Ми втратили багато ближче. Я так старався, щоб думати поза коробки, з оренди потрібно платити і ще законопроектів, які повинні бути сплачені", - сказала вона.
“Я приніс у набори для обличчя для домашнього використання, так і спеціальні ящики краси щомісяця. Вони були як популярні, так і тримали мене зайнятий, але я як і раніше не менше 80 відсотків."
Салони необхідно дотримуватися суворої гігієни, щоб повернутися. Фото: Instagram / Крістін Фішер
Косметичні зуби забелівая компанії Вікторія шампанського Smile також бачили величезний зростання попиту, отримують більше 250 нових бронювань в тиждень.
"Між Сіднеєм, Вуллонгонг, центральне узбережжя і Ньюкасл ми отримали понад 250 нових бронювань," засновник, Ніколя Медден, сказав.
"Ми також справила значний списку очікування протягом COVID-19 періоду були підготовлені на початковий приплив клієнтів".
Сказав, що Нікола її замовлення були "майже в два рази в порівнянні із звичайною тижня, але незважаючи на це, бізнес втратив 95% свого доходу під час карантину.
Це не тільки салони краси, які відчули сплеск попиту, з перукарями, які залишаються відкритими протягом замком – теж бачимо все більше клієнтів ходити через двері.
Перукар-стиліст знаменитості Ентоні Надер, який працює в Сіднеї Сідней, сказав замовлення зросли після того, як змушений опуститися до всього три дні в ізоляції.
"Я вважаю, що споживачі готові, щоб повернутися в перукарнях/салонах краси і просто знову нормальною", - сказав він.
"На щастя, я не закриваю свої двері в будь-який час, але салон пішов з нормальною п'ятиденного тижня протягом трьох днів".
Минулого тижня салон відкрито ще чотири дні і з середини червня він відновить роботу на повний робочий тиждень.
"Це було дуже складне останніх трьох місяців", - сказав він. "На щастя, я зберіг всі моя чудова команда на зарплаті."
Салони краси, такі як перукарні, дозволяється відкрити передбачає заходи соціального дистанціювання і COVID-безпечний плани були на місці.
Для Крістін, вона сказала, що її приміщення були "вісім величезних кімнат", в якій всі приватні і були "стерильними АФ".
Додаткові деталі були реалізовані, щоб зберегти клієнтів. Фото: Instagram / Крістін Фішер
Фібі Берджесс був першим у черзі, щоб побачити Крістін. Фото: Instagram / Фібі Берджесс
"Ми проникати в шкіру, тому ми повинні провести надзвичайно високим гігієнічним стандартам, згідно з медичними клініками", - написала вона в Instagram останнім часом. Такої чистоти ніколи не було проблемою.
Вона також наклейки на підлогу, щоб допомогти клієнтам тримати на безпечній відстані – під час прагне брів Деякі відомі особи, в тому числі Сільвія Джеффріс і Фібі Берджесс.
Продовжувати розмову @RebekahScanlan | rebekah.scanlan@news.com.au
Категория: Мода