Щоденна боротьба жінки ідея Спаркс за мільйон доларів


Опубликованно 20.05.2020 10:40

Щоденна боротьба жінки ідея Спаркс за мільйон доларів

У 24-річна дівчина з Мельбурна був момент лампочки одного разу вранці назад в 2016 році, вона намагалася підготуватися до роботи.

"Я готувався в темряві, було шокуючим освітлення і завжди недоречні предмети", - сказала вона новини.ком.АУ.

Ось коли ідея для колективної Етуаль, салон краси цілеспрямованої організації і світлове рішення, народився. Створення кола акрилові макіяж організатори і знаменитості-натхненний "Голлівуд дзеркала", що вирішена поганому світлі проблем, пані Ху поняття не мали її сторону шуму став багатомільйонний бізнес, який в кінцевому підсумку побачити її кинути її шестизначне банківської роботи.

"Я помітив розрив в красі процесу, при якій кожен кінець спектру був такий хороший момент, і в середині, чистий хаос", - сказала вона, пояснивши, краса процес зазвичай починається при купівлі деякі нові макіяж і косметичні смаколики і закінчується "довіра-імпульс" після того, як продукт був застосований.

Але процес використання та зберігання продукції – частина процесу МС Ху описує як "серединний" – був зовсім інший досвід, продукти втратили в задній частині ящика або набиваються в переповнені сумки.

"В середньому, принаймні для мене, був хаос і стрес", - сказала вона.

Приєднатися однодумців нариков краси в нашій спеціальній групі Facebook

Мішель Ху запустила свій бізнес Етуаль колективу в 2016 році після того, як щоденні моменти з 'хаосу'. Фото: Додається

Бренд позиціонує себе на ринку як посередника між цими крайнощами, щоб забезпечити красу процесу залишається "радісним і безтурботним" – панчоха більше 80 різних предметів, які допоможуть організувати і вирішити проблеми повсякденного краси.

Під час перших двох років спостерігалося поступове збільшення обсягів продажів, коли пані Ху пішов зі своєї ролі банківських аналітиком працювати на Етуаль в 2018, вона побачила, що бізнес дійсно "перемикати передачі".

Ще одна гра-переломний момент настав, коли вона зняла рекламний ролик для одного зі своїх продуктів, використовуючи свій iPhone і він пішов вірусний.

"Я завжди був так заклопотаний, як створити професійний контент для реклами, але у нас не було великого бюджету, щоб платити тисячі доларів для відеооператорів та редакторів", - сказала вона.

“Тому я дістав айфон і зняв таймлапс з мене організувати один з наших валіз. Цей шматок контенту, зокрема, катапультувався продажу в нашому туристичному діапазон, в якому ми продавали приблизно один випадок кожні три хвилини".

По темі: зустрічаємося 21-річний творець "ідеального" штучної засмаги

По темі: відповідають на YouTube зірка працюють для Марка Джейкобса

Її макіяж рішень організації стають все більш популярними, з бізнесом зараз коштує 1,7 мільйона доларів. Фото: Instagram/Етуаль Колективних

Бізнес зараз офіційно процвітає, з Этуалем перевищивши свій річний мети продажу 5 мільйонів доларів за минулий фінансовий рік, які пані Ху Цзіньтао сказав, що було "набагато раніше, ніж очікувалося".

"Ми досягли семи цифр протягом місяця йти в бізнес, де ми були зростає в середньому щомісячний темп росту становить 25 відсотків," пані Ху сказав новини.ком.АУ. "Наша наступна фінансова мета-досягти річного пробігу-ставка 10 мільйонів доларів".

Поточна ізоляція та блокування потреби у результаті пандемії коронавіруса також бачили збільшити, як австралійці більше часу вдома для виконання роботи DIY і облаштуватися.

"Це трохи важко ізолювати вплив COVID-19 проти нашого природного зростання, але в цілому, ми приблизно на 350% більше, ніж у минулому році" МС сказав Ху Цзіньтао.

І хоча пані Ху Цзіньтао також пояснили, що це було "важко сказати", який предмет був найбільш популярний серед покупців, вона сказала, що в магазині 45см Кільце світла і туалетним столиком з дзеркалом серії були "бестселерами".

Фінансовий успіх в стороні, пані Ху Цзіньтао сказав, краща частина, коли її бізнес процвітає, було "почуття потепління" вона, коли вона чує від щасливого клієнта.

Багато обмінюватися фотографіями своїх вражаючих "мейк-ап станцій" в інтернеті, в тому числі деякі відомі австралієць такі зірки, як екс - холостячка Енджі Кент і соціальних медіа коміка Таня Хеннесі. Один з уболівальників навіть нещодавно створив TikTok з селфи кільце світла.

“Ваш початок-готова простір, як правило, де ви почати і закінчити день. Так, щоб знати, що ми допомогли створити прекрасну середовище, де ці чоловіки і жінки відчувають себе добре, робить мене неймовірно щасливим", пані Ху сказав.

Продовжувати розмову @RebekahScanlan | rebekah.scanlan@news.com.au



Категория: Мода