Продаж свічка тлі кризи коронавірус, тримаючи австралійців, зайнятих


Опубликованно 03.05.2020 09:05

Продаж свічка тлі кризи коронавірус, тримаючи австралійців, зайнятих

Цей пункт часто розглядається як розкіш і найчастіше купується в якості подарунка, тому що важко виправдати витрачати на себе.

Але це було до ізоляції і світ, як ми колись знали повністю змінилася.

Тепер нові дані показують, що продажі у цій категорії підскочили, з австралійців розкуповують свічки більш ніж у подвійному розмірі вони зазвичай роблять – і найголовніше, попит на місцевий товар був тримати людей на робочих місцях.

По темі: що люди купують під час тривоги

Ароматичні свічки часто бачили, як предмет розкоші. Фото: Instagram/Фібі Берджесс

Під час ізоляції, продажу для самостійного обслуговування є більш ніж у два рази. Фото: Instagram/Фібі Берджесс

Онлайн сайт adorebeauty продавця.ком.АУ, побачивши такий попит, вони створили нову категорію на сайті залишитися вдома першої необхідності – які додають дому предмети звичайної краси і підношення аромату на сайті.

"Це було захоплюючим, щоб бачити те, що клієнти пріоритети в ізоляції," Кейт Морріс, засновник і генеральний директор обожнюють, розповів новини.ком.АУ.

"Макіяж-це менш важливо, хоча ми підсипали в догляд за тілом продукти, такі як свічки та лазневі приналежності, а також Зроби сам замінює салонні послуги, як фарба для волосся, лак для нігтів."

МС Моріс сказав, що було 181 відсотка зростання для всього будинку і категорія ароматів, в той час як продажі свічок зріс на 105 відсотків.

Шукаю речі, щоб скоротати час? Кращі серіали, самі смішні відео, Кращі хакі і домашніх тренувань? Знайти все це в нашому житті (триває) в розділі блокування

Оранжерея свічки були бестселером на сайт adorebeauty.ком.АУ. Фото: Додається

"Ми завжди вірили, що краса-це більше про самодопомоги, ніж про зовнішності", - сказала вона.

“Люди відчувають себе тривожно і невпевнено, і шукаю продукти, які дають їм комфорт і відчуття того, що подивився після. Є щось поживне і поблажливе про почуття часу для себе".

Бестселери сайту включають в себе кремезний соєве свічка з ароматами оранжереї, австралійський бренд, під назвою Кіото цвіте і керівництво свічка скляна, в її пряний аромат кубинського тютюну.

Ні дешеві, з запашними керівництво пропонує установку покупцям в $70 в той час як свічка теплиці коштує $44.95.

Кейт Морріс, засновник сайт adorebeauty.ком.АУ, говорив, що свічки допомогли полегшити стрес і занепокоєння. Фото: Instagram

Ніколь Экельс, генеральний директор і співзасновник теплиці ароматів і біля будинку сказав, що збільшення попиту в період глобального пандемічного вірусу тримав його співробітників австралійського долара вакансії.

"Як гордо австралійська і бізнесу, кожна свічка створюється вручну наливається в нашому Сідней фабрики – таким чином, ці продажі допомогли нам зберегти наш колектив на своїх робочих місцях протягом цього важкого часу", - сказав він, описуючи Спайк як "інвестиції в маленькі радості, щоб насолодитися під час вдома".

По темі: пункт ізоляції австралієць заробляє 150,000 $за сім хвилин

Біля будинку і Оранжереї свічки зроблені в Австралії, обліку місцевих робочих місць під час економічного спаду. Фото: Додається

Інші предмети, які бачили безпрецедентне зростання продажів з моменту блокування стали включати нижня білизна, піжами, велосипеди і спортивне.

Нещодавно Австралійський фітнес-бренд одягу "СТЭКС", який належить Матильди Мюррей і Дон Робертсон розповів новини.ком.АУ їх бізнес пережив величезний стрибок у продажу в ізоляції – останнім часом продаж коштує 150 000 $продукту всього за сім хвилин.

"Вчора ввечері ми запустили наш секрет, ВІП-продажу, який буде відкритий для перших 100 замовлень або тільки 30 хвилин," пані Мюррей розповів новини.ком.АУ.

Жіночі брюки були популярні під час ізоляції. Фото: Instagram/Стакс

Австралійський бренд стаз привезли всього за сім хвилин останнім часом продаж безшовні жіночі бюстгальтери і 150,000$. Фото: Instagram/Стакс

“Ми закінчили з 1000 замовлень в рамках семи хвилин і довелося закрити його. Ми зібрали 150,000$, коли наша мета була $30,000", - сказала вона.

Коли безшовні колекція "СТЭКС" був випущений на продаж, колготки, шорти і спортивні бюстгальтери розпродані всього за одну хвилину.

Продовжувати розмову @RebekahScanlan | rebekah.scanlan@news.com.au



Категория: Мода