Бонді Піски новий Аеро ультра темний автозагар, піна рекламної кампанії фірмових "образливе"
Опубликованно 28.01.2020 08:30
Бренд нещодавно запустив кампанію для свого нового продукту Аеро ультра темний автозагар, піна – дублення продукт, створений для "тих, хто з більш темною шкірою або досвідчені Кожум'яки шукаю глибокий темний відтінок" – з допомогою серії знімків модель Стефані Клер Сміт.
Австралійські краси бренд Бонді Піски був звинувачений в редагування кольору моделі шкіра в цих знімках кампанії. Фото: Instagram / Бонді Піски
В Instagram з'явилися знімки популярної фітнес моделі до і після застосування штучного засмаги, в той час як одягнений в чорне бікіні, а також офіційних фірмових зображень, в якому вона одягнена в чорний купальник.
Але багато клієнтів помітили разючу різницю в після пострілів по моделі соціальних мереж і готовий результат на офіційному знімки, звинувативши Бонді Піски "blackfishing" – термін, використовуваний для опису когось звинувачують, прикидаючись чорні в соціальних мережах за допомогою макіяжу, засоби для волосся або навіть хірургічне втручання, щоб кардинально змінити свою зовнішність – і брендинг-не встане "наступ".
Користувачі соціальних мереж помітили розходження між даними до і після фото. Фото: Instagram / Бонді Піски
Та готової рекламної фотографії. Фото: Instagram / Бонді Піски
“Ця реклама не сидіти прямо зі мною. Я розумію, що ви намагаєтеся продемонструвати відмінність кольорів, але це досить образливо і зустрівши як blackfishing," одна жінка написала на рахунок бренду Instagram.
"Я дійсно сподіваюся, вам вирішити ці та інші думки щодо цієї кампанії".
"Крайнє редагування дуже очевидним, коли ви подивіться на оригінальне порівняння постріл Стеф і цей запуск фото," інший вказав.
З підігрівом розмова про образи і почав shameless подкаст співтовариства групи Facebook, в якому рекламна кампанія була напис "ссать бідних" на одного користувача.
“Як це навіть віддалено прийнятним? Ця марка є форма для blackfishing хардкор, але якщо вони є рекламою 'дітки з темною шкірою, вони не можуть просто.......візьміть чорний / коричневий жінки?" сказав один.
Багато засмутилися, назвавши редагування 'наступ' і 'убога'. Фото: Instagram / Бонді Піски
По темі: бікіні-селфи запускає Бонді Піски новий сонцезахисний крем
По темі: Стеф Сміт ділиться своєю звичайною краси, здоров'я і фітнес поради
“І якщо вони насправді не роблячи цей продукт для реальних людей з більш темною шкірою, чому вони роблять це на фото?? Це ссать бідних".
"З огляду на це, як засмага повністю подивився розроблена на Стеф, компанія напевно вийшов зі свого шляху, щоб зробити зображення темніше," додала інша.
Один сказав: “рівень розбіжності між цим і рекламний образ викликає таке занепокоєння. У blackfishing, нахабною брехливої реклами. Це все дуже 'хлоп!' для мене."
Обурення з приводу кампанії клацає бренд австралійця. Фото: Facebook / Shameless Подкаст
Негативну реакцію викликало Бонді Піски реагувати на Instagram, він може розповісти зацікавленій замовнику:
“Ми високо цінуємо ви знайшли час, щоб залиште нас зворотного зв'язку. При зйомці зображень кампанії, ми беремо на себе всі турботи, щоб мінімізувати непотрібні редагування, особливо як Стеф, природно, оливкова тонусі і робити Аеро ультра темний. Ми будемо продовжувати прислухатися до нашої спільноти і приймати зворотний зв'язок на борту для майбутніх кампаній".
Новини.ком.АУ зв'язався з Бонді Піски для подальшого обговорення.
Бонді Піски був запущений в 2012 році Шон Вілсон і Джеймс Блер та її продукти все австралійський зроблено.
З моменту запуску він став фаворитом і має величезну кількість шанувальників знаменитостей, з Кайлі Дженнер в черговий оголошувати один зі своїх продуктів на її Instagram, як повідомляється, принесли бренду в тиждень в 1 мільйон доларів.
Кайлі Дженнер просування Бонді Піски Фото: Instagram
Він і зараз продається в США, Великобританії і готується до запуску в Новій Зеландії і Канаді, згідно з останнім повідомленням на Instagram.
Інші знаменитості пов'язані з Бонді Піски включають австралійський мега чинник, що примушує Теммі Hembrow, британська зірка реаліті-шоу Шарлотта Кросбі і модель Емілі Ратаковски.
BLACKFISHING СКАНДАЛИ
У минулому році, шведська модель звинуватили в культурній апропріації, коли їй 200.000 передплатників виявила, що її засмагла шкіра була створена з макіяжем.
Емма Холберг, 19, лівий користувачі соціальних мереж в шоці, коли послідовник завантажив фото з Instagram Холберг разом з скріншот розмови, вказуючи на те, що чорнява Красуня насправді білий.
"Я чесно думав, що Емма (Холберг) був наполовину чорний лол," один з користувачів Twitter прокоментував.
Інші почали поширювати фотографію в Twitter Холберг з помітно світліше тону шкіри. Деякі звинуватили її в "blackfishing" або прикидається чорним, щоб отримати більше уваги.
"Якщо її колір шкіри змінюється між сезонами я не думаю, що її колір шкіри буде однаковим для кожного сезону як ви можете бачити на її Instagram", - написав один інтернет-користувач. "Дівчинка явно позує, як чорний, як він написав багато чорних сторінок".
Холберг був показаний на сторінках Instagram, демонструючи чорні моделі, повідомляє BuzzFeed, але вона ніколи не просила рахунків, щоб зняти пости.
Модель захищалася до виходу, кажучи, що вона ніколи не використовував жодного автозагара або автозагар і не "стверджував або намагався бути чорний або що-небудь ще".
"Я не бачу себе, як і все інше, чим білий", - сказала вона. "Я отримую глибокий засмага природним шляхом від сонця".
Продовжувати розмову @RebekahScanlan | rebekah.scanlan@news.com.auтенденції в образі життя632
Категория: Мода