Гран-прі Росії: як це було


Опубликованно 22.10.2019 19:30

Гран-прі Росії: як це було

Гран-прі Росії з'явився в календарі Формули-1 з 2014-го року. З тих пір на даному етапі перемагали тільки пілоти Мерседес - три перемоги числяться на рахунку Льюїса Хемілтона, один раз успіх святкував Ніко Росберг, ще раз виграв Валттері Боттас.

Однак, напередодні Гран-прі Росії, Феррарі здобув три перемоги поспіль, включаючи дубль у Сінгапурі. Можливо, Скудерія продовжить цю серію у Сочі.

Про трасі

Місце проведення: Сочі, РосіяНазва траси: Сочі АвтодромДовжина кола: 5,853 кмГоночна дистанція: 53 кіл = 310,209 кмРекорд кола (гонка): 1.35,861 - Валттері Боттас (Мерседес, 2018)Переможець у 2018: Льюїс Хемілтон (Мерседес)

Траса в Сочі по своїй довжині займає третє місце в чемпіонаті Формули-1, поступаючись лише СПА (Бельгія) і Сильверстоуну (Великобританія). Аеродинаміка і потужність мотора є головними факторами успіху. Знос гальм - середній.

Сочі відрізняється від традиційних автодромів - тут присутні і дуже довгі прямі, і затяжні швидкі повороти, гальмування з високих швидкостей і брак зчеплення під час розгонів на виході.

Російська траса, на думку багатьох гонщиків і експертів, дуже різношерста. З одного боку тут є два довгих прямих з зонами DRS, а з іншого - безліч поворотів, причому багато з яких 90-градусні, що змушує інженерів знаходити такі налаштування, щоб машина не поступалася ні на одному із секторів. Тут дуже важлива аеродинаміка і потужність двигуна.

Третій поворот дуже затяжний і нетиповий, з високим бічним прискоренням. З погляду силової установки, російська траса - одна з тих, де дуже важлива потужність, але важливо домогтися оптимального витрати енергії двигуном внутрішнього згоряння і системою ERS. Витрата палива - одна з проблем, адже, фактично, командам доводиться економити паливо під час гонки і контролювати його витрати на дистанції.

Варто сказати, що в Сочі дуже важлива кваліфікація. Незважаючи на наявність двох довгих прямих з зонами DRS, обганяти в Росії дуже складно - такий висновок зроблений з минулих Гран-прі. Справа в тому, що траса дуже вузька і постійно доводиться повертати в різні повороти, що істотно ускладнює можливість обгону, а, враховуючи близькість стін, ризикувати сходом ніхто не хоче.

Розклад заїздів

27.09 (11:00) Перша практика27.09 (15:00) Друга практика28.09 (12:00) Третя практика28.09 (15:00) Кваліфікація29.09 (14:10) Гонка

Нагадаємо, наш сайт буде вести онлайн-трансляцію гонки Гран-прі Росії в неділю, 29-го вересня. Початок трансляції в цій новині в 14:00 за київським часом.



Категория: Авто-спорт