Жінка за імперію краси 1,78 млрд.$
Опубликованно 15.10.2019 03:30
На 36-річного іракця-американець зараз працює її однойменної імперії Лиха краси, декоративна косметика, асортимент якої оцінюється в 1,2 мільярда доларів (1,78 млрд доларів), що швидко став фаворитом серед знаменитостей і художників по всьому світу.
Докладніше: культ крем для обличчя ми не можемо отримати досить
Її особистість відіграє ключову роль у підключенні до громадськості через соціальні медіа, одним з основних факторів її макіяж відомий своєю яскравою кольоровою і контурної популярною серед арабських жінок. Вона є частиною зростаючої Авангард ліній будується навколо особистостей, розширення бізнес-моделі як більш відомих брендів, зіткнеться з уповільненням продажів.
"Я думаю, що ідея макіяжу як форма самовираження буде тільки зростати ще більше", - Каттан сказав Ассошіейтед Прес в Дубаї.
"Я не думаю, що це буде більше прикрашати".
Каттан досягає клієнтів через канал на YouTube, де вона викладає всі свої уроки макіяжу. Увагу її бренду Instagram може похвалитися більш ніж 39 мільйонів передплатників, разом з нею семи мільйонів послідовників на Facebook. Її краса здобула успіх у всьому світі, і особливо на Близькому Сході та в Перській затоці, де бізнес-модель Лиха була особливо успішною.
Так звані "б'юті-блогерів" спостерігаємо сильне зростання в Об'єднаних Арабських Еміратах, Федерація семи еміратів додому в Дубай. Вони також відіграють важливу роль у демонстрації краси та засоби особистої гігієни в Саудівській Аравії, що посідає перше місце за кількістю активних користувачів в області соціальних медіа-платформ.
За даними Euromonitor International, на великі бренди в ОАЕ, таких як Мак, Боббі Браун і Есті Лаудер "побачили незначне зниження вартості акцій в 2018 році, у зв'язку із збільшеною конкуренцією з боку більш дрібні бренди", як Худа краса, співачки Ріанни Фенті бренд краси і Шарлотта Тилбери.
Худа Каттан, ліворуч, та її сестра Мона Каттан, хто працює в парфумерній справі. Фото: AP фото/Кямран Jebreili.
Продаж косметики в Європі і США, вони продовжують зростати на Близькому Сході. З 2018 року по 2023 рік, і Euromonitor прогнозує 7,2 відсотка зростання кольоровий косметичної промисловості по всьому Близькому Сходу, з 2,9 відсотка зростання Рада співробітництва країн Затоки, в який входять Бахрейн, Кувейт, Оман, Катар, Саудівська Аравія та Об'єднані Арабські Емірати.
Тільки в цьому році, ринку декоративної косметики оцінюється в 2,3 мільярда доларів (3.41 млрд. доларів США) на Близькому Сході, росте до 3,1 млрд. дол. (4.59 млрд. доларів) до 2023 року, за даними Euromonitor.
Каттан сказав, що її бізнес залишається сильною, оскільки її фокус-на Близький Схід. На відміну від багатьох західних країн, де більш природний макіяж в моді, жінки країн Перської затоки часто схиляються до яскравим, привабливим тенденції макіяжу і аксесуарів, які компенсують утилітаризму чорній вуалі і абай. Що доповнює яскраві кольори ліній Каттан по.Що в сумочці Jesintas
Що в Jesinta сумочка
Худа Каттан перетворила свій блог краси в мільярдну імперію. Фото: AP фото/Кямран Jebreili.
Сестри беруть на себе більш іменитими брендами краси, поряд з такими, як Кайлі Дженнер і Ріанна. Фото: AP фото/Кямран Jebreili.
"Я відчуваю, що це дуже нормально в косметичний бізнес, щоб піти після того, як № 1 в індустрії краси або індустрії, яка в США", - сказала вона.
"Звичайно, я хочу поїхати в США, але я все ще відчуваю, що є так багато, щоб зробити в цій частині світу".
Що фокус став для неї досі. З чистою вартістю понад $600 млн ($888 млн), Каттан був названий одним з "10 найпотужніших авторитетів у світі краси" в 2017 році за версією журналу Forbes був названий як один з 25 найвпливовіших людей в інтернеті.
Лінія косметики Каттан включає в себе лаки для нігтів, палітри тіней, підстави та виділення серед інших продуктів. Тепер вона розширює свою імперію з нещодавно запустила лінію парфумів на чолі з її діловий партнер і сестра, Мона.
Худа Каттан також почали реаліті-інтернет-шоу про службу Facebook годинник.
“Я думаю, що є кайфу від косметичних брендів, які ухнуло і створили багатомільярдні бренди, як Худа краси, Кайлі, і багато інші бренди. Але в реальності це стає супер низьким і продажі падають майже кожен бренд краси там," сказала Мона Каттан, сидячи поруч Лиха в офісі в Дубаї.
"І тільки так ви можете вижити, якщо ви дійсно цілеспрямований місії і сильні особистості, а ви намагаєтеся бути різними, і це те, що ми завжди намагалися зробити". Худа Каттан також планує найближчим часом-щоб-приходять лінії Skincare.
"Ви знаєте, у мене ніколи не було відмінна шкіра і я завжди хотів, щоб відчувати себе комфортно, не нафарбована, і я, нарешті, відчуваю, що вперше в моєму житті," сказала вона.
“Тому макіяж не повинен бути потрібен, це повинно бути як хочете. Як чоловіки!" - додала вона зі сміхом.Зніміть макіяж: революція краси?
Зніміть макіяж запускає в Австралії і вимагаючи, щоб бути відповіддю на деякі з найбільш великих незручностей в красі. Спробувати його для себе, щоб побачити, якщо це для вас.тенденції в образі життя848
Категория: Мода