Нівея знаходиться під вогнем після гомофобних зауважень керівника
Опубликованно 06.07.2019 02:15
Образливі висловлювання спонукали рух бойкоту, з гнівним споживачам розміщувати відеоролики і фотографії самі по собі отлежки свою продукцію Нівея в спробі "скасувати" бренд по догляду за шкірою.
Почали бойкотувати зусилля після того, як зміст телефонного дзвінка, між керівниками Nivea і креативників з Нью-Йоркського рекламного агентства, Фут, конус і Белдинга (ФКБ), просочилися.
Нівея був клієнтом ПКБ протягом 100 років, і щороку витрачає на рекламу понад $400 млн щорічно.
Нівея був кинутий реклама це агентство ПКБ 100 років партнерства.
ТЕЛЕФОННИЙ ДЗВІНОК
В ході конференції повідомлялося, що представник ПКБ розбили рекламний ролик, в якому двоє чоловіків знімали б дотик руки.
Поле було категорично відкинуто, з виконавчим від бренду краси, нібито кажучи: "ми не на Гей-Гель".
Серед тих, хто в курсі, на конференції був гей рекламістові, які були за поле.
"Баварія" опублікувала заяву, генеральний директор Картер Мюррей пояснюючи рішення розірвати вікові прийшов партнерства після довгих роздумів і обговорень на наші творчі амбіції".
"Там настає момент у всіх тривалих відносинах, коли ви замислюєтеся про те, що ви досягли разом і встановіть свої вітрила для того, де ваша подорож приведе вас далі", - сказав пан Мюррей.
"Буває, що шлях вперед вимагає важких рішень, які ведуть різні шляхи."
Глобальний рух за бойкот почався після гомофобні висловлювання просочилися.
ГЛОБАЛЬНИЙ БОЙКОТ
Зауваження керівника компанії викликали соціальні медіа божевілля, як люди у всьому світі фільм і самі фотографії скидаючи свою продукцію Нівея у відро для сміття.
Багато хто переїхав, щоб назавжди скасувати бренду після багатьох років реклами нетактовність і подальші публічні вибачення від компанії.
@NIVEAUSA @NiveaAustralia “ ми не гей-у Нівея “ ржунимагу прощай #Нівея pic.twitter.com/kvcQUM4qOe— Венера Vontrapp (@VenusVontrapp) 4 Липня 2019
Нівея не гей? Я не Нівея. Ти зі мною? pic.twitter.com/BIR1ozpgQ6— Джейн Пален (@jbriggspalen) 27 червня 2019 року
Іронічний мантра виникла в результаті Нівея піар-кошмар: "я не роблю Нівея."
Люди також використовують слова "Novea", щоб описати свій гнів на бренд, з багатьма обіцянку ніколи не купувати знову їх "старенької формула" продуктів.
Навіть Зоряний Шлях зірки Джордж Такеи написав у Твіттері: "Ми геї і наші друзі не Нівея."
Нівея була показана пропозиції від агентства, двоє чоловіків чіпаючи руками. Їх відповідь? "Ми не робимо гея Нівея". Ну, вибачте, але з цього моменту вперед, ми геї і наші друзі не Нівея. @NIVEAUSA— Джордж Такеи (@GeorgeTakei) 2 Липня 2019
О, пекло НАУ. Це гетеро не @NIVEAUSA.Вітаю!— Супер Педант (@MegRJohn) 3 Липня 2019 Року
Ну я більше не #Нівея
Категория: Мода