Нові пишні цифровий магазин був запущений в Японії і це дико


Опубликованно 03.06.2019 11:30

Нові пишні цифровий магазин був запущений в Японії і це дико

Але це саме те, що пишні косметика зробила на своєму новому мега вихід у жвавому токійському районі Синдзюку.

Однак, це не деякі кричущі помилки, зроблені 25-річної компанії краси. Рішення не розміщувати вивіски або інформаційного продукту було цілком свідомим.

Звучить дивно, вірно?

Але насправді це наступний крок для пишних в їх прагненні до буття в якості відходів, наскільки це можливо, запускаючи нову технологію, яка виключає необхідність вивісок, використовуючи додаток під назвою Пишні лабораторії.

Вперше в світі був відкритий в Японії, пишні Сіндзюку, цифровий магазин, який використовує додаток технологія для того щоб виключити потребу для цінників, знаків і написів. Фото: Додається

Він працює шляхом сканування "голі" предмети — упаковки продуктів Lush і подавати клієнтам всю необхідну інформацію, від інгредієнтів за ціною і навіть грати в навчальні ролики.

Джек Костянтин, директор по цифровим технологіям пишний розповів новини.ком.АУ майбутньому своїх магазинів використовують цю технологію, щоб забезпечити скорочення відходів.

"За дванадцять років ми дивилися на цифрові технології, і за останні три або чотири ми були сфокусовані на тому, як ми хочемо, щоб етично вести себе в цій сфері на основі, як ми як бізнес", - сказав він.

Сотні 'голий' бомбочки для ванни лінії стін, але виявити, що вони вам знадобляться, щоб сканувати їх. Фото: Додається

“Ми завжди дивилися на упаковки продуктів, які інгредієнти ми використовуємо, і як ми можемо дбати про навколишнє середовище і технології відіграють велику роль в житті кожної людини.

"Технології для нас зараз-це про те, як стати цифровий упаковки, розвивається наша етика до наступного етапу і надання інформації, тому нам більше не потрібно мати мітки".

З моменту ви крок у чотири-рівень простору, ви вдарив в обличчя привертають увагу особливостей, таких як душ желе — один з фірмових продуктів, які були перетворені в інтерактивні барабани Бонго, у комплекті з різними басові удари.

Є також інтерактивного мистецтва ви можете грати з і суші-потяг, наповнений почуттям провини-безкоштовні ласощі. Не кажучи вже про Бонанза запахів, кольорів і текстур.

Зовні величезний цифровий екран, який спалахує і плавно перетікає в знаменитому районі Токіо неоновим світлом пейзаж.

Відвідувачі можуть навіть ходити по магазинах, коли магазин закритий, використовуючи розумне створіння, що дає абсолютно новий сенс для вітрин, у вікні "shoppable".

Він активний 24 години на добу, де клієнти і перехожі можуть сканувати і продукти купую, день чи ніч, в результаті чого смакоти бути доставлені прямо до їх двері — в повній переробці і упаковки, звичайно.

Навіть коли магазин закритий, ви можете магазині. Фото: Додається

Для компанії, відомої своїм яскравим ванна бомби і потужний аромат, японський магазин-це гігантський стрибок у майбутнє скорочення відходів.

З моменту запуску в 1995 році, пишні завжди брала активну роль у спробі скоротити обсяги виробництва індустрії краси з пластику, близько 120 млрд штук на рік, більшість з яких, як вважають, в кінцевому підсумку на смітнику.

Її продукція отримала мінімальну упаковку, якщо такі є взагалі, вибираючи, щоб спонукати клієнтів купувати "свіжі" елементи краси, використовуючи альтернативні варіанти для пластику, таких як віск, картопляний крохмаль і навіть попкорн.

Є "голі" макіяж занадто доступні, такі як віск з покриттям помади, що ви можете ковзати в будь-старий тримач помада у вас. Фото: Додається

50 відсотків продукції Lush в даний час продаються голі — такі, як цей бар шампунь. Фото: Додається

Компанія каже, що 50 відсотків їх продукція тепер продається "голий" — від шампунь Барс для душу желе і звичайно, підпис пишною ванни бомби. І коли вони повинні використовувати упаковку, вони пропонують стимули для клієнтів, щоб повернути їх на утилізацію.

У 2012 році бренд зробив своїм ясним пляшки тонше на 10%, Скорочення споживання підприємства з пластику більш 6000кг в рік.

Співзасновник Ровена Берд, розповів новини.ком.АУ вона сподівається, що інші провідні косметичні компанії послідують цьому прикладу.

"Сподіваємося, що інші компанії краси дивіться на те, що пишні і черпати натхнення думаючи, 'що ми можемо зробити?'," вона сказала.

“Ми дуже прозорий бізнес, ми нічого не приховуємо. Ми завжди говоримо людям, що ми робимо, як ми хочемо, щоб інші теж скоротити свої відходи. Ми не відкриваємо нові технології і зберегти його до себе, ми любимо ділитися".

Пишні додаток Labs, яка транслює інформацію для споживачів у англійська, корейська, японська і спрощений китайський, доступна на iOS і Android і був спочатку випробуваний на бомбу-тільки бренду Харадзюку ванна магазин, який був відкритий в листопаді минулого року.

З тих пір вона була переглянута і стала доступною по всьому світу з відкриттям Сіндзюку.

Флагманський магазин в Азії, яка має розкішний спа-центр на четвертому поверсі має відкритися у серпні — все одно нічого у нас в Австралії.

В даний час в Сіднеї будівлі магазин, який відкритий в 2016 році після переїзду з невеликих приміщень, є найбільшим з 12 точок пишні в Австралії та Новій Зеландії, у ряді яких пишні сподівається розширити в найближчому майбутньому.

Письменник відправився в Токіо, люб'язно пишною.



Категория: Мода