Популярний сервіс жінок австралієць захоплено
Опубликованно 23.03.2019 15:15
Перевертаючи кожен рік близько 7 мільярдів доларів, індустрія краси є одним з найбільш активно розвиваються секторів на ринку з попитом на "У твоїх дверей" стрімко зростає.
Скориставшись процвітаючий сектор Subhaga Amarasekara і Рошана Маханама, які створили бізнес-клієнтів і стилісти не можуть отримати достатньо.
У Сіднеї пару створив платформу Флайр в 2017 році з простою метою допомогти мамі Рошана, який є кваліфікованим візажистом, зазивати бізнесу.
Унікальна онлайн-платформа, що з'єднує мобільних волосся і візажисти з тими, хто шукає гламурний вигляд.
Subhaga Amarasekara і Маханама Рошана створили інтернет салон краси бізнес-послуги Флайр, що з'єднує клієнта з стилістами в їх розташуванні.
По закінченні двох років Флайр тепер має більше ніж 800 стилістів в Австралії і підняв півмільйона доларів в якості початкового капіталу.
"Флайр була розпочата, щоб допомогти моїй свекрусі — вона пристрасна, талановита і працює дуже старанно, так що ми допоможемо їй з її цитатами, нагадування, будуть водити її навколо і навіть ходити на зустрічі, щоб ми могли розібратися в труднощах свій бізнес" Subhaga розповів новини.ком.АУ.
"Ми почали з чотирьох стилістів в Сіднеї і використовувати власні кошти для розвитку бізнесу."
Шрі-Ланка народився, Subhaga сказав один з основних пунктів відмінності від інших мобільних косметичні послуги полягає в тому, що вони дають стилісти, щоб зробити більшу частину своїх навичок, даючи їм вільно веде, владу працювати на себе і самостійно встановлювати ціни і асортимент.
Макіяж і волосся звичайно починається приблизно 60 $з пакетами по 100 доларів.
Вони створили платформу з простою метою допомогти мамі Рошана, який є кваліфікованим візажистом, зазивати бізнесу.
"Коли ми вперше запустили, ми були вельми конкурентоспроможні ціни і один стандартний ціна, але після обговорення з різними візажистів і перукарів, стилістів тепер можуть встановлювати власні ціни і асортимент," Subhaga пояснив.
"Ми перебуваємо в постійному процесі консультації зі стилістами, щоб поліпшити можливості для професійних художників і стилістів, які, в свою чергу, дозволяє нам забезпечити кращу якість обслуговування клієнтів."
Стилісти спеціалізуються в різних виглядає з весілля, учасник, редакційна навіть кіно і телебачення.
Причиною Квінсленда стиліст Сара Буль стрибає на борту було те, що, незважаючи на досвід, їй 10 років у волосся і макіяж, і велика клієнтська база — вона в кінцевому підсумку довелося починати з нуля будучи у декретній відпустці вже рік.
"Я виходила з декретної відпустки, так що це допомогло мені здобути мою клієнтську базу знову і після того, як петлі протягом року він давав мені цю впевненість", - сказала вона, додавши, що їй не довелося пережити стрес маркетингу і реклами як бізнес-це для вас.
"Вони дали мені веде, не турбуючись, який є великим, як я міг би витратити більше часу з моєю дочкою".
Квінсленд волосся і макіяж стиліст Сара Боулз каже, що платформа допомогла їй побудувати її клієнтів після декретної відпустки протягом року.
Мати-в-один може становити до $1000 на тиждень за допомогою сервісу, коли вона не на зйомках серйозних фільмів робити макіяж.
МС Буль, який заробляє до $1000 на тиждень, ділить свій час між Флайр клієнтів і працюють на великих фільмів, серед яких Кінг-Конг 3 , яке в даний час знято.
"Це відмінна платформа — мені шкода, що я це сам придумав," МС Буль сказав, сміючись.
Вона сказала, що в одній точці, стороні шуму було її єдине джерело доходу після своєї дитини.
"Це допомогло мені відчувати гордість, тому що я заробляв гроші і бути матір'ю".
"З Флайр я зміг заробити десь між $200-$1000 на тиждень, якщо у мене є час, щоб взяти на себе всю роботу, коли я не на знімальному майданчику."
У 30-рік-старий сказав, що його успіх багато в чому заснований на його зручність і ефективність у поєднанні стилісти з клієнтами — всякий раз, коли і скрізь, де хотіли.
"Жінка, як стриманість, їм подобається доглядати готель або власний будинок, і ви отримаєте щось від весілля дівич-вечір у професійний бізнес жінки, вимагають, щоб підготуватися до її основним."
Клієнти вибирають їх зовнішній вигляд, час і кількість людей. Потім він пропонує ряд прилеглих стилістів, вони можуть вибрати з.
Subhaga сказав, що їм пощастило, що перші кілька стилістів, вони почали з доставленим великий досвід клієнтів, що дозволило бізнес, щоб відразу стати визнаними.
“Та він просто покотився далі. Ми почали в Сіднеї і незабаром розширюється в Мельбурні, Брісбені, Перті і Аделаїді, початкового завантаження, бізнес власні кошти."
“Тоді у нас фінансується Сідней Ангели, коляску фонд Ангелів Сідней і приватних інвесторів, щоб допомогти збільшити зростання. Тепер ми маємо над 800 візажисти і стилісти зареєстровані і за 3437 перевірені відгуки клієнтів через платформу.
"Щоб помістити це в перспективу, це більше справжніх відгуків клієнтів, ніж всі інші австралійської платформи краса в поєднанні."
Більше 10 000 клієнтів скористалися Флайр, з майже 40% клієнтів з проханням "природний вигляд".
Пари сподіваються розширювати сферу діяльності, в іншій частині Австралії і за її межами.
Категория: Мода