Є ще дещо Жилетте, ніж ви могли б зрозуміти
Опубликованно 19.01.2019 22:30
Але давайте трохи відмотаємо тому.
Жилетт не першої чоловічої маркою, щоб переглянути свій імідж, процес, який фактично розпочався кілька місяців, перш ніж світ був на цьому тижні з розуму по новій бритвеної рекламу компанії.
Зміна культури почали з рисі, як відомо, для культури цієї людини він створив. За років бренд намагався говорити людям, що якщо вони використовують свою продукцію, "ефект Рись" отримали б їх заклав.
Як експерти відзначають, що рись був відомий непримиренні об'єктивізації жінок, які не могли утриматися від солодкого запаху людини в Рись.
Але в 2016 році, у відповідь на будівлю обвинувачення в деградації і сексизм, бренд дезодоранту повільно почав поступову відмову цей образ.
Він почав свою "знайти свій чарівний кампанії" заохочення молодих людей, щоб охопити їх відмінності, витрачаючи останні кілька років боротьба з токсичними ідеали мужності і виділення проблем психічного здоров'я чоловіка.
У той час, за словами експертів, бренд переглянув мужності, і це було високо для провідних шлях для сучасних чоловічих марок.
Однак він не резонувати у Великобританії, як і на інших ринках.
У 2017 році, "чоловіки "Рись" в ході кампанії" виграв приз голови з маркетингу барабана може змінити світ нагород.
Ця кампанія, щоб знайти, що людина в 2016 році.
"В наших чоловіках в серії "Прогрес" ми глибоко копати і питати про відносини, образ тіла, емоції, друзі — і всі між ними," сказав Рись.
У той час як Австралія отримала нову 9.99 $Кельна спектр в 2016 році, ми не потрапили на пік оголошення люттю, поки Джуліан Деннісон вийшов в січні минулого року вірусному за його роль в нашій безтурботний Ауссі проти ківі створення суперництво.
Тепер, рік потому Жиллет оголошення пішло вірусне на іншому кінці шкали.
Там було вилив гніву і заклики до бойкоту бренду після того, як вона опублікувала двохвилинний ролик на вівторок на спірних "токсичних мужності" тему, закликаючи людей бути кращими вони можуть бути.
Кліп, напали на активістів прав чоловіків, коментаторів ЗМІ і навіть голлівудський актор закликає чоловіків не звертають на нього очікування чоловіче достоїнство, не показуючи емоцій, щоб бути агресивним або жорстоким.Жиллетт оголошення люфт: "напад на всіх чоловіків"1:50
Через кілька днів після Жилетте оголошення критикуючи "токсичних мужності", світ схлопнувся і лютий чоловіки закликають до бойкоту бренду бритви. Так Жилетте провідних напад на чоловіків?17 січня 2019день тому/дисплей/newscorpaustralia.com/веб/NewsNetwork/Новини/світ/
Категория: Мода