Цю компанію NZ склав 2,8 млн. доларів краудфандингу. Ось як


Опубликованно 06.01.2019 00:30

Цю компанію NZ склав 2,8 млн. доларів краудфандингу. Ось як

Незважаючи на це, маловідомих природних, етичних та екологічно свідомих сектора індустрії краси зараз коштує понад 18 мільярдів доларів. Цей бурхливий ріст-це що-то Нова Зеландія підприємець Бріан Захід може підтвердити.

З питань етики засновник Бріан Захід.

Оскільки вона створена з питань етики (вимовляється як "Е-крон') в 2012 році, Захід натовпу фінансуються за $2,8 млн. (NZ3 мільйонів доларів) з людей у всьому світі, які захоплені своєю нуль-пластик, безвідходної краси бренду. Після того, як дві юрби-фінансування виникає, компанія має понад 350 акціонерів, які стараються про твердих продуктів бренду краси (думаю, що шампуні, кондиціонери і миючі засоби), які приходять в упаковки.

З питань етики семплер корпус з біологічно розкладається упаковки.

Питань Етики Жасмину Та Іланг-Іланг Масло Блок.

“Ми знали, що нам необхідно для залучення капіталу і при звичайних інвестиціях був на столі, краудфандінг капіталу були легалізовані в Новій Зеландії. По суті, це як міні-товарні пропозиції — ви продаєте частку в компанії людей, які люблять ваш продукт і бренд, і які хочуть, щоб підтримати вас," пані Захід говорить. "Люди дійсно на борту з ідеєю пластик-безкоштовна краси і обороти стрімко росте."

Збільшення досвідчені споживачі воліють витрачати свої гроші на косметичні бренди з екологічної і етичної репутацією і працювати паралельно зі зростаючим успіхом з питань етики. Тепер цей бренд доступний в США, Японії, Гонконгу, Тайвані, Сінгапурі та Австралії зовсім недавно (через Priceline магазинів по всій країні). В середньому, з питань етики виріс приблизно на 350% у річному обчисленні.

“Це здається божевільним для мене, що ми не вимагаємо бізнесу несе відповідальність за весь життєвий цикл свого продукту. Ми повинні покласти відповідальність назад на компанії, які одержують прибуток від продукту, щоб забезпечити упаковку не задихається наша планета", г-жа Захід говорить.

Вся продукція з питань етики повинні відповідати трьом основним принципам. Інгредієнти повинні бути натуральні, біорозкладані, безпечна і щадна. Продукти повинні працювати, а також, якщо не краще, ніж їх рідкі аналоги. І, нарешті, упаковка повинна бути біологічно розкладається і пластиковою-безкоштовно.

Бріан Захід прагне до екологічно свідомої компанії.

Жорстокість безкоштовні продукти, якість продуктів і упаковки є ключовими.

Ця прихильність пластик упаковка є, можливо, великий фокус з питань етики. Міс Уест каже, що близько 80 мільярдів пластикових пляшок в кінцевому підсумку на звалищах кожен рік тільки від шампуню і кондиціонера упаковки, а до 2050 року, за оцінками, буде більше пластику, ніж риби в морі. Не тільки твердих продуктів з питань етики щодо економії води (до 90 відсотків звичайні шампуні і кондиціонери для води), компанія домоглася помітного впливу на кількість пластикових забруднюючих земної кулі.

"Досі ми зберегли один мільйон пластикових пляшок із заголовком на звалище, а ми сподіваємося зробити ще шість мільйонів тільки в наступному році," пані Захід говорить.

Мабуть, найскладніша частина місії з питань етики полягає в тому, щоб переконати споживачів, що їх тверді бари, які виглядають як барвистий торт з мила, не настільки ефективні, як традиційні рідинні продукти.

“Люди прагнуть до любові, але дуже упевнений в тому, що вони насправді працюють. На щастя, ми будуємо по всьому світу вірних послідовників, чиї відгуки з вуст в уста переконати людей, що тверді продукти так само добре, як їх менш концентрованими аналогами".

Досі ми зберегли один мільйон пластикових пляшок із заголовком на звалище, а ми сподіваємося зробити ще шість мільйонів тільки в наступному році.'

За даними Меліса Маден покупця по догляду за волоссям вибрати готель, споживачі стають все більш і більш свідомим про вибір продуктів, які мають позитивний вплив на планеті.

“Клієнти просять продукти, які є веганські, без жорстокості, парабенів і сульфатів — без всякої гидоти. Вони знають про власних вплив на сьогоднішній мир відходів упаковки, хімічний вплив на наші водойми і є продукт був створений етично від виробника," МС Маден говорить.

Аналогічно, Сефора Австралії бачив їх "-" категорія (в яку входять натуральні продукти) ростуть на 300% у річному вирахуванні, і це все завдяки споживчому попиту.

"Жінки бачать красу як природне продовження їх здоров'я, і сканування мітки красу так само сильно, як вони роблять написи на їх їжу," Сефора Австралія начальник відділу категорійного менеджменту Софі Bottwood говорить.

"Громадський рух для категорії оздоровчий/чистої краси дійсно сильний з нашими клієнтами, і ми так схвильовані, щоб бути в змозі продовжувати, щоб задовольнити їхні потреби."

Як і інші гучні бренди (такі як трилогія, боді шоп, РМС краси і Tata Харпер) стати чистим руху краси, потенціалу для позитивного зрушення в індустрії краси.



Категория: Мода