Діти контурна пластика, як Кім Кардашян


Опубликованно 16.10.2018 23:02

Діти контурна пластика, як Кім Кардашян

"Розслабся мама Shamers вона відвалюється через кілька хвилин," макіяж могул субтитрами кліп, послужливо визначенні відтінку, як № 6 у своїй новій колекції класичних цвісти. "Мені потрібні хабарі, щоб отримати [її] з дверей ... ти відчуваєш мене?!?!?!".

Кардашьян було названо "жахливою матір'ю" за надану на північ, щоб ходити по злітно-посадкової смуги шоу в Ла одягнена в топ, сонцезахисні окуляри і губна помада, і її навички виховання колись були більше ставиться під сумнів, коли Північна розгойдувався яскраво-оранжевий очей (майстерно намальовану за однією з Кардашьян макіяж плюси), щоб побачитися з нею папа, Каньє Вест, проаналізувати по темі "суботнім вечором в прямому ефірі".

Подивитися цей пост на Instagram

Роботи залякувач

Публікацію Кім Кардашьян-Уест (@kimkardashian) на 1 жовтня 2018 в 9:08am ФДТ

Але в той час як прожектор світить на відоме обличчя Півночі, подобається нам це чи ні, маленькі дівчатка по всій Америці зараз упаковка на тіні і рум'яна, а пухкі для камер.

У віці від п'яти до 12 років, ці міні-дів соціальні медіа кмітливість, хіп новітнім технологіям, схиблений на крутих косметичних брендів та любителів б'юті-блогерів.

З професійний макіяж кисті вчепилися в свої маленькі руки, ці милі копіюванні складні онлайн макіяж виглядає у дорослої порошки і зілля на дому. І вони навіть роблячи на цьому гроші.

Взяти 7-річна Моллі, які ретельно контури її лоб, щоки і ніс кнопкою з двома відтінками консилера і краплю олії, потім змішується із заявою мерехтливі очі. Вона стоїть заробити 12,000 $в цьому році з її макіяж підручники з YouTube (Кортні Маккатчен) і Instagram (@lipgloss_and_crayons).

"Мої улюблені продукти помада і блискучі тіні для повік" Моллі розповість цей пост. "І мені дуже подобаються рум'яна, тому що це змушує мої щоки виділитися".

Тобто Зара (який йде по Yoshidoll онлайн). Тільки в два роки, вона іноді визнаються на вулиці, навіть за межами її рідного міста Атланта.

Вона 208,000 послідовників Instagram (@yoshidoll) і понад 132 000 передплатників на її канал на YouTube з тією ж назвою.

"У моєї дочки теж є майже повний речей, вона отримує носити вдома", - каже її мама Ellarie Ноель, вплив краси. Вона каже, що вона обмежує косметичного використання її дочки додому і не давай їй орудувати туш, паличка сама.

Зара робить рекламні ролики продукти з догляду за волоссям — і може легко в кишені майже 30 000 австралійських доларів в рік від цих операцій, за словами її матері, але її найпопулярніші відео передбачає макіяж.

"Перетворюється на мою маму!", який показує Ноель відстеження крилатий підводка для очей і розмазуючи червоні губи і лак на її дитину двічі ламав понад 3,4 мільйона переглядів на YouTube.

"Я схожа на Бейонсе!" оголошує Зара після рубіновий лиск. "Дівчинка, не чіпай його", - відповідає їй мама.

У той час як підлітки та підлітки завжди грали з макіяжем, експерти кажуть, що Іген особливо інформовані і складні.

"З поширенням технологій, смартфонів і доступу до інформації на все більш ранньому віці, у вас неймовірно досвідчених і вимогливих споживачів", - говорить Наташа Cornstein, генеральний директор Blushington, мережа салонів в семи населених пунктах країни.

Вона підрахувала, що 20 відсотків її клієнтів потрапляє у 12 до 18 вікова група, з помітною кількістю клієнтів під 12.

Cornstein повідомляє, що дівчатка у віці шести років були дні народження в Blushington і $150 "макіяж 101" класи особливо популярні з початківцями особа-художників.

"Колір є головним запитом", - каже вона, посилаючись на процесі колупання особи-приємно відтінків.

Кілька 11-річна Піппа Локка Манхеттен шкільні друзі вже знають, що їх підстави відтінків і поклоніння підліткової краси впливає чинника Джеймс Чарльз, перший чоловік модель корекція і прихильник повної-на червоному килимі глем.

Однокласники люблять проводити час у невеликих групах, експериментувати з кольором і виглядає.

"Вони люблять селфи аспектів і як-ТОС", - говорить Б. Дженні чудово, мати Піппи і РПД, виконавчий редактор краси. "В цілому, це позитивна форма самовираження".

Не всі згодні.

Мати Моллі, менеджер магазину Кортні Маккатчен, був жорстоко гримнув онлайн.

"Це було жахливо, люди були називаєш мене ґвалтівником дитини", - каже Міссурі на основі аматорських візажист. “Вони кажуть, що це зіпсує її шкіру, і вона буде мати акне.

"Люди говорили мені, що я повинен бути арештований, або я піду в пекло, або, що вона повинна грати з ляльками Барбі або вона повинна бути зовні".

Маккатчен відкидає ці звинувачення, кажучи, що Моллі та її п'ятирічна сестра Джун веде цілком нормальні, відповідні віку життя і лише зрідка дозволяється носити трохи блиску і лиску за межами свого будинку.

"Моллі благає мене робити відео і створення контенту", - говорить вона. "Він невинний, а вона розважається".

Маккатчен зазначає, що її дочка заробляє хороші гроші і дізнавшись про роботу: "вона може зробити з одним відео, що її батько чи я можу зробити за один тиждень."

Але експерти попереджають, що моделювання поведінки дорослого може прийти в ціні.

"Ризик полягає в тому, що маленьким дівчаткам уваги на зовнішній вигляд, купувати правильні речі і дивлюся в потрібному напрямку, замість того, щоб розвивати більш широкий спектр інтересів і навичок", - говорить Дайан Е. Левін, професор прикладної людського розвитку при Бостонському університеті, коледжі Уілок і автор так сексуально так скоро. "Розумово, вони об'єктивізації себе".

Розміщуючи такий контент онлайн посилює її занепокоєння.

"Одна з небезпек взаємодіє з мережі з тролями та ескалація проблемних сексуалізований поведінки," Левін говорить.

Інші критики побоюються, що дівчатка піддаються впливу токсичних хімічних речовин, таких як фталати і парабени.

Даніель Магуайр є матір'ю трьох haddonfield, Нью-Джерсі, і працювати на Родан + поля, компанія "скинкеа".

Вона вирішила, що потенційні проблеми на минуле Різдво, інвестуючи $100 в органічною косметикою від антропології для Естелла дочок, 12 і Wynnie, 10.

"Я хочу навчити їх на ранній стадії, що вони повинні бути в курсі того, що вони поміщають на своїй шкурі", - говорить вона.

Eftiola Фунд племінниця Дженні Ана Софія може бути самий скоростиглий primper всіх.

Коли малюк був один, вона взяла в руки щітку і почав розмахувати нею перед її обличчям.

У минулому році, фонд, в Південній Флориді стоматолог-гігієніст, опублікував Instagram красуні підручник (@facebyeftii) З потім-трирічна Малютка, які пішли вірусні.

"Це було для нас обох дуже весело", - говорить Фунд. “Вона любить його. Вона походить 'я можу дивитися це знову?".

Горда тітка не морочитися відповідаючи на неминучий шквал критики.

"Якщо у вас немає тролів", - говорить Фунд, "щось не так".

Ця історія вперше з'явилася на Нью-Йорк Пост.



Категория: Мода