Варто ажіотаж?
Опубликованно 21.04.2018 20:48
Porefining австралійського бренду по догляду за шкірою пісок та небо маска міцно потрапляє в останній табір.
Коли він запущений в квітні минулого року, Австралійська рожева глина маски розпродані всього за 12 тижнів і швидко набрав значний список гучних вболівальників (таких як Instagram роялті лиха Каттан і прийшла).
Обороти пісок та небо показує ніяких ознак уповільнення, з його другий продукт, флеш-досконалість пілінгу, накопичуючи чергу з 12 000 людей жадають його 24 квітня міжнародний реліз.
Так як саме веганські, без жорстокості і австралійського виробництва марки вдалося залучити сотні тисяч відданих клієнтів, а місце на полицях провідних роздрібних мереж, таких як Harvey nichols і АСОС всього за рік?
Після величезного успіху цієї маски, тисячі жінок відчайдушно намагаються отримати свої руки на скраб.
Засновники — і близнюків — Сару і Емілі Гамільтон, 40, які також є творцями краси підписку коробка компанію, адррес bellabox, кажуть, що це частково до пісок та небо чисто австралійському ключовий інгредієнт.
“Ми поставили дивовижний Австралійський Ботанічний інгредієнт у центрі уваги — Австралійська рожева глина. Багато ринки, такі як Європа і США в захваті від Австралії, так що австралійська рожева глина дійсно викликав велику цікавість", - каже Сара, родом з Джілонг, Вікторія.
"Але перш за все, цей продукт виконує свої обіцянки і наші клієнти побачили вражаючі результати протягом перших кількох застосувань."
Сара (ліворуч) і Емілі Гамільтон створили піску і неба, і в шоці на популярність бренду.
Якщо виражений естетичний особою маски австралієць викликав великий інтерес у споживачів, "вірусний" соціальні медіа відповідь на це схопив їх повне, незмінне увагу.
“По-перше, ми зв'язалися з малих авторитетів для них, щоб поділитися своїми першими враженнями. Ми також заохочували наших клієнтів діляться своїми результатами в соціальних медіа. Все це створювало ефект сніжної грудки і величезних авторитетів, як худа краси (худа Каттан), прийшла і Amrezy розміщені про нас без нас навіть зв'язатися з ними", - каже Сара.
З глобальними продажами краса зараз на приголомшливі 445 млрд доларів (А58 млрд доларів), як споживач може відрізнити товари трюком зробив знаменитим на Instagram і продукти, які ефективні і коштує інвестицій?
На думку Мелані Грант, експерт шкіри і засновник Мелані Грант клініки шкіри, споживачі повинні шукати довго і наполегливо в списку інгредієнтів продукту до передачі їх кредитної картки.
“Робіть ваші дослідження і належної обачності, щоб переконатися, що догляд за шкірою ви виберіть для вашого типу шкіри й індивідуальних переваг. Продукти можуть бути дорогими, а також може заподіяти більше шкоди, ніж користі, якщо вони непридатні, бо звернутися за професійною допомогою, якщо Ви не знаєте," говорить вона.
Ключовий інгредієнт пісок та небо? Вона проходить тест.
“Глина використовується у догляді за шкірою, особливо маски, для її детоксикуючі властивості, він допомагає витягнути і поглинає забруднення, такі як масла і бруду. Австралійська рожева глина-це суміш червоної і білої і не викликає дискомфорту на шкірі, що робить його придатним для майже всіх типів шкіри," мс Грант говорить.
Аналогічно, Альфа-гідрокси кислоти (Ана), що містяться в довгоочікуваної спалаху досконалості пілінгу може запропонувати великі переваги для шкіри.
У той час як скраб може проводити швидкі результати, спеціаліст шкіри Мелані Грант попереджає жінок проти використовувати його занадто часто.
“Вони прекрасно підходять для лікування тьмяних, сухих, тьмяних шкіри, а також пігментних плям та недоліків. Вони працюють як хімічний ексфоліант, допомагає зруйнувати клей, який скріплює разом відмерлі клітини шкіри. Це дозволяє свіжою, новою шкіри, щоб прийти в результаті чого сяючий, яскравий і полірованої шкіри," мс Грант говорить.
Будьте обережні, хоча. Як і в багатьох продуктах, які забезпечують швидкий і помітний результат, Ана повинні бути використані в помірних кількостях — від одного до трьох разів на тиждень, залежно від індивідуальних.
“Будьте обережні, не зловживайте ним, так як шкіра може стати сухою, роздратованою і чутливою. Крім того, дуже важливо бути обачним при використанні сонцезахисного крему Ана, так як вони роблять вашу шкіру більш чутливою до сонця," мс Грант говорить.
Маючи 12,000 жінок відлік днів, поки вони не можуть намазати на свій новий продукт є незаперечним підтвердженням успіху будь-якого бренду краси. Це факт, що все ще тоне у Емілі і Сара.
“Ми дуже схвильовані перший рік пісок та небо. Ми ніколи не думали, що це буде так добре з самого початку", - каже Сара.
Секрет їх співпраця? Тире суперництво.
“Наші відповідні навички дуже доповнюють один одного. Ми знаємо один одного дуже добре — завжди є здорова конкуренція між нами, яке завжди штовхає далі бізнес", - говорить Сара.
Категория: Мода