Фальшивий загар, який пахне трояндами
Опубликованно 27.02.2018 09:55
Всього кілька днів після того, як вона випустила свою нову фальшиву ефект засмага Елль раніше в цьому місяці Кім Кардашьян поділилася фотографією звичайний білий флакон з її 108 млн передплатників в Instagram.
Негайно, бренд побачив "значне збільшення продажів", г-жа Фергюсон розповів новини.ком.ау.
“Кім настільки впливовий. Коли вона відправила його, я був вдячний, тому що влада вона така кльова. Чесно кажучи, продажі перевершили очікування і Кім зіграли величезну роль в цьому. Вона створила такий ажіотаж, що продажі продовжують йти вгору і вгору," пані Фергюсон сказав.
“Я відвантаженням по всьому світу, і люди на пошті хотів би вбити мене. Вони призначають нам певний час, нам дозволили приїхати і корабель все вимкнено".
Модель Елль Фергюсон. Фото: Бретт Костелло
Самопроголошеним штучний загар "фанатик" - це одна половина модних блогів дует всі вони ненавидять нас з найкращою подругою Таш Сефтон. Але пані Фергюсон хотів, щоб розширитися і створити свій власний продукт.
"Я не можу жити без засмаги і я працював з багатьма брендами Тан, але я не знайшов правильний, ідеальний загар", - сказала вона.
“Я пам'ятаю, як сидів і думав, чому б не зробити мій власний засмага? Чому я не можу?' Найстрашніше, що відбувається у мене вдома повно підроблених пляшок Тан", г-жа Фергюсон пожартував.
На 33-річного використовував її власного капіталу і відвернувся декількома потенційними інвесторами, так що вона зберегла контроль над творчим процесом.
“Я підтримував себе у фінансовому плані, і я дуже пишаюся цим. Це все мої гроші. У мене було багато людей, охочих інвестувати, і я хочу зробити це все мій сам", - сказала вона.
“Там були деякі дійсно низькі мінімуми, де речі були неправильно надруковані, а я заплатив за 100 000 з них. Але я все одно радий, що я зробив це".
Журнал Elle Ferguson і Таш Сефтон з усі вони нас ненавидять. Фото: Джонатан НГ
Найбільша проблема з штучною засмагою-це запах. Міс Фергюсон каже, що вона знала, що її засмага повинен добре пахнути для того, щоб виділитися на тлі сотні інших продуктів на переповненому ринку краси та аромату троянди.
"Коли я подивився на конкурентів, я спробував з'ясувати, що є деструктивним про свій загар і запах був дійсно важлива річ", - сказала вона.
“Ми зробили багато сліпого тестування, де я б із зав'язаними очима люди і нехай запах різних пляшок. Ви не зрозуміли, наскільки токсичні засмага пахне, і я хотів, щоб змінити аромат.
"Ми зробили близько 50 зразків і випробував стільки запахів мені довелося переконатися, що запах не маскує запах фальшивий загар".
І звичайно, він повинен виглядати добре.
“Справа доходить до кольору і зносостійкість. Це колір, що люди коментують і відчувати себе дивно", - сказала вона.
“Більшість засмагає зустріти, як помаранчевий або брудно і я хотів би мати базу червоних, майже як ти виглядаєш, як ніби ти на сонці. Не засмаглі, але сонце поцілував погляд від сонця."
Новий штучний загар з Австралійський блогер Elle мода Фергюсон.
.
Міс Фергюсон нульовою маркетинговий бюджет. Продукт був повністю вироблений через Instagram.
Вона відвернула 24,000 її 634,000 послідовників ефект акаунт Elle і в даний час операційної допомогою безпосередньо споживачам модель, минаючи роздрібні мережі, такі як Летуаль, який буде вимагати частку від її продажу.
"Я буквально перевернуло [рахунок ефекту Elle в Instagram] в 7 вечора в суботу ввечері, не думаючи занадто багато про це," пані Фергюсон сказав.
“Я думаю, що резонанс так добре вони знали, що це я, а не хтось ще планувати пости. Вони знали, що це я. Це я відповідаючи на питання".
Вона сподівається розширити асортимент в косметика і одяг і випустить ще чотири продукту в 2018 році.
"Бренд буде сподіваюся, тільки зростати протягом наступного року і на 12 місяців ми будемо говорити про масиві ефект продуктів Elle у вашій косметичці і у вашому гардеробі," пані Фергюсон сказав.
rebecca.sullivan@news.com.au
Категория: Мода