Мій косметолог намагався продати мені майже 2000 доларів продукції. Без натяку на іронію


Опубликованно 21.02.2018 06:52

Мій косметолог намагався продати мені майже 2000 доларів продукції. Без натяку на іронію

Знак мене вгору, я думала — моя сонна голова ще на шовковій подушці моєї мрії.

“Скільки вони? Я запитав, як повільно і вірно, мої почуття повернулися.

На мій шок, жах, вони склали $985. Кожен. Тобто $1970, мене попросили розщедритися на дві невеликі ванни з вершків, без сліду іронії, страху або хвилювання в голосі цієї жінки.

Спочатку я сміявся. Тоді я розсердився. І тоді я знову засміявся. Але я повинен був запитати себе, мій курортне лікування просто гак, створений, щоб змусити мене купити сміховинно недорогий крем для обличчя? Звідки я знаю, що моє обличчя дійсно потребує цієї речі, або, якщо психотерапевт просто необхідний комісії?

Те ж саме і в соціальних мережах. Чим більше реальної? Я постійно прокручуючи знаменитостей або рекомендації авторитетних продукт, щоб побачити, якщо є спонсор поста хештег в кінці. Якщо я бачу #СП, я-поза.

Я не хочу купувати щось бо хто платить, щоб сказати мені. Я хочу знати правду. Як ви вибираєте платний контент від реальності?

Тому я запитала в експертів, як перейти мінне поле реальних і спонсорував. Ось що я дізнався.

Мені подобається моє життя відмінно, велике спасибі. Мені не потрібно витрачати $2000 на обличчя крем.

ДОВІРА-ЦЕ ВСЕ

З авторами Повідомлень "норма", фахівець з соціальних медіа Райан Шеллі сказав, що більшість споживачів ЗМІ адаптуватися, і вони вистачить здорового глузду, щоб винюхувати оголошення.

"Там, де є аудиторія, вони будуть окремих осіб, груп і підприємств, які бажають отримати їх почули", - сказав він.

“Користувачам слід дивитися на рекомендації, відгуки і думки від людей і джерел, яким вони довіряють.

"Якщо Ви не знаєте або не довіряти людині, опублікували матеріали, а потім взяти те, що вони говорять з недовірою."

З деяких скоординованих зусиль, він сказав, що це напевно можна помилково підвищити відгуки і рейтинги компанії.

"Візьмемо недавній приклад Oobah дворецький, журналіст з Великобританії, який зумів обдурити радник поїздці в рейтингу його дворі сарай кількість Лондонському ресторані", - сказав він.

“З цієї причини, довіра-це величезна точка росту і те, що ми чайові стане надзвичайно важливим для підприємств і приватних осіб.

“Як чути рекламу, споживачі ростуть кмітливість і саме може бачити крізь неправдиві коментарі.

"Споживач обережні — просто тому, що опубліковано, будь то інтернет, друкованих, телевізійних чи радіо — не означає, що це правда".

СЛІДКУЙТЕ ЗА ЛЮДЕЙ, ЯКІ УГРОБИЛИ ОГОЛОШЕННЯ

Джошуа Філдс Міллберн, одна половина Минималистами в США, хвацько взяв анти-оголошення підходу до зростання, і є одне слово, щоб описати рекламні пости в соціальних мережах.

"Чорт," сказав він новини.ком.ау

“Ми не робимо їх.

“Реклама-відстій.

“Це не означає, що вся реклама є за своєю суттю зло, або навіть погано, тому що не всі оголошення однаково — вони біжать гамбіт від пізнавальних до повного руйнування.

Джошуа Міллберн поля відчуває свою політику, не приймаючи реклама допомагає своїм авторитетом з справжніми відгуками товару.

"Тому що Інтернет-це гучне місце, і ми не хочемо, щоб додати шум, ми особисто не даємо рекламу на нашому сайті, подкаст або будь-який інший носій, ми безпосередньо контролюємо."

Він сказав, що підхід являє собою цікавий і тонкий" дилема для Минималистами.

"Одна з причин ми відмовляємося засмічувати наш подкаст з рекламою, тому ми можемо порекомендувати продукти і обслуговування, в якому ми знаходимося", - сказав він.

"Знайти людей і брендів, які поділяють схожі цінності і смаки, і уникати підприємств, які не поділяють ваші цінності."

ВИХОВУВАТИ СЕБЕ

"Сумлінне коментар несе значно більшу вагу, ніж авторами коментар, і тих, хто сумлінно коментарі збільшити довіру, так як наша аудиторія знає, що ми не залежною від бажань рекламодавців, який дозволяє нам безпосередньо спілкуватися з нашою аудиторією таким чином, що зміцнює стосунки, тому що ми контролюємо, не по оголошенню покупців," поля Міллберн продовження.

Довіряти собі. Якщо ви чули рекомендації від того, кому ви довіряєте, ви бачили результат і щиро вірити в цінність продукту або послуги, піти на це.

І якщо він не живе до обману, нехай вони знають.

Зворотній зв'язок — добре чи погано — може піти довгий шлях, допомагаючи відчути споживчою вартістю, чув, і безпечно, що Ви не витратили свої з працею зароблені гроші.

Деякі організації будуть винагороджувати за чесність, та інші гарантія повернення грошей період. І якщо вас не влаштовує їх відповідь, завжди соціальні медіа, щоб розповісти світу про це.



Категория: Мода