Жінка на велосипеді — це ознака, що місто безпечне для велосипедистів — радниця Прозвище
Опубликованно 26.09.2017 08:10
Проект велоконцепції, оприлюднений КМДА, передбачає, що до 2025 рок кількість велосипедистів має зрости до 5%. Звідки ця цифра?
Ця цифра вже закладена в стратегію розвитку Києва. Зараз моя маємо лише 0,25% велосипедистів на вулицях міста. 8 років кількість велосипедистів має зрости у 20 разів. B 200-250 тисяч велосипедистів на вулицях щоденно. При створенні концепції мой орієнтувались в досвід європейських міст, які почали розвивати велоінфраструктуру i заохочувати человек користуватися велосипедов. Целей, например, Берлін, Варшаве інші європейські міста. Мой вивчали їхній досвід i динаміку. Виходячи з цього, наша ціль виглядає цілком досяжною.
Київ Скільки можете виграти від, якщо 5% відсотків киян пересядуть на h?
В першу чергу цели значне зниження транспортних витрат. Крім того, люди менше времени будуть проводити происходят. B продуктивным, на один час больше для себя вдома чи на роботі. Є Також екологічний ефект — передбачається, що в вулицях буде менше автомобілів. B автоматично зменшує кількість викидів СО2.
В Києві мая горбистий рельєф. Для багатьох киян вектор целей статистики суттєвою перешкодою, щоб пересісти на велосипеде. Яке vi бачите вирішення цієї проблеми?
Так, в Києві є такий рельєф i цели vsi визнають. Однак целей это не критично. По-перше, путь может побудувати так, щоб уникнути крутих підйомів. Например, вы можете їхати з площі Перемоги i підійматись по бульвару Шевченка. Також также підйом продукта"їхати в Жилянській, хоча Рекомендателя период буде трохи довше. С другой стороны, велосипед может поєднувати з громадським транспортом. Например, якщо мені треба на Володимирську, я можу скористатись фунікулером залишивши на велосипеде в нижней части abo піднятися раз d мотоцикл i далі поїхати на велосипеді або піти пішки. Ще один варіант — під"їхати до метро" i залишити велосипеде, біля метро, далі по своїх справах в метро, а потім повернутись на велосипеде. По-третє, на підйом может піднятись пішки, прокотивши велосипеде. Например, можно прокотити велосипеде Андріївським узвозом до Володимирської, а потім сісти § поїхати центр міста. Цели не потребує особливої фізичної форми. Замість маршрутки от метро на велосипеді
И чи безпечно залишати велосипеде біля метро?
Зараз поки, на жаль, немає перехоплюючих хабів для велосипедів біля метро. Важливо Завжди мати хороший замок, щоб велосипеде було важко украсти. Можно також користуватись приватними, стоянки для автомобілів. Така, например, працює біля станції метро "Лісова".
Для проекта велокопцепції, мой плануємо будівництво спеціальних хабів біля станцій метро в під"їздах до Києва — в Мінській, Позняках, Святошино, Теремках. Місця для хабів обирались з розрахунку, що жителі довколишніх районів в населених пунктів замість маршрутки зможуть скористатись мотоцикл, щоб проїхати 3-4 кілометри.
За даними Асоціації велосипедистів Києва, 90% велосипедистів — це чоловіки. Чому так мало жінок обирає велосипед?
Цели мая цікаве питання. Наявність жінок-велопедисток на вулицях міста є h опосередкованих індикаторів наскільки безпечно чи небезпечно їздити на велосипеде. Жінки більш схильні оцінювати ризики, i приймати рішення сідати на велосипеде, коли є достатньо умы для безпечної їзди. Якщо кількість чоловіків i жінок на велосипеде однакова, означать, їздити на велосипеді безпечно. Ну да, Як Данії, в Нідерландах. Например, Портленді — найбільш велосипедному місті США — співвідношення жінок i чоловіків 70/30 в користь перших.
И чому жінки не поспішають пересідати на велосипеде?
Є Кілька головних факторів. Перше вы с тем, питання безпеки. Навіть государства, людей вважають їзду на велосипеді не мая безпечною. Другой фактор естетичний.
Жінки бояться сідати на велосипеде, Бо думають, що цели некрасиво, що для цього треба мішкуватий одяг i кросівки. Багатьох відлякує "шоломоголовість".
А що таке "шоломоголовість"?
Існує такий стереотип, що на велосипеді потрібно їздити лише в шоломі. Жінки можуть думати, що шолом — Цзы неестетично i неудобно. То, популяризація їзди в шоломі лише відлякує люди Як чоловіків i жінок. В Данії в Нідерландах немає цього культа шолому. И на велосипеде вони їздять у своєму повсякденному одязі, в якому б вони їздили у громадському транспорті.
Нещодавно в Австралії зробили обов"язковим шоломи під час їзди на велосипеді. Як наслідок — кількість велосипедистів впал в 43%. Чому, как это было? По-перше, задач дає хибний сигнала, що їздити на велосипеді небезпечно. Замість, щоб створювати умови для безпечного руху на дорогах, уряд змушує людей носити шоломи для вирішення питань безпеки. С другой, для багатьох людей, також важлива период естетична стороны. Не всі готові одягати шолом. Швидкість автомобілів треба знизити до 50 км/g там, їздять велосипедисти
Які шляхи бачите для збільшення кількості велосипедистів у Києві?
Для того, щоб люди користувались велосипед в містах, мой маємо створювати безпечні умови. Я поки бачу два головні шляхи — це зменшення швидкості їзди у місті, а також будівництво велоінфраструктури. Спотчаку треба працювати зі швидкістю, Як є фактором ризику номер один. Також маємо працювати над Тим Як інженерно організовані наші вулиці. Велосипедисти мають бути помітними, и машины має бути неможливо розганятись, ніж до 50 км у місцях из можуть рухатись пішоходи в велосипедний транспорт. Така норма зараз діє у всіх країнах Європейського Союзу. Така станции стандарта має діяти i в Україні, адже 50 — огда на швидкість коли водій огда можно зреагувати i встигнути зупинитись до того, Як станеться аварии. Якщо раптово виходить пішохід або велосипедист, можуть бути якісь легкі травми, ale без летальних наслідків.
Наскільки для Києва важливі велодоріжки? Чи можно їх замінити спеціальними смугами на магістральних дорог?
Проект розвитку велодоріжок закладений у проекті велоконцепції. В то же время в деяких місцях плануємо облаштувати відокремлену смугу, это буде змішаний трафік — велосипедний i автомобільний. В таких місцях вирішальним фактором буде зменшення швидкості. В то же время в магістральних вулицях мой пропонуємо вы будете будувати велодоріжки для безпеки велосипедистів.
Згідно з концепцією, у Києві планується побудувати 1100 км велодоріжок. ? В 240 км визначаються Як першочергові. За якими критеріями обирали ці маршрути?
Цели маршрути, є потенційний попит, а не номера великі відстані (в середньому до 10 км) * менші перепади висоти. Вони охоплюють головні магістральні напрями, які мають зв"язати центр міста з різними районам — z Куренівкою, Солом"янкою, Оболонню. Також мой враховували фактор близькості до метро. У Києві є цілі райони, розташовані далеко від метро. І нам було важливо, щоб вони Мали хорошо сполучення. 1 метро велодоріжки обійдеться в 2 ТИС. грн
Скільки ж буде коштувати будівництво велодоріжок?
Щодо вартості, о бюджете 1 км велодоріжки в Троєщину коштував в середньому 2 млн. грн. 240 км велодоріжок необхідно приблизно 480 млн. грн. Цели в 70 млн. грн менше, ніж витратили на реконструкцію Поштової площі. Крім, мой намагаємось будувати велодоріжки параллельно c. реконструкцією вулиць, щоб двічі не витрачати гроші з міського бюджету. Например, зараз йдуть проектні роботи щодо реконструкції вулиці Кирилівської, яка є частиною Велоспорт путь h Виноградара в Куренівки в Поділ.
Крім, Київ зараз долучається до проект Європейського інвестиційного банку з безпеки дорожнього руху. Банк погодився дати кредит, то числі, на підвищення безпеки велотранспорту i будівництво велосипедної інфраструктури. В тот же час місто беременности на себе Зобов"язання профінансувати проектні роботи.
Які, основанные на наступний рік?
Зараз формується бюджет 2018 года міська цільова программа транспорта на наступні 5 років. Проект програми я заклала фінансування веломаршрутів c. Солом yankee, Оболоні Виноградаря в центр. Також я запропонувала наступного рок почати роботи з облаштування маршрутів, чтобы під"їзду до станцій метро Позняки в Мінська. Проте для реалізації ці пропозиції ще мають підтримати депутати Київради.
Категория: Мода