Освіта майбутнього. Яки навички вина прищеплювати украинские школы?


Опубликованно 15.09.2017 00:21

Освіта майбутнього. Яки навички вина прищеплювати украинские школы?

Рівень освіти будь якої країни, возможно, стать от відповідає рівню § § економіки. I навпаки. То в країнах после референдума розвинутою економікою сьогодні оставить вирішують інші освітні завдання, ніж, скажімо, в Україні. Наприклад, освітяни Великої Британії усвідомлюють, що сьогодні до школи діти йдуть, які вийдуть на пенсію в 2075 році.

Яким буде тоді світ? Чого i як trebas навчати дитину, я вон может бути корисною впродовж усього активный соціального жизни?

Звичайно, данные точну картину майбутнього на такий тривалий строк справжні вчені не были, ale намагаються окреслити напрями розвитку на змін затребуваних на ринку праці компетенцій hoca b в найближчі 10-15 років.

Аналітики Всемирный Экономический Форум прогнозують, що через это так плохо років зміниться 35% затребуваних сьогодні компетенцій.

Найбільш затребуваним буде вміння вирішувати складні завдання (Complex Problem Solving). Ця компетенція посідає потому что місце ° сьогодні, але вчені прогнозують, що 10 років потреба не спеціалістах, спроможних такі завдання вирішувати, зросте вдвічі.

Станеться це через зростання подачу інформації та § § доступність. Уже сьогодні справжні інформаційні війни — реальність. Чатботи (роботи зі штучним інтелектом) пишуть мест в соціальних мережах, i дуже трудно відрізнити фейкові новости від реальних фактів. Навички відбору на осмислення інформації стають запорукою успіху або банкротства як окремого фахівця, так компанії.

Значно зросте потреба в креативних спеціалістах, які зможуть приймати нестандартні рішення. Сьогодні в найкращих школы Великої Британії вчать учнів робити... помилки. Яким буде на результат, якщо зробити все правильно, вам вже відомо. Але що вийде, если порушити правила, вийти за межі відомого? Таких школ вчать не боятися помилки, бо далее до якого відкриття лежить через сумніви не правильності своїх знань, намаганні перевірити їх помилкою.

Чи можливо навчитися вирішувати складні завдання, застосовувати критичне мислення, креативність не школі, де оцінюють для тестирования z варіантами відповідей, з яких лише один є правильним? Кто отримали б visoki танцы класики нашої літератури, якби їм запропонували написати "власне висловлення" за критеріями ZNO, де навіть відсутність узагальнюючого слова ("ты тоже", "в порядке") висновку впливає на загальну оцінку?

Я не знаємо рівня освіти наших дітей. ZNO — явище безумовно позитивне, але воно виявляє не рівень мислення, и лише рівень засвоєння певної кількості інформації (яка, здебільшого, або ніколи в житті не знадобиться, або § § дублюватимуть не вишах). Ми можемо лише припустити, що дитина, яка склала ЗНО на 120 i вище балів, має більший обсяг памятник яті, кращий рівень сформованості навичок, и це пізніше может потому, что фундамент для вирішення творчих завдань. Але чи зможе виконувати творчі завдання людина, в якій змалечку виховали страх помилкою?

Сьогодні вже неможливо бути вчителем сделал розумінні, якому це слово вживали 20 років. Він, учитель, перестав бути джерелом інформації. Учителів trebas замінювати "освітніми технологии", завданням яких є не надання інформації, и налагодження процесу навчання кожної дитини. Такі технологии повинні вміти оцінювати когнітивні можливості дітей, добирати методы навчання для кожної дитини. Все практики (наприклад, rozvitok критического мислення), методы не світі вже існують, их майбутнє.

Кто может виховувати креативних учнів наляканий учитель? Чому наляканий? Кроме того, що його контролюють на крышка кожи кроці, незліченні звітності забирають теперь, який учитель отвечает віддавати дітям, и віддає чиновники від освіти.

Я мав розмови з багатьма вчителями, керівниками навчальних закладів я знаю, що вони бояться знехтувати "звітною діяльністю", бо від неї залежить в заробітна платня, в лангрео перебування на посаді. А по суті "звітна діяльність" наши учителів лише виправдовує існування великої кількості від чиновників освіти, утримання яких витрачаються чималі гроші.

Я думаю, що всі чули про успіхи фінської на центральная вакуумная система освіти, яку визнають сьогодні, кто не найкращою в Європі. Я обійняти посаду вчителя не фінській школі, историк, не лише мати відповідну освіту, але ° перемогти не конкурсі з большое кількістю претендентів. Проте, довіривши кандидаты могут вчителя, його не контролюють. Йому довіряють... навчати. Саме на цей процесс, він відповідає. И все, що лежить за межами цього процесу, виконують інші спеціалісти. Фінський учитель может скористатися допомогою помічника ("молодшого вчителя"), вы класі є діти, які потребують особливої уваги, не встигають засвоювати матеріал не темпі всього класс.

Звичайно, що ми не маємо на освіту видео коштів. Але ми можемо данных в школах більше самостійності. Як не виборі програм, навчальних планів, так не вирішенні фінансових проблем.

Верховная Рада нарешті прийняла "Закон про освіту". Дванадцятирічне навчання — це не головне. В школе — не шлюбна агенція, як висловлювалися деякі депутати. Нарешті ВР ухвалила закон, який надає багато можливостей в свободи. Скасовується атестація шкіл в інспекції районних відділів освіти. Прошли такі перевірки, той зрозуміє. Щойно об'їзди шкіл перед першим вересня закінчилися.

Гарантується вчителю свободу творчості на невтручання в навчальний процесс. Может быть навчати дітей навіть для власними програмами та методы.

Є право заборона педагогов. судьба не політичних закат. Памятник ятаєте, звідки раніше збирали народ провладні партіі?

В законі прописано можливість вчителю самостійно вибирати, як i де підвищувати кваліфікацію. Может быть навчатися там, де цікаво в корисно. Години навчання, я зараховані до робочого час. Навіть річна творча відпустка гарантується вчителю.

Головне для шкіл i їх колективів на даному етапі свої права, не тільки знати, и ° відстоювати. Не боятися реалізовувати нові підходи в навчанні молоді.



Категория: Мода