СБ пива запускає химерні лосьйон для tradies в знакових пляшки
Опубликованно 13.08.2020 12:00
Всіма улюблений австралійський бренд пива показав свій новітній продукт насправді є одеколон під назвою "Жага".
Вона була створена для тих, хто "стук-офф" моменти, коли вам потрібно, щоб покрити, що чудовий запах важкого робочого дня, так що ви можете відправитися в паб, прохолодний пінистий.
По темі: австралійський пивний топ список кращих напоями
Вікторія Горького запустив новий продукт для tradies – це лосьйон після гоління під назвою Спрага. Фото: Додається
"Ми працю любимо, але давайте будемо чесними, ніхто не хоче бути людиною, яка приносить запах робочому місці в паб, директор з маркетингу В. Б. Хейден Тернер сказав.
Він описав чоловічий парфум – дивно, що не пахне як пиво, незважаючи на те, що впізнаваний бренд і коричневі пляшки – так досконалі, супроводжуваний крижаним VB в пабі з друзями.
"Ми хотіли, щоб вшанувати цей момент, з ароматом, що кожен працьовитий, питної СБ, австралійський чоловік буде носити з гордістю."
Це коштує $25 і призначений для працівників зі сторінки паб. Фото: Додається
Мабуть, запах цей матеріал дасть вам "гіркі ноти цитрусових, які поступаються місце квітковим спецій і солодкий хмільний акценти".
Він також буде встановить вам назад $25 – але там лише 15 000, які підуть на продаж, так що якщо ви зацікавлені, щоб пахнеш як гіркий мішок апельсинів, Вам буде потрібно отримати швидко.
Категория: Мода