Ютуб роялті прийшла грюкнув по 'глухий' новий товар 90 $


Опубликованно 18.05.2020 13:35

Ютуб роялті прийшла грюкнув по 'глухий' новий товар 90 $

Краса могул прийшла, відомий своєю суперечливої особистості, випустила подробиці про своєї нової палітри тіней для повік названий кремували на вихідні.

Однак смерть-тематичний 24-відтінками сірого кольору і палітра крем засмутило деяких шанувальників, з деякими назвавши його "занадто багато" слідами пандемії коронавіруса, який забрав сотні тисяч життів.

Приєднатися однодумців нариков краси в нашій спеціальній групі Facebook

Прийшла піддавався критиці за випуск палітри тіней для століття під назвою кремований під час пандемії коронавіруса. Фото: Instagram / Прийшла

Смерть-тема була позначена "глухий". Фото: Instagram / Прийшла

"Прийшла залізниця випустила кремації тематичні панелі в центрі глобальної пандемії, в якому трупи тисяч вбитих covid були кремовані," зла жінка написала на Twitter.

"Тому УР збираєшся розповісти мені прийшла випускає палітру під назвою 'кремований під час глобальної пандемії, де тисячі гинуть", - сказав інший.

Поки один писав: “мою бабусю кремували після того, як вона померла від Covid. Це виглядає як поганий час для такого продукту".

Інші називають брендинг "музичного слуху".

прийшла запустив нову палітру під назвою "кремували". Як це зробити ви себе почуваєте? pic.twitter.com/3X94ABksrL— Себастьян Вільямс (@sebas_williams) 16 травня 2020,

Новий піддон потрібні зірки музичного слуху на рівні, що я навіть не можу обернути мою голову навколо."Кремувати", з гаслом "будьте готові, померлого", під час пандемії здоров'я пропорцій ніколи не бачив в історії людства?Дякую, але ні.#JeffreeStarIsOverParty— Каміл (@CruelRedMouth) 15 Травня 2020

#jeffreestar випускаючи панелі під назвою 'кремували' з тінями, такі як 'гробар' & похмура фотосесія з катафалком (ще одна тінь імені) в БГ під час пандемії, де 308k+ люди вмирали так чертовски зовсім був відсутній слух. поняття не мав, смерть була настільки виверткі, померла б раніше



Категория: Мода