Бренд австралієць, який продає один бальзам для губ в хвилину


Опубликованно 23.09.2019 20:45

Бренд австралієць, який продає один бальзам для губ в хвилину

Пара повернулася до Австралії після життя у Греції, де місіс Чепмен був виявлений її екзема повністю зникла після використання місцевих продуктів по догляду за шкірою.

Але коли вони повернулися в Квінсленді вони були нездатні знайти схожі продукти і парі довелося придумати своє виправлення.

"Ми не можемо купувати їх," р-н Чепмен сказав новини.ком.АУ. “Отже, ми повинні навчитися робити їх. (Він був просто продукти, які ми робили і тоді друзі і родичі, всі кому не лінь — покажи, що ти робиш ... а потім всі говорили, 'Про, я можу купити дюжину з них."

По темі: краси продуктів, які допоможуть вам підроблені гарного нічного сну

По темі: макіяж простака проти буж оригінали

Після продажу до друзів і на місцевих ринках Містер Чепмен вирішив почати продавати їх в чистоті і чистий бальзами для губ на eBay в 2010 році, де їх хобі швидко зняв.

Сьогодні це повний робочий день для подружжя, які продають в середньому один бальзам для губ в хвилину, з більш ніж 1 млн. доларів на сьогоднішній день продажу тільки через eBay.

Їх чистий і чистий бальзами для губ містять шість пунктів або менше інгредієнтів, включаючи оливкова олія і мед Манука, бджолиний віск надходить з Квінсленда і Вікторії.

Марк Чепмен.

По темі: на $70 маска Instagram одержима

Пов'язані: 10 дешеві продукти краси під $40

Чистий і чисто природних, місцевих продуктів зробили їх справжнім хітом в Азії, де попит на австралійський Skincare і здоров'я продукти високого.

Вони почали продавати в Малайзію і зараз є фірма клієнтської бази у В'єтнамі, Сінгапурі, Гонконгу. Макао, Таїланду, Філіппін та Китаю.

“Єдина різниця-вони купують різні смаки ... номер один-це мед манука бальзам для губ. Ніхто у світі не хоче, щоб бальзам для губ, так це наш номер один скрізь, неважливо, де ви йдете," сказав пан Чепмен.

По темі: приголомшливий палітр за вигідною ціною теги

По темі: помад, які насправді Smudge-доказ

"Папайя-це дуже велика в Азії, в той час як ми, ймовірно, продавати більше м'яти і ванілі в Австралії."

Містер Чепмен кредитів в успіх в чистоті і чистий вниз до бренд починав на eBay, який у ці дні відзначає своє 20-річчя, оскільки він надає зручну платформу для них, щоб отримати їх продукти там.

"Ось чому ми почали з eBay, тому що вам не потрібно мати інфраструктуру або дистриб'юторських договорів або нічого, ви можете легко завантажити і у вас є доступ до нього", - сказав він.тенденції в образі життя174



Категория: Мода