Мільйонер жінка за бренд конкуруючи більш докладної інформації, Мекка


Опубликованно 15.07.2019 18:15

Мільйонер жінка за бренд конкуруючи більш докладної інформації, Мекка

Але задовго до цих рітейлерів було любити красу, онлайн-центру краса, народжена з гаража студента універу.

Протягом майже двох десятиліть, на сайті вже домінував на австралійському ринку краси в країні діє онлайн-магазин краси, і він продовжує процвітати.

Те, що почалося з вкладення $12,000 і тільки дві марки з його ім'ям, обожнюють красу дивиться на повороті більш ніж у продажу 100 мільйонів доларів у наступному році.

Кейт Морріс був всього 21 рік, коли вона заснувала обожнюю красу з гаража її будинку в Мельбурні.

І якщо б ви запитали Кейт Морріс її на лампочку моменту, як цікавий 21-річний вдасться, то сказала б тобі "ні".

Кейт вчилася і мистецтв спеціальності бізнес в Мельбурні і робота підробіток на косметику лічильника, коли вона заснувала сайт електронної комерції в 1999 році.

"Я працював над Клараном прилавком в універмазі, який я любив, як я завжди був наркоман краси," Кейт розповіла Новини.ком.АУ.

“Але я справді помітив, скільки жінок нелюбимих мати досвід, щоб піднятися до прилавка, щоб дізнатися купу інформації про товар — вони часто переймають досвід залякати, а не як розширення прав і можливостей.

"Так я думав, ну, тут і їжаку зрозуміло, хто-то повинен зробити це."

Перш ніж хтось вкрав ідею, безстрашної Кейт пішла на створення руйнівних краси торговий досвід, що споживачі — все, не виходячи зі свого гаража.

Катя, фіналіст премії "Вдови Кліко" Ділова жінка 2019, почав обожнювати краси з $12,000. Це зараз звертаються за 52 млн доларів, як очікується, у наступному році подвоїться.

Вона позичила $12,00 з батьками її хлопця, щоб почати ризикований бізнес-концепція. Тому що не було іншої справи, як ніби вона знала, що дорога попереду не буде легко.

Знадобилося багато переговорів і переконати, щоб отримати авторитетних брендів шкіри і краси на борту її ідея.

"Перше, що я зробив, було зібрати, тому що, якщо я хочу інтернет-магазин товарів для краси, це саме те, що мені потрібно", - сказала Кейт.

“Я поняття не мав, що я роблю. Це був просто питання вибору завдань, приставав до неї, закінчивши її, перш ніж перейти на наступний. І я б просто з'ясувати все інше по дорозі.

“Плюс початку так молодий, я зрозумів, що мені нема чого втрачати. Я просто сказала собі: "О, ну якщо все це терпить невдачу, я буду 25 і безробітних — це трапляється з багатьма випускниками уні'".

На щастя для неї, це не той випадок. Вона пручалася, але її наполегливість і завзятість отримав її за лінію.

"З 50 світових брендів краси я звернувся, лише двоє погодилися підписати; більшість з них навіть не беруть або відповідає на мої дзвінки", - сказала вона.

“Я, ймовірно, почав свій бізнес 10 років раніше, тому що клієнти не готові до цього. Їм ще потрібно звикнути до ідеї".

Кейт, яка стала фіналістом в цьому році престижну нагороду Вдова Кліко Ділова жінка, пішли від того, відразу дві торговельні марки на своє ім'я, щоб тепер похвалитися більш ніж 160 і 12000 продуктами, включаючи Боббі Браун, студія естетичної косметології, Елізабет Арден і Джорджіо Армані.

“Я не думаю, що там був один момент, або момент, коли я подумав, ОК, я на щось. Це було дуже повільним і неухильним прогресуванням.

"Кожен день, кожен тиждень були просто на кілька порядків більше, ніж у попередньому."

Згідно "острэлиан Файненшл рев'ю", компанія звернулася за $52 млн до 2018 — два роки, перш ніж він оголосив інвестиційний від роздрібного гіганта Вулворта.

У наступному році, Кейт прогнозує, що цифра в два рази більше, ніж у продажу 100 млн. дол.

“Чесно кажучи, коли я думаю про те, що (продажів), я просто думаю, що операції і скільки людей потрібно найняти, щоб це сталося.

"Я тільки що побудував цей шлях, але це, звичайно, велику кількість та не той, який ви хотіли бачити себе бити".

Як любити красу збереглися, особливо в такій конкурентній, соціальній медіа-приводом галузі?

“Дуже багато продукції у нас на складі недоступні в інших роздрібних торговців, як власне шкірою і продукти догляду за волоссям. Це найкраще, що перукарі і використовувати дерматолога на своїх клієнтів", - сказала Кейт.

"Тому в багатьох магазинах не змінили свого досвіду клієнта в 70 років, і це те, що ми дивимося весь час в терміновому порядку."

Адже вся причина, вона почала бізнес був для розширення можливостей споживачів, а також понад 20 000 замовлень на тиждень, її формула, здається, працює просто відмінно.

“Ми йдемо в багато зусиль, щоб спробувати допомогти клієнтам знайти ідеальний продукт. Ось чому ми також пропонуємо вибірку товару, чатів і блогів, які пояснюють ті чи інші інгредієнти продукту", - сказала Кейт.

"Це не тільки продаж продуктів, ви повинні піти вище і поза."

Ніщо не може зупинити Кейт, який дебютував у минулому році на "фінансовий огляд" молодий багатий список стан оцінюється в 30 мільйонів доларів.

Мельбурн мати-оф-два просто почав любити красу в Новій Зеландії. Що стосується решти світу — дивитися цей простір.



Категория: Мода