Tsunami RT: «срібний» хаос


Опубликованно 10.01.2019 14:00

Tsunami RT: «срібний» хаос

Такого складного і хаотичного фіналу сезону в історії Porsche Carrera Cup Italia ще не бувало – фактично, учасники отримали лише одну гонку замість двох, що навіть не дало можливості як слід поборотися за призові місця за підсумками етапу, так і за підсумками всього сезону. Якщо щось і пройшло без проблем, то тільки вільні тренування і кваліфікація, після чого запанував справжній хаос – як на трасі, так і після фінішу змагань (ціла серія штрафів, численні перерахунки очок)... У таких умовах українська команда Tsunami RT Centro Porsche Padova завершила італійську частину сезону на «срібній» ноті – взяла другі місця у всіх заліках, в яких брала участь (абсолют, команди і Michelin Cup)!

У суботу організатори запропонували учасникам дуже інтенсивну програму – вранці пройшли вільні тренування, вдень відбулися обидві кваліфікаційні сесії, а ближче до вечора стартувала перша гонка. На вільних тренуваннях і в кваліфікації умови диктували обидва провідні пілоти Tsunami RT–Алессіо Ровера і Томмазо Моска регулярно посіли два перших місця. Причому спочатку трохи більш швидким був Моска – йому належали кращі часи як у тренуванні, так і в першій кваліфікації. Але пізніше, під час своєрідного «суперпоула», коли десять кращих пілотів визначають володаря поула, ініціативу перехопив Ровера, який випередив Моску на 0,056 секунди і став найшвидшим (що принесло йому 2 очки).

Але, як незабаром з'ясувалося, це був останній відносно спокійний період гоночного уїк-енду в Імолі – вже у другій половині суботнього дня на трасу буквально обрушилася злива, який перетворив першу гонку в своєрідний «заплив на швидкісних катерах». Організатори не стали ризикувати і дали старт гонці за машиною безпеки, але ця міра не дуже допомогла – три кола пілоти пройшли «караваном», потім був один-єдиний бойовий круг, після чого на трасі знову з'явилася машина безпеки... А через 18 хвилин після старту гонку взагалі вирішили зупинити – гоночний трек буквально заливало потоками води. Але навіть жодного швидкого кола вистачило, щоб отримати цілу низку подій. Алессіо Ровера показав найшвидший круг (плюс ще один призовий бал), фінішував першим, після гонки отримав 5 секунд штрафу і опинився сьомим. Томмазо Моска втратив позицію, але все одно став другим, Алекс де Джакомі завоював третє місце в заліку Michelin Cup (джентльмен-драйвери). Оскільки не вдалося провести гонку повністю (тобто 28 хвилин плюс 1 коло), то всі пілоти, що фінішували в Топ-10, отримали тільки половину очок.

Алессіо Ровера: «На трасі був справжній кошмар, суцільні потоки води, ми аквапланировали на прямих. Шкода, звичайно, що дали лише половину залікових очок. Але все-таки це було чесно – гонка і так майже повністю пройшла за машиною безпеки, так що і окуляри навпіл».

Томмазо Моска: «Безглузда гонка. Я втратив позицію, коли Бертонелли обігнав мене по зовнішній стороні в повороті Tamburello, а потім ми боролися в наступних віражах. Закінчилося це тим, що він зрізав поворот Variante Villeneuve і завдяки цьому відірвався від мене».

Алекс де Джакомі: «Давати старт гонці в таких умовах – це ідіотизм, інакше назвати не можу».

У неділю погода вже не влаштовувала таких сюрпризів, як напередодні, але ця обставина нітрохи не завадило перетворити в найжорстокіший хаос вже другу гонку поспіль. Томмазо Моска з Алессіо Роверой повинні були стартувати з п'ятої і сьомої позицій, що гарантувало їм чимало складнощів у боротьбі за найвищі місця. Але черговий хаос не змусив себе чекати – гонку довелося зупинити вже після трьох кіл, коли один за іншим вилетіли Алекс де Джакомі (у віражі Rivazza) і Сімоне Пеллегринелли (чий Porsche в повороті Acque Minerali після вильоту буквально " розніс захисний бар'єр). Повторний старт вдалося дати десь через годину, після чого почалися «математичні ігри» - підсумкові місця в такій «розділеної» на дві частини гонці були визначені не по фізичній положення пілотів на фініші, а за сумою часу в двох заїздах. Томмазо Моска другий раз поспіль завоював в гонці друге місце (до цього він також додав кращий час на колі), Алессіо Ровера завершив цей подвійний заїзд п'ятим. Таким чином, незважаючи на всі події, пілоти Tsunami RTв Імолі записали на свій рахунок поул, два найшвидших кола і три фінішу на подіумі.

Алессіо Ровера: «Оскільки на початку гонки я був далеко від лідера, два появи машини безпеки після рестарту нам завадили. Але навіть якщо б мені вдалося виграти цю гонку, це не дуже змінило б ситуацію в серії. Все вирішилося ще вчора, коли пішли неприємності у першій гонці».

Томмазо Моска: «Гонка добре пішла, але ці машини безпеки коштували нам часу, можливо, і завадили виграти. Але я все-таки радий такому результату. На жаль, після аварії в Мюджелло я допустив серйозні помилки в Валлелунгу, що було неприпустимо. Без цього титул міг бути у нас».

За підсумками сезону Tsunami RT Centro Porsche Padova завоювала «срібло» у всіх трьох заліках, в яких була заявлена. Алессіо Ровера став другим в особистому заліку, здобув п'ять перемог і набрав 119 очок – чемпіонський титул завоював Джанмарко Куаресмини з 129 окулярами, який провів повний сезон у Porsche Carrera Cup Italia (Ровера, на відміну від усіх своїх суперників, зміг виступити лише на п'яти етапах з семи). Томмазо Моска, незважаючи на провал у середині сезону (важка аварія, перелом ноги), став четвертим – 107,5 очок. У заліку Michelin Cup Алекс де Джакомі став віце-чемпіоном, набравши 75 очок. У командному заліку Tsunami RT також завоювала другу позицію (150,5 очок), поступившись тільки Dinamic Motorsport (178 балів).

Всі самі останні новини про Tsunami RT можна дізнатися на її офіційному сайті, а також на сторінці команди в Facebook tsunami-rt.com/ і www.facebook.com/Tsunami.RT

Прес-реліз Tsunami RT

Фото Akis Temperidis (Tsunami RT)



Категория: Авто-спорт