Цей новий продукт Дайсон-це спільна гра-чейнджер


Опубликованно 10.10.2018 09:01

Цей новий продукт Дайсон-це спільна гра-чейнджер

Відомий, перш за все, для пилососів, він не був до засновника 2016 сер Джеймс Дайсон тріпав галузі з запуском його whizzbang фен — продукт на відміну від будь-якої іншої барабан у світі.

Ви бачите, його барабан прийшов без дуже знайомий особливість — це лезо. Обходиться сімейна компанія 94 млн. доларів в наукові дослідження і витрати на розробку, такий барабан був у роботах протягом чотирьох років, і обіцяв користувачам "високої швидкості" повітряна струмінь і шум "за чутний діапазон для людини". Це розходження вони сподівалися здути конкуренції.

Дайсов надзвуковий революцію фен.

З участю 103 інженери, 600 прототипи, більше 100 патентів і, як не дивно, більше, ніж 1625km людських волосся, сушарки, викладених у рішенні загальних проблем з існуючими фен — шум, вага і пошкодження волосся.

Коли він прибув до Австралії — надзвуковий не було, і все одно не дешево. Але незважаючи на цінник 699$, Дайсон успішно здобув перемогу над скептиками, зі своєю маркетинговою майстерність стираючи грань між хочу і треба.

Тільки в минулому році, компанія потягнув на рекордні 6,5 млрд доларів, натяк на успіх надзвуковий.

Тактика сера Джеймса Дайсона-створити проблему, або, принаймні, звернувши увагу на одне, а потім пропонує рішення-це підхід, який має першорядне значення для компанії.

Пристрій може випрямити, завити і створювати хвилі від мокрого волосся.

Це такий маркетинговий хід компанії використовував на своєму останньому очищувач вентилятора, вибір безмешковых пилососах і тепер її останнім записом в світ краси.

Сьогодні майстри переосмислення побутової техніки підвищили ставку в особистий стиль, запуску продукту настільки різноманітні, як Термомікс для ваших волосся.

Названий Дайсон Airwrap, цей багатофункціональний інструмент дозволяє завити, випрямити, сушити і навіть створити ідеальні пляжні хвилі за допомогою одного пристрою. Ой, та це все може бути зроблено з мокрого волосся.

Замість того, щоб сушити волосся до укладання, стайлер використовує струменя повітря дозволяють домогтися кучері, хвилі і гладка укладання сухої обробки будинку.

Вони стайлер використовує ефект Коанда для дуттєвого повітря і маніпулювати волосся на криволінійній поверхні.

За словами Дайсона, створення підкосили явні проблеми, коли справа дійшла до тепла стайлери, будучи сплутаним волоссям, пошкодження, температури і слабкий потік повітря.

Замість того, щоб використовувати сильну спеку, щоб отримати завити або випрямити, пристрій використовує високу вибухів тиску повітря на криволінійній поверхні, щоб створити бажаний вид.

Відомий як "ефект Коанда", локони, пляжні хвилі або прямолінійність буде відбуватися при високій швидкості струменя повітряних потоків по поверхні і, внаслідок відмінностей у тиску, повітряний потік приєднується до поверхні.

Скориставшись цим принципом, команда Дайсон аеродинаміків створений спосіб зачіску, використовуючи тільки повітря в поєднанні зі спекою. В результаті, в залежності від того, який з шести глав укладання ви використовуєте на пристрої, створить завиток, хвиля, гладкості і сухості волосся, все, не викликаючи пошкодження спеки.

Близько 230 інженери і вчені розробили стайлер протягом шести років.

"Ми були одержимо маніпулювання повітряного потоку для більш ніж 25 років", - сказав Сер Джеймс.

“Це одна з наших основних компетенцій. Використання можливостей цифрової мотор Дайсона ми розробили воістину унікальний інструмент для укладання запобігання екстремальних термічних пошкоджень при гарячої укладання. Я безмірно горджуся тим, що наші інженери домоглися".

Щоб придумати продукт, 230 інженери і вчені витратили більше шести років тестування і дослідження різних типів волосся і звички по всьому світу.

Пристрій може випрямити, завити і створювати хвилі від мокрого волосся.

Двигун обертається для створення області високого тиску в верхній частині для укладання барель. Висока швидкість струменя повітря потім розсіюється з шести слотів повітря навколо стовбура.

Укладання щітки машини також спроектований, щоб використовувати ефект Коанда. Для досягнення сушити оздоблення, щітки вирівняти волосся при гарячої укладанні, допомагає забезпечити гладку, блискучу поверхню при сухій. В основному, пристрій виключає необхідність для круглою щіткою в одній руці і феном в іншій — знахідка для мільйонів чоловіків і жінок, які борються їх феном щоранку.

Новий стайлер буде коштувати $699.

Хоча це обійдеться вам прохолодно $699, це пристрій буде намагатися ухилитися будь-який інший фен, бігуді або утюжок для тебе приховав у своєму марнославстві. Йде з шістьма вкладень — кожен з різною метою укладання — потоки гарячого і холодного повітря дозволяють створювати бажані стилі з одним натисненням кнопки.

Це розумний хід з боку пилососа магната, який націлився на вигідних в світі волосся та індустрії краси.

За даними Euromonitor, споживачі стають все більш стурбовані волосся і здоров'я шкіри голови і частіше шукають продукти для вирішення конкретних проблем.

За даними Бау Вуонг, аналітик індустрії компанія, надання послуг перукарнями та все, що відбувається з ним, буде продовжувати зростати в Австралії.

"Перукарське мистецтво є необхідність особистої гігієни," пан Вуонг повідомив ABC.

“Попит, як правило, бути стійкими для цих стрижок, навіть в умовах нестабільної економіки. Промисловість, як очікується, буде коштувати $6,5 млрд в поточному році".

Індустрії по догляду за волоссям процвітає, з світовим значенням, встановленим на 123.5 млрд. дол.

Збільшення факторів, таких як забруднення, пошкодження сонця, волосистої частини голови питання, витончення волосся і втрати, там і зараз підвищену увагу на категорії, пропонуючи переваги підтримки здоров'я волосся, у тому числі товщини волосся, швидкої регенерації, репарації ушкоджень, глибоке харчування та інші подібні категорії набуває все більшого значення.

У дослідженні, проведеному компанією Statista, в 2018 році, світовий ринок догляду за волоссям оцінюється в суму близько 123,5 млрд$, в тому числі технології волосся.

За даними дослідження, чоловіки і жінки більш схильні витрачати більше, якщо це означає, що результат їх волосся будуть здоровішими.

"У сучасній культурі, здорові волосся є продуктом, який відображає ідею зберегти молодий вигляд, і цей фактор дуже впливає на рішення про покупку у споживачів", - йдеться в повідомленні.

Споживачі хочуть, щоб знайти способи, щоб зберегти здоров'я свого волосся, без шкоди для стилю.

“Догляд за волоссям і техніки безперервно займається дослідженнями і розробкою, з метою розробки нових, більш ефективних і безпечних препаратів.

“Зростання на ринку догляду за волоссям обнадіює, що спонукало ряд нових гравців, щоб закріпитися в нішевих сегментах.

"У найближчі роки ця тенденція продовжиться, тим більше, що мільйони споживачів у країнах з економікою, що розвивається стають свідомими про їх укладання волосся, фарбування сивого волосся і підтримки здорової шкіри голови і стилю".

Новий Airwrap Дайсон будуть доступні в інтернеті з середовища. Сіднея зможуть випробувати новий пристрій на перший в Австралії коли-небудь Дайсон поп-ап магазин в діловому центрі столиці з сьогоднішнього дня до неділі, 14 жовтня.



Категория: Мода