Рекламу з Брітні Спірс розкритикували за надмірну ретуш


Опубликованно 16.04.2018 09:24

Рекламу з Брітні Спірс розкритикували за надмірну ретуш

Брітні Спірс

Днями 36-річна Брітні Спірс зробила comeback в індустрію моди, ставши обличчям нової джинсової колекції Kenzo під назвою La Collection Memento N°2. Лінійка вже доступна для покупців, а на офіційному сайті модного бренду з'явилися фотографії, на яких співачка позує у коротких топах і навіть у спідній білизні, нагадуючи ту саму Брітні з початку нульових, яку дізнався і полюбив весь світ.

Брітні Спірс рекламної кампанії Kenzo

Фанати співачки стали вітати її з новим успіхом, підкреслюючи, що ніхто інший не зміг би виглядати так органічно в цій фотосесії (її автором, до речі, став знаменитий Пітер Ліндберг). Однак реакція не була одностайною: деякі особливо скептично шанувальники нагадали Спірс, що на ній лежить відповідальність за двох синів, а хтось і зовсім зізнався, що з-за великої кількості ретуші не відразу дізнався артистку.

Схоже зауваження опублікував на своїй сторінці музичний критик Джо Коскареллі:

А ми взагалі впевнені, що це Брітні Спірс?

Брітні Спірс на знімку відретушованому

Брітні Спірс без фотошопу

Проблема зайвої фотошопу у фешн-індустрії стоїть досить гостро. Багато відомі актриси не раз засуджували модні видання за надмірну ретуш фотографій, серед них Кіра Найтлі, Джулія Робертс, Кейт Уінслет, а 79-річна Джейн Фонду в знак протесту з'явилася на обкладинці в "натуральному" вигляді.

Сама Брітні поки ніяк не відповіла на критику. Ймовірно, зараз вона зайнята врегулюванням скандалу з колишнім чоловіком Кевіном Федерлайном, який вимагає від співачки підвищення суми аліментів. А поки ситуація залишається не вирішеною, ми будемо сподіватися, що Кевін не використовує цю фотосесію проти Брітні.



Категория: Женщинам