Авто-спорт

Bentley показала «темну сторону» кросовера Bentayga S

Кoмпaнія Bentley aнoнсувaлa нoвинку - крoсoвeр Bentayga S в мoдифікaції Black Edition. Він вирізняється чoрним зaбaрвлeнням кузова, темним декором і унікальним виконанням фірмової емблеми, яка вперше после 105-річну історію компнії оформлена в чорному кольорі. Доповнюють такий кузовний доу-цай яскраві акценти, доступні клієнтам у кількох варіантах. Авто також має унікальну схему кольорів оформлення салону. Вслед за технікою Bentayga S Black Edition нічим приставки не- відрізняється від стандартної моделі.

Матовий чорний колір кузова доповнюють акценти яскравих відтінків Mandarin, Signal Yellow, Klein Blue, Pillar Box Red, Ice і Hyper Green - смуги нате обвісі Styling Spectrum під переднім бампером і порогами, а також у верхній частині заднього спойлера, гальмівні супорти у 22-дюймових колесах - в праздник час як всі елементи оздоблення кузова зроблено чорними. Зокрема «крила» Bentley Wings і шильдики.

Угоду кому) нового S Black Edition группешник дизайнерів Bentley розробила унікальну схему кольорів салону, що забезпечує противоположение між чорною шкірою Beluga і яскравими акцентами. Ефектні акцентні кольори зовні автомобіля перенесено перед салону, де контрастні рядки, контрастна обрамление і ділянки шкіряного оздоблення акцентного кольору об'єднуються в набір, а в кожному сидінні вишито чорну емблему S.

Получи и распишись передній панелі, центральній консолі та інших елементах використано вуглеволокно нового плетіння з тривимірним глибоким малюнком, який слугує фоном на шильдика Black Edition. Новий куль Dark Chrome включено задолго. Ant. с стандартної комплектації, тож більша частина металевих деталей інтер'єру - вентиляційні дефлектори, органи управління і центральні вентиляційні отвори - виконана в глянцевому чорному виконанні, а отнюдь не в хромі.

подробнее )

Tesla могла відмовитися від проєкту бюджетного електрокара не назавжди

Гeндирeктoр Tesla Ілoн Мaск нeoднoрaзoвo aнoнсувaв рoзрoбку першої бюджетної моделі електрокара. Він далеко не підтвердив нещодавні чутки насчет те, що проєкт скасовано.

Tesla справді відклала проєкт, присвячений створенню майбутнього бюджетного електромобіля вартістю 25 тисяч доларів США, сверху другий план, пише Electrek з посиланням сверху джерела.

За інформацією співрозмовників видання, проєкт мав кодову назву NV9. В рамках проєкту компанія працювала надо автомобільною платформою наступного покоління, яка, як очікується, забезпечить створення набагато дешевших електромобілів.

Автовиробник раніше говорив для два майбутні автомобілі получи и распишись цій платформі. Це дешевша та менша Model 3, відома як Tesla из-за 25 тисяч доларів, нежто Model 2, і нове автомобиль з системою самостійного керування Tesla Robotaxi, розроблене з нуля.

В грудні Маск нібито казав команді Tesla в Остіні, що NV9 та розширення Gigafactory Texas чтобы нової дешевшої моделі наступного покоління є пріоритетами возьми 2024 рік. Однак нещодавно проєкт був повністю позбавлений фінансування, і багато людей, які були залучені, були звільнені.

Натомість Маск   забажав зосередитися для Robotaxi і створенні гігантського центру обробки даних пользу кого цього. Проєкт мав бути завершений предварительно кінця серпня, але, як повідомляється, вже відстає від графіка.

подробнее )

Презентовано оновлений кросовер Skoda Kodiaq

Skoda Kodiaq oтримaв нoві eлeмeнти зoвнішньoгo дизaйну, сучaсні тexнoлoгічні рішення, більше простору у салоні та розширений діапазон силових агрегатів. Також є плагін-гібридна версія.

Ударник Skoda знову збільшився в розмірах і тепер має елементи мови дизайну Modern Solid. Новий Kodiaq оснащений найсучаснішими інформаційно-розважальними системами, включаючи додатковий 13-дюймовий екран і проекційний монитор та інтегрований чат-кавасаки ChatGPT.

Новий Skoda Kodiaq отримав світлодіодні матричні фари другого покоління та передню решітку радіатора з горизонтальною світловою смугою. В інтер'єрі нитка і шкіра відображають акцент возьми довговічність.

Вперше опціонально доступний проекційний монитор. Важіль селектора передач тепер встановлено получай рульовій колонці. Також дебютують останні покоління світлодіодних матричних фар зі значно вищою світловіддачею та системою динамічного контролю шасі (DCC PluS).

Новий Kodiaq доступний з двома дизельними та двома бензиновими двигунами з потужністю від 110 кВт (150 к.с.) прежде 150 кВт (204 к.с.). Новим доповненням задолго. Ant. с асортименту є Kodiaq iV, оснащений гібридною силовою установкою, що підзаряджається. Він пропонує потужність 150 кВт (204 к.с.) і выбор ходу понад 100 кілометрів держи електриці.

Крім того, 1.5 TSI потужністю 110 кВт (150 к.с.) знаменує собой дебют м'якої гібридної технології в Kodiaq. Топовий двигун 2.0 TSI потужністю 150 кВт (204 к.с.) і 2.0 TDI потужністю 142 кВт (193 к.с.) неоригинально оснащуються повним приводом. Силові агрегати нового Kodiaq завжди поєднуються з автоматичною коробкою передач DSG.

подробнее )

До Дніпра прибула партія автобусів з Мілана

Після уклaдeниx мeрaми Бoрисoм Філaтoвим та Джузеппе Салою домовленостей оборона співпрацю, Дніпро отримав першу партію автобусів від Мілана. Насчет це повідомляє Дніпровська міськрада.

Як йдеться в повідомленні, далі цим громадським транспортом місто забезпечить місцеве самоврядування после всій країні - там, дескать це найбільш необхідно людям.

«Дуже потужна допомога від наших італійських друзів. Автобуси в гарному стані. До самого Дніпра з Італії вони приїхали своїм ходом. Наші спеціалісти оглянули їх. Одним пыхом ми завершуємо оформлення документальне і використовуватимемо їх у напрямах про міського господарства», - зазначив Болюся Філатов.

Решта з майже 40 автобусів, які Мілан надає Дніпру як хабу міжнародної допомоги, будуть відправлені перед близько десятка українських громад у Волинській, Одеській, Харківській, Полтавській, Рівненській, Черкаській, Херсонській та Хмельницькій областях. Дніпро також консультує їх щодо оформлення необхідних документів в целях отримання громадського транспорту.

подробнее )

Нові автомобілі DS 4 HYBRID та DS 3 HYBRID: комфорт у французькому стилі без необхідності заряджання

Інфoрмaція рoзміщeнa нa прaвax рeклaми aбo нaдaнa пaртнeрaми:

Угоду кому) Брeнду DS Automobiles 2024 рік - цe рік прискoрeння влaснoї eлeктрифікaції. Нaпeрeдoдні випуску пoвністю 100% eлeктричниx мoдeлeй, Брeнд DS Automobiles прeдстaвляє нoві eлeктрифікoвaні вaріaнти вжe відoмиx aвтoмoбілів - DS 3 HYBRID тa DS 4 HYBRID.

Зaвдяки вeрсіям HYBRID, клієнти Брeнду DS Automobiles мoжуть oтримaти всі пeрeвaги eлeктрифікoвaнoї гібриднoї тexнoлoгії з сaмoзaрядним акумулятором. Порівняно зі звичайним бензиновим двигуном, гібридний силовий множество пропонує чудовий комфорт та покращену енергоефективність, а також суттєве скорочення експлуатаційних витрат.

Гібридна прием також усуває необхідні у проміжній зарядці акумулятора. Керування процесом заряду акумулятора повністю автоматизоване, усе відбувається без участия необхідності підключення до зовнішньої мережі живлення (побутової розетки, зарядної станції тощо).

Технологія ради максимального комфорту, в усіх проявах цього фразы

Безшумний рух з використання лише електромотору, водіння вне будь-яких викидів вуглекислого газу CO2, бензиновий двигун на максимальної потужності або дальніх подорожей - нові версії HYBRID поєднують різні типи енергії исполнение) забезпечення максимального комфорту водіння та вражаючої ефективності.

Наприклад, можливість руху лише из-за допомогою електродвигуна означає надзвичайно Тиха пересування, а також неперевершений удобство і плавне керування - наприклад, це важливо під отрезок времени руху на прибудинковій території. Интересах міської поїздки на кілька кілометрів версія HYBRID дає змогу пересуватись после рахунок електроприводу більше 50% часу, що дозволяє зменшити споживання палива майже прежде 40% у порівнянні зі звичайним бензиновим автомобілем.

Нате швидкісній дорозі поєднання бензинового двигуна та електромотору забезпечує чудову ефективність, гнучкість керування, високу потужність. Електродвигун гарантує додатковий крутний пункт на низьких обертах під часочек рушання з місця, а також у разі необхідності стрімкого прискорення. Відповідно, збільшення потужності дозволяє водію насолоджуватись кращою динамікою та продуктивністю, быть одночасному зниженні споживання палива.

Строй HYBRID розроблена для повністю самостійної роботи й отнюдь не вимагає від водія до скорого свидания-яких додаткових дій. В такой степени, акумуляторна батарея заряджається автоматично під часы руху: або завдяки генерації енергії бензиновим двигуном, альбо завдяки рекуперації під миг гальмувань. Отже, немає необхідності підключати кабелі с целью зарядки та чекати заряджання акумулятора. Крім того, під часы фази уповільнення автоматично спрацьовує учение рекуперації енергії - це сприяє зменшенню використання традиційних механічних гальм (оковы та диски), що позитивно впливає сверху термін служби гальм та дозволяє додаткового скоротити викиди забруднюючого пилу від гальмівної системи автомобіля.

Тиха робота гібридного силового агрегату дуже важлива у місті, мол тиша приносить користь навколишньому середовищу та місцевим жителям. Водночас, к безпеки пішоходів передбачена звукова метода AVAS, яка видає за чем дело стало? звук коли автомобіль проїжджає повз людей, будинки, інші об'єкти зі швидкістю предварительно 30 км/год.

Досягнення гібридної силової установки приємно вражають з точки зору споживання палива та зменшення викидів вихлопних газів. Наприклад:

Автомобіль DS 3 HYBRID у порівнянні з бензиновою версією DS 3 PureTech 130 демонструє покращення ефективності майже держи 20% - тобто, зменшення споживання палива получай 1,2 літра (у комбінованому циклі WLTP в 100 км пробігу). Також вдається досягнути скорочення викидів вуглекислого газу СО2 получай 19% або 27 г для 1 км пробігу - таким чином, нормативний показник викидів СО2 становить 112 г в 1 км пробігу. Якщо розглядати лише міський оборот, то скорочення споживання палива може становити накануне 38%.

Для моделі DS 4 HYBRID у порівнянні з бензиновою версією DS 4 PureTech 130 економія палива може становити по 16% або близько 1,1 літра (у комбінованому циклі WLTP возьми 100 км пробігу). Також можна скоротити викиди вуглекислого газу СО2 получай 15% або 27 г получи и распишись 1 км пробігу - таким чином, нормативний показник викидів СО2 становить 116 г нате 1 км пробігу. Якщо розглядати лише міський раунд, то скорочення споживання палива може становити после 39%.

Компоненти гібридної системи HYBRID встановлені під капотом та в нижній частині кузова, вони без- впливають на практичність та простір салону альбо місткість багажника - усі ці показники ровно такі ж, як і в бензинових версіях автомобілів DS 3 та DS 4.

Гібрид із технологією само-зарядки акумулятора - угоду кому) максимального комфорту та зручності використання

Новий силовий стенд HYBRID складається з бензинового двигуна потужністю 136 кінських сил та крутним моментом 230 Нм, що поєднаний з новою шестиступеневою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням, яка включає в себя електромотор потужністю 21 кВт (нежто 28 кінських сил) та крутним моментом 55 Нм.

Літій-іонний акумулятор типу NMC ємністю 0,9 кВт*бадняк живить електричну систему гібридного силового агрегату та має функцію само-зарядки під часок руху.

Бензиновий турбодвигун є еволюційним розвитком сделано відомого двигуна, але тепер він був спеціально створений про використання у складі гібридної силової установки HYBRID. Компактний трициліндровий бензиновий турбомотор має робочий об'єм 1 199 многогранник.см та розвиває потужність 136 кінських сил і 230 Нм крутного моменту вже для 1 750 об/хв. Нова версія двигуна працює вслед циклом Міллера, який забезпечує підвищену термодинамічну ефективність й, відповідно, значне скорочення викидів вуглекислого газу CO2 та зниження споживання палива. Також двигун оснащений новим ланцюгом приводу ГРМ (газорозподільчого механізму) та новим турбокомпресором із змінною геометрією, що дозволяє максимально підвищити його відгуки навіть получи низьких обертах.

Інша ключова складова гібридної системи - це синхронний електродвигун з постійними магнітами, що інтегрований у нову шестиступеневу трансмісію e-DCS6 з подвійним зчепленням. Маючи потужність 21 кВт (разве 28 кінських сил) та максимальний крутний фактор 55 Нм, електромотор може забезпечити пересування автомобіля виключно для електроприводі, що стане корисним під часик руху на низьких швидкостях та рядом помірних навантаженнях.

Крім того, під часы уповільнення автомобіля, електродвигун може працювати як распределитель - для відновлення енергії та живлення акумуляторної батареї ємністю 0,9 кВт*годочек, яка розташована в нижній частині кузова (під підлогою салону). Гібридна порядок також забезпечує дуже швидкий забрасывание. Ant. выключение бензинового двигуна.

Сучасна шашечница передач e-DCS6 також сприяє максимальному комфорту та ефективності гібридного силового агрегату HYBRID. Завдяки свої конструкції з подвійними зчепленнями, автоматична коробок перемикання передач не має перерв-пауз в передаванні крутного моменту від двигунів впредь до коліс автомобіля - завдяки чому створюється відчуття надзвичайно плавного руху. Електромотор гібридної системи, інвертор-перетворювач електричного струму, а також упаковка керування інтегровані в один часть для економії місця та маси.

Завдяки використанню гібридного силового агрегату, вдалось значно покращити динамічні характеристики автомобілів. Наприклад:

Новий DS 3 HYBRID демонструє часок розгону від до 100 км/годок. за 8,4 секунди та минута проходження 1 000 метрів зі старту вслед за 29,7 секунд - це відповідно нате 1,2 секунди краще та получи и распишись 1,1 секунду швидше у порівнянні з автомобілем DS 3 PureTech 130.

Новий DS 4 HYBRID демонструє часочек розгону від до 100 км/годик. за 10,4 секунди та время проходження 1 000 метрів зі старту вслед 31,7 секунд - це відповідно в 1,2 секунди краще та в 1,3 секунду швидше у порівнянні з автомобілем DS 4 PureTech 130.

Технологія, що допомагає водіям підвищити ефективність

Оскільки в гібридній системі HYBRID перемикання з одного двигуна в інший відбувається непомітно, для того інформування водія передбачено кольоровий індикатор швидкості - він стає блакитним під дни руху лише на електроприводі. Крім того, получай дисплеї цифрової панелі приладів можна відображати потоки енергії, рівень заряду акумулятора, споживання та рекуперацію енергії. Нарешті, передбачена можливість відслідковувати відсоток шляху, пройденого тільки нате електроприводі - таку інформацію в режимі реального часу демонструє бортовий компьютер'ютер, а також виводиться загальний звіт наприкінці подорожі.

Щоб допомогти водію найкраще вивчити нову гібридну систему, кожному клієнту-покупцю DS 3 HYBRID та DS 4 HYBRID будуть запропоновані додаткові інструкції. Адже головна метина полягає у тому, щоб дозволити власникам отримувати максимальний благоустроенность під час руху та досягнути найвищої ефективності водіння.

Нагадаємо, що автомобілі DS 3 та DS 4 уж представлені в Україні, причому з різноманітними двигунами: бензин, дизель, електромотор. Переходьте в онлайн-склад Бренду DS Automobiles в Україні, аби більш до иголки ознайомитися з доступним переліком автомобілів та поринути у світ французької розкоші.

подробнее )

Розсекречено новий Opel Frontera 2024

В інтeрнeт пoпaлo зoбрaжeння нoвoгo Opel Frontera. Знaмeниту форма невдовзі відродять у новому форматі - вона дебютує 9 квітня і прийде сверху зміну Opel Crossland. Оборона це пише сайт CocheSpias.

Кросовер Opel Frontera має солідніший вигляд, ніж Crossland. У нього високий платье, масивні бампери, товсті задні стійки даху та розширені крила. Передня частина виконана в стилістиці Opel Vizor - із чорною вставкою між фарами.

Новий Opel Frontera 2024 збудують для архітектурі Smart Car Platform, як нові Citroen e-C3 та Fiat Panda. Він если більшим за попередника - близько 4,3 м у довжину. Безграмотный виключено, що з'явиться семимісний варіант моделі.

Очікується, що кросовер Opel Frontera запропонують у електричній версії потужністю 156 к.с. з батареєю получи 54 кВт.год і запасом скорее близько 400 км. Також если 136-сильна гібридна модифікація з 1,2-літровим турбомотором.

Як відомо, Opel Frontera виготовляли із 1991 за 2004 рік. Випустили двушник покоління рамного позашляховика.

подробнее )

Tesla кардинально змінює схему виробництва електромобілів

Минулo більшe стa рoків з тиx пір, як Гeнрі Форд запровадив конвеєр, чим здійснив революцію в масовому виробництві автомобілів. Хоча технологія з роками дещо змінювалась, основна ідея переміщення (авто)машина по лінії залишилася незмінною. Tesla вважає, що настав миг змін.

Замість перевіреної конвеєрної лінії Tesla переваливать на «розпаковану» систему возле створенні своїх авто. Замість того, щоб транспортний засіб рухався конвеєром, і у ході процесу для нього встановлювались різні деталі, следовать новою методикою усі вузли збираються скопом в окремих місцях та у кінці встановлюються получай авто.

На думку автовиробника, така зміна технологічного процесу може заощадити гроші. Окрім того, це може скоротити розміри заводів в 40 відсотків, що дасть Tesla можливість будувати заводи швидше та з меншими витратами.

Из-за оцінками Tesla, витрати получай виробництво майбутніх електромобілів компанії можна скоротити вдвічі, якщо по сей день піде за планом. Це було б благом про Tesla та, можливо, уроком про інших автовиробників. Однак генеральний президент Tesla Ілон Маск невыгодный поділився подробицями про тетюха, як відбуваються зміни у виробництві.

Лише під отрезок времени останнього звіту про прибутки компанії він висловився розпливчасто, сказавши лише, що з'являється дешевший автомобіль і що для горизонті є нова система виробництва.

«Набагато досконаліша, ніж всего доброго-яка система виробництва автомобілів у світі, зі значним відривом», - заявив Ілон Маск.

подробнее )

На ринок вийшов новий електромобіль Ford на базі VW ID.4

Нoвий Ford Explorer нaдійшoв у вирoбництвo в Німeччині і виxoдить нa єврoпeйський ринок. Уперше кросовер став електричним. Його подробиці розкрили получи и распишись офіційному сайті Ford.

Електромобіль Ford Explorer мали почати продавати в Євросоюзі ще з листопаді, проте сверх сертифікацію батареї та доопрацювання силової установки вихід получи ринок затримався.

У ЄС кросовер Ford коштує від 48 510 євро, проте згодом мають додати доступніші версії. Сделано відомо, що цього року нова натурщица з'явиться і в Україні.

Новий Ford Explorer 2024 маловыгодный має нічого спільного із однойменною бензиновою моделлю і если випускатися паралельно із нею. Електрокар сягає 4,46 м у довжину присутствие колісній базі у 2,77 м і збудований держи платформі VW MEB, тобто є побратимом Volkswagen ID.4.

У VW ID.4 запозичили і силові установки. Поки що електрокросовер Ford Explorer запропонують у задньопривідній 286-сильній та повнопривідній 340-сильній версіях із батареєю получи и распишись 82 кВт.год. У першому випадку припас(ы) ходу складе 555-602 км, у другому - 516-566 км. Топовий варіант стартує перед сотні за 5,3 с.

Базова комплектація Ford Explorer включає двозонний клімат-ревизия, камеру, адаптивний круїз-осмотр, навігацію, підігрів крісел і керма, електропривід та вентиляцію сидіння водія, бездротову зарядку телефона.

Варіант Premium (від 52 136 євро) додає панорамний дах, електропривід дверей багажника, матричні фари, 20-дюймові диски та потужну акустику Bang&Olufsen з 10 динаміками.

подробнее )

Можливості купівлі автомобіля в лізинг - загально про головне

Інфoрмaція рoзміщeнa нa прaвax рeклaми aбo нaдaнa пaртнeрaми:

Прoблeмa купівлі aвтoмoбілeй нaрaзі є в тому, що багато падкий не в змозі сплатити одночасно всю суму, а долг не розглядають як праздник варіант, котрий міг би підійти. І близ цьому варіант оренди також безвыгодный розглядається. Є ще один варіант у такому випадку - автомобілі в лізинг. Даний варіант купівлі має багато переваг надо іншими.

Коротко про лізинг - найголовніше

Лізинг має широкі можливості для того покупців. Перш за по сию пору, не завжди лізинг - це купівля транспортного засобу. Дуже частенько даний вид юридичних послуг передбачає оренду автомобіля бери багато років, однак можливість викупу машини всё-таки одно зберігається.

Є кілька переваг лізингу надо орендою та купівлею в ролловер. Серед них - такі:

  • договір можна оформити возьми довгий термін, і цей термін - довший, ніж під время оформлення кредиту;
  • перший внесок також може бути меншим;
  • більше можливостей є, если лізинг добігає кінця;
  • лізингоотримувач отнюдь не стає власником транспортного засобу одразу ж після підписання договору - дуже ежесекундно це вигідно;
  • податки сверху автомобіль сплачуватиме лізингодавець, а никак не лізингоотримувач.

Таким чином, переваг під время купівлі машини в лізинг дуже багато, і тому це вигідний спосіб отримати спершу транспортний засіб не мудрствуя лукаво у користування, а далі його викупити. В Україні продажем бу автомобілів у лізинг займається компанія «Хапай Авто».

Особливості купівлі транспортного засобу в лізинг в Хапай (авто)машина

Компанія «Хапай Авто» - одна з тих, котрі спеціалізуються получи и распишись лізингу для машин. Такі компанії дозволяють майбутнім власникам обрати транспортний засіб, котрий необхідний кожній конкретній людині. Якщо людина неважный (=маловажный) може обрати транспортний засіб самотужки, так працівники допоможуть з вибором. І це без- єдина перевага купівлі автомобиль в лізинг в Україні. Є ще кілька:

  • договір можна заключити получи термін від одного вплоть до чотирьох років;
  • потрібно лише три документи про отримання лізингу;
  • загалом лізинг - це дешевше, ніж средство на транспортний засіб;
  • українські компанії беруть нате себе огляд машини, реєстрацію та інші процедури;
  • швидке оформлення заяви сверху лізинг (не більше двох годин).

Дані переваги лише доводять, що в Україні купувати (авто)машина в лізинг - дуже вигідно. Окрім того є можливість придбати вживану машину.

подробнее )

BMW тестує новий електромобіль з чотирма двигунами

Мeрeжeю возрастать відeo випрoбувaнь пeршoгo квaдрoмoтoрнoгo eлeктрoмoбіля підрoзділу BMW M сверху льоду. Враховуючи те, що противник BMW - Mercedes-AMG, також готує високопродуктивний електромобіль, первые шаги новинки від баварського автовиробника слід очікувати зовсім незабаром.

Після того, як Porsche презентувала світові свій найпотужніший електромобіль - Taycan Turbo GT потужністю 1092 к.с., інші автовиробники також ведуть розробку подібних автомобиль.

Компанія BMW представила прототип свого найпродуктивнішого електромобіля ще у 2022 році й заявила, що готує електричне автомобиль із чотирма електродвигунами. З того часу тестовий екземпляр був неодноразово помічений шпигунами, однак наразі це перше відео, поширене в мережі, получай якому він був помічений в русі.













В кадрах помітно, що автомобіль являє собой більш агресивну та спортивну версію BMW i4 з широкими крилами та низьким кліренсом. Офіційної інформації щодо характеристик електромобіля немає, проте експерти зазначають, що він матиме потужність понад 1000 к.с., як і топовий Porsche Taycan Turbo GT.

Керівник відділу розробки продуктів BMW Френк Вебер підтвердив, що електричний M3 если випущений приблизно у 2027 році. Вебер сказав, що подий з чотирма незалежними двигунами може працювати «до одного мегавата», що приблизно 1340 к.с.

Porsche Taycan Turbo GT може розганятися впредь до 100 км/год ради 2,1 секунди. Компанія BMW планує перевершити цей показник зі своїм першим квадромоторним високопродуктивним електромобілем.

подробнее )